Fantasieen van mijn man

22-08-2011 00:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een vrouw van halverwege de dertig en ik ben erg tevreden met mijn sexleven.

Ik heb een lieve man die de tijd voor me neemt; meestal is hij liefdevol, en soms kan hij beestig rauw zijn. (Maar nooit over het randje.) Ik kan hem in bed helemaal wild krijgen en ben ik de baas, soms wil hij alleen en vluggertje en geef ik hem dat. (Hij weet dat ik dan fake, maar zelfs dat windt hem dan op. Hij weet dat ik het voor hem doe.)

Ons sexleven is dus goed. Maar nu is hij voor een paar weken (voor werk) in het buitenland en krijg ik enorm opwindende mailtjes van hem, die een stuk verder gaan dan wat we normaal doen. (En dan bedoel ik: anaal, gedwongen sex, doorslikken, etc.)

We hebben het een paar keer anaal geprobeerd, maar dat beviel voor ons allebei niet. Een pijpbeurt eindigt voor hem het liefst handmatig, of ik bovenop. "Gedwongen" sex is ontzettend opwindend, maar ik weet dat ik veilig ben bij hem.

Dit zijn voor hem dus echt pure fantasieen om mij op te geilen, maar ik wil meer.

Zijn er vrouwen die de (wat extremere) fantasieen van hun man daadwerkelijk hebben uitgevoerd, en hoe is dat bevallen? Zouden jullie het weer doen? En wat vond je man er uiteindelijk van?
Hij weet dat ik fake....ons seksleven is dus goed.

Hier snap ik dus niks van... Als hij weet dat je faket, waarom zou je dan faken??!?
quote:Miekkie schreef op 22 augustus 2011 @ 00:48:

Hier snap ik dus niks van... Als hij weet dat je faket, waarom zou je dan faken??!?Omdat hij dat lekker vindt, blijkbaar......
Ach, volgens mij bedoelt ze alleen maar dat ze dan al dan niet hard kreunt, zegt het heel geil te vinden en dingen zegt als: Ohhhh jaaaaa.... lekkerrrr, haar lippen likt zoals een hond dat doet (niet beschaaft, maar met veel tong) en op zo'n manier dat hij daar vol zicht op heeft, etc.

Niets ernstigs, gewoon om hem een figuurlijk handje te helpen. Een vluggertje hebben terwijl je vrouw neutraal of zelfs verveeld kijkt, is niet lekker. Dus is het best aardig dat ze op die manier een beetje leuk meewerkt.
jij vindt je seksleven goed,je merkt aan je man en aan je zelf

dat je wat meer wilt dan het huis tuin en keuken geneuk,

prima toch????

ga samen op onderzoek ,verleg je grenzen in samenspraak..

Anaal kan wel lekker zijn!! gebruik een glijmiddel!!fluister geile woordjes in elkaars oor.

afijn maak het samen bespreekbaar,wat willen we,kunnen we onze fantasieën tot werkelijkheid brengen.

Openheid in dit alles moet bespreekbaar zijn.

ikwens je alle succes.
ps TO

Faken geeft verkeerde signalen aan je partner,dat is eigenlijk niet best.

Het is veel eerlijker hem het gevoel te geven dat je wel geniet,maar er geen orgasme van krijgt.

Ook mannen zijn teleurgesteld,als ze er later achterkomen ,dat hun partner maar faked.

eerlijk zijn en blijven ,ook op seksgebied.

Stel het maar eens andersom, dan voel je je echt genaaid.

vrijen doe je immers samen.
quote:Lizzl schreef op 22 augustus 2011 @ 00:58:

Ach, volgens mij bedoelt ze alleen maar dat ze dan al dan niet hard kreunt, zegt het heel geil te vinden en dingen zegt als: Ohhhh jaaaaa.... lekkerrrr, haar lippen likt zoals een hond dat doet (niet beschaaft, maar met veel tong) en op zo'n manier dat hij daar vol zicht op heeft, etc.

Niets ernstigs, gewoon om hem een figuurlijk handje te helpen. Een vluggertje hebben terwijl je vrouw neutraal of zelfs verveeld kijkt, is niet lekker. Dus is het best aardig dat ze op die manier een beetje leuk meewerkt.

Eens. Ze maken er zo samen een (geil) spelletje van.

Het is niet dat zij hem voor de gek houdt, hij weet dat ze meespeelt.
ik houd niet van meespelen

een vrij partij moet ongeremd gaan.

en geen toneelspel.
Kijk wel uit met die mailtjes, voor je het weet stuur je ze per ongeluk naar je baas of je schoonmoeder.
quote:argentine_tango schreef op 22 augustus 2011 @ 00:44:

Zijn er vrouwen die de (wat extremere) fantasieen van hun man daadwerkelijk hebben uitgevoerd

Een tijdje geleden hebben mijn man en ik besloten onze fantasieën te gaan uitvoeren. Het gaat daarbij niet om fantasieën met betrekking tot handelingen. Zoals ik het zie - maar ik kan me vergissen - verricht je een handeling wel of niet, en kan er bij een mislukking weinig schade zijn voor de relatie. Wanneer je fantasie betrekking heeft op extra personen, zoals in mijn geval, kun je emotionele schade ondervinden.

Het gaat volgende week gebeuren, en we hebben er lang genoeg over nagedacht om te mogen aannemen dat het leuk zal zijn. Ik zal inderdaad mijn man met een andere vrouw zien vrijen, hij mij met andere mannen. Het emotionele risico leek ons het grootste, en daarom hebben we de tijd genomen tot we zeker dachten te weten dat het zou kunnen.

Ik heb er hier over geschreven en ben uitgenodigd om er nog eens over te schrijven. Dat zal ik vermoedelijk ook wel doen, al weet ik nu nog niet hoe het precies zal zijn.
quote:leclair schreef op 22 augustus 2011 @ 01:08:

ps TO

Faken geeft verkeerde signalen aan je partner,dat is eigenlijk niet best.

Het is veel eerlijker hem het gevoel te geven dat je wel geniet,maar er geen orgasme van krijgt.

Ook mannen zijn teleurgesteld,als ze er later achterkomen ,dat hun partner maar faked.

eerlijk zijn en blijven ,ook op seksgebied.

Stel het maar eens andersom, dan voel je je echt genaaid.

vrijen doe je immers samen.Maar als hij er op kickt dat ze faked en ze dat daarom met zijn medeweten doet dan is het toch een heel ander verhaal?
quote:leclair schreef op 22 augustus 2011 @ 01:14:

ik houd niet van meespelen

een vrij partij moet ongeremd gaan.

en geen toneelspel.JIj houdt niet van (mee)spelen, mag een ander het dan ook niet leuk vinden?
Je schrijft dat jij in bed de baas bent, jij bepaalt dus uiteindelijk wat er gebeurt en nu wil hij dat de rollen een keer worden omgedraaid.

"Gedwongen seks'' kan inderdaad erg opwindend zijn. Het is belangrijk om met elkaar af te spreken hoe ver je hiermee wilt gaan.

Wil hij het graag, of wil je het zelf stiekem erg graag?

Hoe lang kennen jullie elkaar al?
quote:Miekkie schreef op 22 augustus 2011 @ 00:48:

Alleen bij vluggertjes faket ze.

quote:Hier snap ik dus niks van... Als hij weet dat je faket, waarom zou je dan faken??!?Omdat hem dat opwindt?
World of Warcraft: Legion
0 dagen lid. Beestig rauw. Je faket, dat windt hem op. Ik geloof er niets van.
Crissiy, volgens mij windt het faken hem niet op, maar wel de gedachte dat zij hem zo graag 'n plezier wil doen dat ze sex met hem heeft terwijl ze zelf niet bloedjegeil is.

