Tandenborstel (BOB)
maandag 22 augustus 2011 om 23:37
maandag 22 augustus 2011 om 23:49
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:19
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:49
hahahahahaah ik lig werkelijk helemaal slap hier
je elek.tandenborstel gebruiken voor masturbatie
ach een mens wil wel eens iets anders dan een gewone ordinaire vib. toch???
en wouzers !!! als je daarna je tandjes gaat poetsen.
alhoewel, misschien blijft er ook nog wel wat tandpasta achter op de borstel, geeft direkt weer en totaal nwe dimensie aan je masturbatie.
ach een mens wil wel eens iets anders dan een gewone ordinaire vib. toch???
en wouzers !!! als je daarna je tandjes gaat poetsen.
alhoewel, misschien blijft er ook nog wel wat tandpasta achter op de borstel, geeft direkt weer en totaal nwe dimensie aan je masturbatie.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:53
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:54
hahahahahaah ik lig werkelijk helemaal slap hier
Tja, het is mijn ding ook niet, maar blijkbaar denken sommigen daar anders over. Je zou ook met een kopje thee kunnen masturberen, maar dat lijkt me wat heet aan je clit. Of met een staafmixer, maar dat wordt wel wat bloederig, lijkt me.
Tja, het is mijn ding ook niet, maar blijkbaar denken sommigen daar anders over. Je zou ook met een kopje thee kunnen masturberen, maar dat lijkt me wat heet aan je clit. Of met een staafmixer, maar dat wordt wel wat bloederig, lijkt me.
dinsdag 23 augustus 2011 om 00:59
BOB = Bewust Onbeschonken Bestuurderquote:Bijna iedereen kent Bob inmiddels: hij/zij drinkt niet en brengt zijn/haar vrienden weer veilig thuis. Ook zijn veel mensen eraan gewend om vooraf afspraken te maken over wie de Bob is en vinden de meeste mensen dat alcohol en verkeer niet samengaan.
Krijg door dit topic trouwens wel rare ideeën bij de leus 'BOB, daar kun je mee thuiskomen'.
Krijg door dit topic trouwens wel rare ideeën bij de leus 'BOB, daar kun je mee thuiskomen'.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 23 augustus 2011 om 01:13
quote:no___ schreef op 23 augustus 2011 @ 00:57:
[...]
Echt?
Hmmm, ik denk er nog even over na
Gewoon beginnen met niet direct op/tegen clit maar meer op schaamlippen of desnoods met slip/string aan. Door de plaatsing/beweging is 'uitstel' mogelijk en bij 'hoge nood' in 30 sec. gepiept
Mijn oude Tarzan kon ermee concurreren, die begaf het helaas, den nieuwe kan er zeker niet tegenop. Ik kreeg 'm ooit van mijn lief en C-en is nu gewoon een werkwoord bij ons zoals in 'heb je nog geC-eed' zeg maar
[...]
Echt?
Hmmm, ik denk er nog even over na
Gewoon beginnen met niet direct op/tegen clit maar meer op schaamlippen of desnoods met slip/string aan. Door de plaatsing/beweging is 'uitstel' mogelijk en bij 'hoge nood' in 30 sec. gepiept
Mijn oude Tarzan kon ermee concurreren, die begaf het helaas, den nieuwe kan er zeker niet tegenop. Ik kreeg 'm ooit van mijn lief en C-en is nu gewoon een werkwoord bij ons zoals in 'heb je nog geC-eed' zeg maar
dinsdag 23 augustus 2011 om 01:28
quote:thee schreef op 23 augustus 2011 @ 01:13:
[...]
Mijn oude Tarzan kon ermee concurreren, die begaf het helaas, den nieuwe kan er zeker niet tegenop. Ik kreeg 'm ooit van mijn lief en C-en is nu gewoon een werkwoord bij ons zoals in 'heb je nog geC-eed' zeg maar ik heb nog zo'n ouwe uit de wehkampgids van vroegah,noemde men toen gezichtmassagestaaf die heeft me nog nooit inn de steek gelaten .
[...]
Mijn oude Tarzan kon ermee concurreren, die begaf het helaas, den nieuwe kan er zeker niet tegenop. Ik kreeg 'm ooit van mijn lief en C-en is nu gewoon een werkwoord bij ons zoals in 'heb je nog geC-eed' zeg maar ik heb nog zo'n ouwe uit de wehkampgids van vroegah,noemde men toen gezichtmassagestaaf die heeft me nog nooit inn de steek gelaten .
dinsdag 23 augustus 2011 om 02:33
quote:Dana schreef op 23 augustus 2011 @ 00:59:
Ze zijn gewoon een spatie vergeten: 'BOB, daar kun je mee thuis komen'.
Niets nieuws overigens. Jaren geleden kwam dit in SATC al eens voorbij. Lijkt mij persoonlijk niets. Straks kun je nooit meer fatsoenlijk je tanden poetsen zonder opgewonden te worden.
Ze zijn gewoon een spatie vergeten: 'BOB, daar kun je mee thuis komen'.
Niets nieuws overigens. Jaren geleden kwam dit in SATC al eens voorbij. Lijkt mij persoonlijk niets. Straks kun je nooit meer fatsoenlijk je tanden poetsen zonder opgewonden te worden.
dinsdag 23 augustus 2011 om 06:38
dinsdag 23 augustus 2011 om 09:03