geen decorum (man)
maandag 22 augustus 2011 om 23:28
Mijn man heeft een totaal gebrek aan decorum en ik krijg het maar niet aan zijn verstand dat ik dit echt niet meer wil. Naast scheten , ook als we aan het eten zijn, boeren en dingen als dat snuit hij ook regelmatig zijn neus in zijn hand, om het dan aan broek, hoeslaken or whatever af te vegen. Ik gruwel echt van zijn gebrek aan manieren. Iemand tips om hier mee om te gaan? Gewoon negeren? Of iets anders?
maandag 22 augustus 2011 om 23:54
Er is natuurlijk meet dan alleen sex. Maar het niet hebben van sex is niet mijn keuze. Waarom we het niet hebben weet ik niet precies. Hij is -heftig- ziek geweest en sindsdien is dit er. Voor sociale druk is hij erg ongevoelig, hij is er juist recalcitrant tegen. Heeft sinds zijn ziekte geen vrienden meer.
quote:blinkiebill schreef op 22 augustus 2011 @ 23:48:
Wat een gehaaide kerel! Eerst voorbeeldig gedrag laten zien en nadat de buit binnen is zich gaan misdragen. Maarja als jullie geen seks hebben kan ik me wel een beetje voorstellen dat hih je meer als een vriend ziet en geen moeite meer doet. Waarom heb je geen seks meer met je man?
Misschien heeft hij wel pikstraf uitgedeeld ?
Of heet het dan anders ? Kutstraf of zo ?
Wat een gehaaide kerel! Eerst voorbeeldig gedrag laten zien en nadat de buit binnen is zich gaan misdragen. Maarja als jullie geen seks hebben kan ik me wel een beetje voorstellen dat hih je meer als een vriend ziet en geen moeite meer doet. Waarom heb je geen seks meer met je man?
Misschien heeft hij wel pikstraf uitgedeeld ?
Of heet het dan anders ? Kutstraf of zo ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:qwopsy schreef op 22 augustus 2011 @ 23:47:
@mikje ik denk ook niet dat ik zo verder wil. Maar om deze redenen scheiden? De relatie zit op veel vlakken wel goed.
Nou dat moet dan toch wel heuuuuuuuuuul erg goed zijn......
Hoelang zijn jullie samen ?
En waarom geen sex meer ?
Tja echt geil zou ik niet worden van een plakkaat snot tussen de lakens !
@mikje ik denk ook niet dat ik zo verder wil. Maar om deze redenen scheiden? De relatie zit op veel vlakken wel goed.
Nou dat moet dan toch wel heuuuuuuuuuul erg goed zijn......
Hoelang zijn jullie samen ?
En waarom geen sex meer ?
Tja echt geil zou ik niet worden van een plakkaat snot tussen de lakens !
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:01
hij is echt niet altijd zo geweest. vroeger was het een super vent, charmant, humor, heel veel manieren (zeker vergeleken met nu). Echt heel aantrekkelijk. Maar sinds een paar jaar ken ik hem niet meer terug en ik weet echt niet wat ik daar nou mee moet.
Wordt hij ooit weer als "vroeger" of is hij veranderd en blijft hij een cynische, vieze sexloze man?
Wordt hij ooit weer als "vroeger" of is hij veranderd en blijft hij een cynische, vieze sexloze man?
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:03
blinkiebill: zijn vrienden zijn bij hem weggegaan, dat gebeurd wel vaker bij heftige perioden natuurlijk.
Blokjekaas, ik zei niet dat de ziekte maakte dat hij precies dat deed, wel dat de grenzen voor decorum wel weg vallen als je ziek bent. Alleen al als je griep hebt, laat staan bij een wat ergere, dodelijke ziekte.
Blokjekaas, ik zei niet dat de ziekte maakte dat hij precies dat deed, wel dat de grenzen voor decorum wel weg vallen als je ziek bent. Alleen al als je griep hebt, laat staan bij een wat ergere, dodelijke ziekte.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:05
quote:champoepel schreef op 23 augustus 2011 @ 00:02:
Deed mijn ex ook op het laatst, die wilde me dan ook de deur uit jagen zodat ie verder kon met zijn vriendin.
Het heeft geholpen!
Hij wil me niet kwijt, dat weet ik, we praten veel over dit soort zaken. Hij vindt alleen dat ik overdrijf aangaande decorum.
Deed mijn ex ook op het laatst, die wilde me dan ook de deur uit jagen zodat ie verder kon met zijn vriendin.
Het heeft geholpen!
Hij wil me niet kwijt, dat weet ik, we praten veel over dit soort zaken. Hij vindt alleen dat ik overdrijf aangaande decorum.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:05
quote:wifra98 schreef op 22 augustus 2011 @ 23:58:
[quote]Moonlight82 schreef op 22 augustus 2011 @ 23:49:[/b
Ik weet wel dat sommige mensen die bijv van de boerderij komen weinig waarde hechten aan gebruik van zakdoeken e.d.
Eh? Twee eeuwen geleden ja misschien, maar nu?
Ik ga dat niet zeggen als ik ze niet echt ken hoor. Twee eeuwen geleden was ik er nog niet.
Op t land snuit je je neus in je hand. En dan smeer je t aan je overal, denk ik.
Ik weet wel dat sommige mensen die bijv van de boerderij komen weinig waarde hechten aan gebruik van zakdoeken e.d.
Ik ga dat niet zeggen als ik ze niet echt ken hoor. Twee eeuwen geleden was ik er nog niet.
Op t land snuit je je neus in je hand. En dan smeer je t aan je overal, denk ik.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:07
quote:wifra98 schreef op 22 augustus 2011 @ 23:58:
Leek mij ook.
Ik zie overigens in het park wel eens jóggers die hun neusgaten zonder zakdoek legen. Vind ik ook erg vies... Je zou er maar net achter fietsen.
Leek mij ook.
Ik zie overigens in het park wel eens jóggers die hun neusgaten zonder zakdoek legen. Vind ik ook erg vies... Je zou er maar net achter fietsen.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:08
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:09
quote:Moonlight82 schreef op 23 augustus 2011 @ 00:08:
En heeft ie dan alleen met vieze dingen dat ie zich weinig aantrekt van de omgeving? (jou)
Of is het ook in zijn andere bezigheden of communicatie dat ie in zijn eigen wereld zit?hij doet overal wel wat onaagepast, zeg maar, over mijn grens heen. Maar thuis is hij ongeremder, zeker als hij denkt dat ik het niet door heb.
En heeft ie dan alleen met vieze dingen dat ie zich weinig aantrekt van de omgeving? (jou)
Of is het ook in zijn andere bezigheden of communicatie dat ie in zijn eigen wereld zit?hij doet overal wel wat onaagepast, zeg maar, over mijn grens heen. Maar thuis is hij ongeremder, zeker als hij denkt dat ik het niet door heb.