Verder zie ik niks in wat TO beschrijft dat bij mij 'n trollbelletje doet rinkelen hoor. Die fantasien en het overwegen ze in de praktijk te brengen zijn verre van schokkend en/of absurd.
edit faker
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:batwom schreef op 22 augustus 2011 @ 02:23:

[...]

JIj houdt niet van (mee)spelen, mag een ander het dan ook niet leuk vinden?

van mij mag iedereen doen wat hij/zij leuk vindt inclusief faken.

Alleen ik houd niet van faken om mijn man de illusie te geven dat ik een orgasme krijg,terwijl dat niet zo is.
Eh, ik vind dat wat je vertelt (de handelingen van die emails van je man) nog vrij onschuldig hoor. Ik ben van mening dat het heel fijn is je fantasieen uit te kunnen leven met je partner, juist omdat het zo vertrouwd is en je je op je gemak voelt en je daardoor lekker kan laten gaan. Het is zo zonde als beide eigenlijk hetzelfde willen, maar dat niet durven te zeggen tegen mekaar. Ik ben ook van mening dat het een band schept als je met z'n tweeen ontzettend geile sex hebt en misschien wel dingen doet die anderen nooit van jou zouden verwachten. Soort van geheimpje van jullie 2 dus.
quote:argentine_tango schreef op 22 augustus 2011 @ 00:44:

Zijn er vrouwen die de (wat extremere) fantasieen van hun man daadwerkelijk hebben uitgevoerd, en hoe is dat bevallen? Zouden jullie het weer doen? En wat vond je man er uiteindelijk van?

Tsja... wat vind jij extreem? Wil je vastgebonden worden op bed zodat je het allemaal aan je man over laat? Of wil je aan je haren naar de slaapkamer getrokken worden? Wat voor de één extreem is, is voor de ander vrij normaal. Sperma slikken vind ik niet zo extreem bijvoorbeeld.

O ja, en dat je faket dat snap ik echt niet...
Leven en laten leven
Je moet me een paar dingen uitleggen, want die snap ik niet.quote:argentine_tango schreef op 22 augustus 2011 @ 00:44:

....en krijg ik enorm opwindende mailtjes van hem, die een stuk verder gaan dan wat we normaal doen. (En dan bedoel ik: anaal, gedwongen sex, doorslikken, etc.)

We hebben het een paar keer anaal geprobeerd, maar dat beviel voor ons allebei niet.Je krijgt mailtjes over anaal, dat hebben jullie geprobeerd en beviel jullie beiden niet. Maar hij wil het toch???quote:Een pijpbeurt eindigt voor hem het liefst handmatig, of ik bovenop.. En wat bedoel je met handmatig of ik bovenop??
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb mijzelf inderdaad aangemeld omdat ik graag wil weten hoe andere vrouwen hier tegenaan kijken. Maar ik lees dit forum al wel langer (anoniem).

Om op wat vragen van jullie terug te komen: Mijn man en ik zijn geen op sex-gebied geen vreemden voor elkaar, we hebben al meer dan 15 jaar een intieme relatie. In bed (en in de rest van onze relatie) zijn we volstrekt gelijkwaardig.

Blijkbaar is anaal toch een fantasie van mijn man, en wil hij het nog een keer proberen? En als ik hem pijp, wil hij niet in mijn mond komen. Het liefst wil hij dat ik hem dan aftrek, of dat ik op hem ga zitten en hem berijd. (Tja, hoe leg je dat uit: ik bovenop.)

Wat is voor mij extreem: vastbinden, tepelklemmen en lichte pijn, anaal, in mijn mond geneukt worden (dus niet zelf pijpen), buitenshuis (bv: sex in een stil steegje), trio (mvm of vmv maakt voor mij niet uit. Voor hem wel denk ik.) Gelikt worden in een lift.

