Auw :(
maandag 22 augustus 2011 om 22:33
Ok lieve medeforummers,
Ik lig nu al een uur te huilen in bed en gister was het ook al zo raak dat ik toch tips voor NU kan gebruiken.
Kort verhaal : Sinds kind last van darmen, geen intolleranties voor bepaalde voedingsstoffen. (Testen gehad, huisarts, dingen weglaten etc en er zijn geen dingen waar ik echt extra last mee krijg, alles kan soms fout zijn)
Paar jaar amper last gehad, afgelopen 6 maanden opeens erg veel.
Heb vandaag heel normaal (gezond) gegeten,gesport etc (geen vlees, geen zuivel etc! Niks wat zwaar op de maag kan liggen) EN TOCH lig ik weer in bed met de meest verschrikkelijke buikpijn.
Gister ook al en toen had ik er koorts bij..
Het zakt meestal na een paar uur weg maar wat ik graaaaaag van jullie zou willen zijn tips om het op dit moment te verminderen zover dat kan..
(tips om dingen te halen zijn welkom maar heb ik nu niks aan
en naar de HA ben ik afgelopen maanden al 3x geweest, de gekregen pillen werken voor geen meter)
Heb al diarreeremmers genomen en een kruik op mn buikje!
Dank jullie wel!
(sorry voor typo's etc, typ op mn iphone)
Ik lig nu al een uur te huilen in bed en gister was het ook al zo raak dat ik toch tips voor NU kan gebruiken.
Kort verhaal : Sinds kind last van darmen, geen intolleranties voor bepaalde voedingsstoffen. (Testen gehad, huisarts, dingen weglaten etc en er zijn geen dingen waar ik echt extra last mee krijg, alles kan soms fout zijn)
Paar jaar amper last gehad, afgelopen 6 maanden opeens erg veel.
Heb vandaag heel normaal (gezond) gegeten,gesport etc (geen vlees, geen zuivel etc! Niks wat zwaar op de maag kan liggen) EN TOCH lig ik weer in bed met de meest verschrikkelijke buikpijn.
Gister ook al en toen had ik er koorts bij..
Het zakt meestal na een paar uur weg maar wat ik graaaaaag van jullie zou willen zijn tips om het op dit moment te verminderen zover dat kan..
(tips om dingen te halen zijn welkom maar heb ik nu niks aan
Heb al diarreeremmers genomen en een kruik op mn buikje!
Dank jullie wel!
(sorry voor typo's etc, typ op mn iphone)
Internagelaktisch
maandag 22 augustus 2011 om 23:55
blijf hem geweldig vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=m3FsllKVcJo
http://www.youtube.com/watch?v=m3FsllKVcJo
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:29
Wat is het toch k*t he! Heb gelukkig al een tijdje geen buikpijn meer gehad, maar wat een ellende! Weet precies hoe je je voelt en die onmacht....
(vorige keer is door de kramp zelfs m'n buikwand gescheurd)
Buikpijn sucks! Heb je geen leuke serie die je aan kunt zetten? Kruik erbij, dekentje...
(vorige keer is door de kramp zelfs m'n buikwand gescheurd)
Buikpijn sucks! Heb je geen leuke serie die je aan kunt zetten? Kruik erbij, dekentje...
life ain't a perfect story, write it while you live it
dinsdag 23 augustus 2011 om 08:51
Hoe gaat het vandaag Maaique? Bel vandaag meteen de huisarts. Als je al weet dat hij je niet wil doorverwijzen kan je misschien gaan als je eigen arts niet werkt. Dat heb ik in het verleden ook eens gedaan omdat mijn huisarts elke keer zei "als je weer keelontsteking hebt stuur ik je naar de KNO arts" maar dat steeds niet deed. Hij zei ook steeds dat ik geen opgezette klieren had in mijn nek maar dat dat normaal was voor mij, die dikke harde knobbels. Toen hij een studiedag had of op vakantie was en ik weer keelontsteking had ben ik snel naar de vervanger gegaan en die stuurde me door. Bij de KNO arts bleek ik enorme amandelen te hebben die helemaal ontstoken waren en de klieren waren dus wel opgezet.
Laat je niet afschepen, neem desnoods iemand mee!
Laat je niet afschepen, neem desnoods iemand mee!