Verkleden als bekend persoon...

31-01-2008 23:11 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Carnaval komt er weer aan en in het dorp waar ik woon hebben ze voor maandag een thema verzonnen. Je 'moet' als bekend persoon komen.

Omdat ik net pas weet dat ik hoogstwaarschijnlijk maandag wel kan heb ik niks in huis gehaald hiervoor.

Wie heeft een idee voor mijn verkleedpartijtje? Ik heb dus geen pruiken, aparte kleding enz. (ik woon pas 1 maand in Brabant en heb dus geen voorraadje)

Creatief ben ik ook totaal niet, anders had ik de hulp niet in hoeven t roepen hier

Ik hoop echt dat iemand een goed idee heeft, wil me heel graag aan het thema houden...
Of de maagd maria

Wat je al niet kunt doen met een laken/gordijn
Of je hebt een hele grote platte doos, die je beschilderd/verknutseld tot ie er uit ziet als videoband en je kan de film van Geert Wilders zijn........
Trek een glitterjurkje aan en doe een paar schaatsen om je nek.

Dan ben je gewoon zo'n CNer uit Sterren dansen op het ijs.

Die kent toch niemand.
quote:Mirjam82 schreef op 31 januari 2008 @ 23:33:

Haha die Jomanda vind ik wel erg leuk

En wie is Simon Carmiggelt???

Denk niet dat ik dan herkend word..

Toen ik negen was werd ik/hij nog wel herkend. Het was een bekend schrijver.

Het maakt ook niet zoveel uit als wie je gaat (toch?), maar misschien vind je in een tijdschrift een gezicht van een BN-er groot afgebeeld, groot genoeg om er een masker van te maken.
quote:girl-1983 schreef op 31 januari 2008 @ 23:36:

Offe als cleopatra; all you need is een wit laken (en misschien n kroontje of hoe zon ding ook heet)

Ik heb nog wel Cleopatra kleding... Was ik vorig jaar toen ik carnavalde hier

Maar ja die kent iedereen dus al.
Of je trekt n tennispakkie aan en dan zeg je dat je michaela kraijcheck (of ander tennisvrouwtje) bent.

Zit Zeurnie Kaagman nog steeds in de idolsjury? Zo ja (en eigenlijk ook zo nee) met plakband je gezicht in n soort 'botoxtoestand' plakken (gaat trouwens vrij goed; weleens gedaan op n kamp) en dan alleen maar van die domme opmeringen eruit kramen. Op iedereen commentaar leveren over dat ze geen talent hebben. En dat je het allemaal echt hilarisch vindt (zonder een spier te vertrekken)

En nu we toch in de idolssfeer zitten. Jammer dat je geen vent bent anders had je als henk jan smits kunnen gaan. Daarvoor hoef je alleen een pot gel in je haar leeg te kieperen en er (helemaal hip ) een zonnebril in te steken
quote:girl-1983 schreef op 31 januari 2008 @ 23:47:

Of je trekt n tennispakkie aan en dan zeg je dat je michaela kraijcheck (of ander tennisvrouwtje) bent.

Zit Zeurnie Kaagman nog steeds in de idolsjury? Zo ja (en eigenlijk ook zo nee) met plakband je gezicht in n soort 'botoxtoestand' plakken (gaat trouwens vrij goed; weleens gedaan op n kamp) en dan alleen maar van die domme opmeringen eruit kramen. Op iedereen commentaar leveren over dat ze geen talent hebben. En dat je het allemaal echt hilarisch vindt (zonder een spier te vertrekken)

En nu we toch in de idolssfeer zitten. Jammer dat je geen vent bent anders had je als henk jan smits kunnen gaan. Daarvoor hoef je alleen een pot gel in je haar leeg te kieperen en er (helemaal hip ) een zonnebril in te steken
Hmm mn ideeen zijn even op. Ga mn bedje maar ns opzoeken en dromen over prachtige carnavalscreaties......
quote:girl-1983 schreef op 31 januari 2008 @ 23:53:

Hmm mn ideeen zijn even op. Ga mn bedje maar ns opzoeken en dromen over prachtige carnavalscreaties......

Ik ga alle ideeen morgen nog eens overdenken...

Nu ook lekker slapen.

Als iemand nog ideetjes heeft, die zijn nog steeds welkom!!!
Als Britney! Geen ondergoed aan, een verslonsd zomerjurkje met winterlaarzen, je haren vanaf nu niet meer wassen, met wat foute make-up in de weer en hoppetaaa! Klaar. Voor de show misschien een babypop meenemen ofzo...
quote:Caren schreef op 01 februari 2008 @ 01:08:

Als Britney! Geen ondergoed aan, een verslonsd zomerjurkje met winterlaarzen, je haren vanaf nu niet meer wassen, met wat foute make-up in de weer en hoppetaaa! Klaar. Voor de show misschien een babypop meenemen ofzo...
Trek een traningspak aan, gooi wat bling om, toupeer je haar, doe wat foute make-up op etc. en ga als ma Flodder/een van de Tokkies.
quote:Caren schreef op 01 februari 2008 @ 01:08:

Als Britney! Geen ondergoed aan, een verslonsd zomerjurkje met winterlaarzen, je haren vanaf nu niet meer wassen, met wat foute make-up in de weer en hoppetaaa! Klaar. Voor de show misschien een babypop meenemen ofzo...je vergeet de starbucks mega grote koffie beker, of slurpie toestand (ik weet niet wat ze drinkt, maar wel dat ze altijd bij zich heeft
Bolhoedje kopen , pak lenen ; Charlie Chaplin .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nog een varietie met een laken: Cupido.

Wikkel een laken om je heen, maak een boog en wat pijltjes. En zo'n helo

(hoe schrijf je dat?, je weet wel zo'n rond ding bovenop je hoofd).

En dan nog hier en daar wat glitters en je mag de hele carnaval mensen koppelen. En als je een lekker ding ziet, dan "weet" jij uiteraad dat hij/zij voor jou bedoeld is. Je bent ten slotte de love matchmaker.
quote:Miss Moneypenny schreef op 01 februari 2008 @ 09:03:

Trek een traningspak aan, gooi wat bling om, toupeer je haar, doe wat foute make-up op etc. en ga als ma Flodder/een van de Tokkies.Of als Vicky Pollard natuurlijk.
verwaaide coupe, kaplaarzen, overall: boer zoekt vrouw
Pippi Langkous
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lara Croft!
...Marijke Helwege
als Vieze Man!
quote:Mirjam82 schreef op 31 januari 2008 @ 23:33:

[...]

Dan moet ik nog heel wat aankomen in 4 dagen

Mijn hoofd kaalscheren moet lukken.... maar of ik daar na de carnaval nog blij mee ben.daar hebben ze de badmuts voor uitgevonden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 01 februari 2008 @ 13:25:

[...]

daar hebben ze de badmuts voor uitgevonden Dat is waar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven