geen decorum (man)
maandag 22 augustus 2011 om 23:28
Mijn man heeft een totaal gebrek aan decorum en ik krijg het maar niet aan zijn verstand dat ik dit echt niet meer wil. Naast scheten , ook als we aan het eten zijn, boeren en dingen als dat snuit hij ook regelmatig zijn neus in zijn hand, om het dan aan broek, hoeslaken or whatever af te vegen. Ik gruwel echt van zijn gebrek aan manieren. Iemand tips om hier mee om te gaan? Gewoon negeren? Of iets anders?
maandag 22 augustus 2011 om 23:36
quote:qwopsy schreef op 22 augustus 2011 @ 23:28:
snuit hij ook regelmatig zijn neus in zijn hand, om het dan aan broek, hoeslaken or whatever af te vegen.
Wat wil je voor tips? Hoe je opgedroogde snotvlekken uit kleding en lakens krijgt?
Ik hoop dat je man verder de meest geweldige vent is die je je maar kunt wensen, want ik zou echt niet met zo'n varken in één huis willen wonen.
snuit hij ook regelmatig zijn neus in zijn hand, om het dan aan broek, hoeslaken or whatever af te vegen.
Wat wil je voor tips? Hoe je opgedroogde snotvlekken uit kleding en lakens krijgt?
Ik hoop dat je man verder de meest geweldige vent is die je je maar kunt wensen, want ik zou echt niet met zo'n varken in één huis willen wonen.
maandag 22 augustus 2011 om 23:40
maandag 22 augustus 2011 om 23:42
Hier een vriend die wel boert en scheten laat en vooral als hij samen met vrienden is doen ze een wedstrijdje op hun manier ... maar zeker niet tijdens het eten !
En neus snuiten in zijn hand , gatver jakkes
Ranzig ...
dacht dat ik af en toe een ranzig beest in huis had maar die van jou slaat alles ..
En neus snuiten in zijn hand , gatver jakkes
Ranzig ...
dacht dat ik af en toe een ranzig beest in huis had maar die van jou slaat alles ..
maandag 22 augustus 2011 om 23:44
Wow, wat een heftige reacties.
Alles wat ik is al snel vies, dus terug doen, ik weet niet of dat werkt.
En voor de trouwdag deed hij dat nog niet, hij is erg veranderd, de afgelopen paar jaar.
Ook op ander gebied, bijvoorbeeld heel onzeker zijn.
Pikstraf gaat niet, we hebben (helaas) geen sex meer sinds ongeveer diezelfde tijd.
Alles wat ik is al snel vies, dus terug doen, ik weet niet of dat werkt.
En voor de trouwdag deed hij dat nog niet, hij is erg veranderd, de afgelopen paar jaar.
Ook op ander gebied, bijvoorbeeld heel onzeker zijn.
Pikstraf gaat niet, we hebben (helaas) geen sex meer sinds ongeveer diezelfde tijd.
maandag 22 augustus 2011 om 23:48
Ik zou zeggen dat hij ermee moet stoppen en dat iedereen het ranzig vindt.
Verzin evt. ook dat iemand die jullie beiden kennen, dat ook vindt, en/of haal iemand anders over er ook wat over te zeggen tegen hem (wat waarschijnlijk geen leugens zullen zijn voor die persoon).
En dan als het niet stopt in eerste instantie apart gaan eten.
Met de reden duidelijk gemaakt dus.
Verzin evt. ook dat iemand die jullie beiden kennen, dat ook vindt, en/of haal iemand anders over er ook wat over te zeggen tegen hem (wat waarschijnlijk geen leugens zullen zijn voor die persoon).
En dan als het niet stopt in eerste instantie apart gaan eten.
Met de reden duidelijk gemaakt dus.
maandag 22 augustus 2011 om 23:48
maandag 22 augustus 2011 om 23:49
maandag 22 augustus 2011 om 23:50
maandag 22 augustus 2011 om 23:51
quote:blinkiebill schreef op 22 augustus 2011 @ 23:48:Maarja als jullie geen seks hebben kan ik me wel een beetje voorstellen dat hih je meer als een vriend ziet en geen moeite meer doet. Waarom heb je geen seks meer met je man?Wat een rare redenering. Alsof het haar schuld is. Not even remotely.
Trouwens als hij zo onzeker is... kun je daar toch makkelijk op inspelen?
Geef hem ook eens een leuk etiquetteboek cadeau.
Trouwens als hij zo onzeker is... kun je daar toch makkelijk op inspelen?
Geef hem ook eens een leuk etiquetteboek cadeau.