Maar sommige dingen moeten maar fantasieen blijven, denk ik.

Ben het wel eens dat de fantasie waarschijnlijk prikkelender is dan de werkelijkheid ooit zal zijn, maar toch... Misschien is het de spanning van het onbekende wat me zo aantrekt.

Ik ga hem in ieder geval wat fotootjes maken (zelfonstspanner!) waarin ik wat fantasieen in scene zet. Beetje knoeien met yoghurt/karnemelk, oud blousje kapotscheuren, "iets" teveel inkijk. Ik verzin wel wat.

Opsturen, en vragen of dit de bedoeling was. Krijgt 'ie meteen een verhaaltje van mij erbij. Ik geloof dat het wel goed gaat komen. Hij is drie weken weg nu, en ik verlang gewoon naar hem.

Maar hij krijgt wel een verrassing als 'ie terugkomt. Onder een fantasie gaat hij niet uitkomen.

Wat me wel verbaast is de discussie over het faken. Ik vind het heerlijk om die macht over hem te hebben.

En soms zit het er ook gewoon niet in. In het begin van onze relatie "moest" ik ook een orgasme krijgen. Nu accepteert hij dat als het lekker en goed was, het ook lekker en goed was. Ik ga mijzelf echt niet tekort doen, en kom ook niets tekort. Het is een spelletje, meer niet.

Voor hem is klaarkomen (uiteindelijk) het doel van de sex. Een afgebroken vrijpartij blijft hem urenlang dwarszitten met een vervelend, opgewonden gevoel. (Dat zegt 'ie, tenminste

Voor mij is het een lekker toetje. Heerlijk, maar het hoeft niet altijd.

Afknapper als je vent boven je aan het zwoegen is, terwijl je zelf weet dat het moment gepasseerd is. Dan gaat het snel bergafwaarts. Dus een beetje kreunen en steunen, tieten beetpakken en in de tepels knijpen, mond half-open, lippen aflikken en het is zo gepiept. Kunnen we lekker gaan slapen.
Super wat je er allemaal voor doet.

Houden zo, geeft wat sjeu aan je seks leven.

Ik ben op dit moment, wij zijn 28 jaar getrouwd, ook een beetje mijn man aan het opgeilen met allerlei lingerie setjes, en het maakt de beest in hem wakker, nieuw speeltje erbij, een roze bunny vibrator, helemaal geweldig.
Ik snap niet dat er zo moeilijk gedaan wordt over een beetje faken, juist leuk toch, een beetje extra drama (en humor) in bed!
relatie ong 20 jaar

beiden midden 40

na een start met hobbels zo hoog als de himalaya een zeer goede relatie zowel "gewoon" als sex.

wat betreft mijn fantasieen zijn die vaak richting dominantie/dwang,licht sm,rollenspelletjes,trio etc en als ik ze heb spreek ik ze uit en de meesten hebben we al eens geprobeerd,ik zei al een zeer goede relatie.

de meesten waren leuk,sommigen werkten op de lachspieren (een rollenspelletje fantaseert leuk maar voer dat maar eens uit zonder te lachen...pff dat gaat niet) en enkele gewoon in het echt niet leuk.

vaak merk ik dat je in het echt toch wat terughoudender bent dan dat de fantasie was, wat me wel eens een gemene grijns opleverde met de opmerking, "nou heb je de kans en hang je de softie uit"...(nou dat werkt wel om het nog eens wat beter over te doen en die keer toch maar wat dieper door te duwen..:-))

belangrijk is, communiceer,let op de signalen van elkaar en accepteer de beleving en mening van een ander maar wijs niet zomaar op voorhand vanalles af, je weet tenslotte pas of het iets voor je is als je het hebt meegemaakt en soms is een kleine moeite voor de ene partner een geweldige beleving voor de ander en dat is toch ook heel veel waard??

vaak is het genot van de ander het mooiste van sex hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven