Tandenborstel (BOB)

22-08-2011 23:37 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Veel vrouwen, waaronder ik, masturberen met een elektrische tandenborstel om zo tot een heerlijk orgasme te komen.

Mijn vraag was of sommigen van jullie ook de BOB gebruiken tijdens de sex met je vriend/man?

Is dit niet vreemd of storend door het geluid?

Liefs
Van mijn oude tandenborstel was de accu veel versleten en kon ik hem niet lang meer gebruiken. Omdat ik ook al het idee had dat meer dan alleen tanden poetsen kan met zo'n ding heb ik hem nog even bewaard tot ik mijn vriendin weer zag. Ik heb hem toen overwachts tegen haar klit gehouden en ze kreeg een superorgasme. Braun zou er slim aan doen om een ander opzetstukje te fabriceren i.p.v. het borsteltje...!
Oud en uitgekauwd onderwerp. Is een jaar of 7 geleden ook al uitvoerig besproken.
Geheel eens met thee: met het roze opzetstukje is de tandenborstel onovertroffen. Kan inderdaad niks tegenop: orgasme gegarandeerd! Ook op allerlei manieren in te zetten tijdens onderonsjes met z'n tweeën.
betrapte me zus er op , gadverdamme wat een ranzig idee. hoe haal je het in je hoofd een tandeborstel te gebruiken , een vibrator likt me dan toch wat gemakkelijker en iets van meer hygiene.

bah bah
quote:thee schreef op 23 augustus 2011 @ 00:49:

no, dat is de celebrator, kan, wat mij betreft, weinig tegenop. Past volgens mij op alle electrische tandenborstels.Eensch..........
quote:grenzgenger schreef op 27 augustus 2011 @ 19:37:

Van mijn oude tandenborstel was de accu veel versleten en kon ik hem niet lang meer gebruiken. Omdat ik ook al het idee had dat meer dan alleen tanden poetsen kan met zo'n ding heb ik hem nog even bewaard tot ik mijn vriendin weer zag. Ik heb hem toen overwachts tegen haar klit gehouden en ze kreeg een superorgasme. Braun zou er slim aan doen om een ander opzetstukje te fabriceren i.p.v. het borsteltje...!Hoeft Braun niet te doen,bestaat al jaren.Ik heb er zeker 6jaar geleden eentje gekregen bij een tijdschrift.Het roze ding heet celebrator en kun je in elke sex shop kopen.Kan geen vieb tegenop.Binnen de timertijd een mega orgasme...
quote:partygirll schreef op 03 september 2011 @ 23:25:

betrapte me zus er op , gadverdamme wat een ranzig idee. hoe haal je het in je hoofd een tandeborstel te gebruiken , een vibrator likt me dan toch wat gemakkelijker en iets van meer hygiene.

bah bah

Een vibrator is veel minder heftig.

Ik kan mezelf echt pijn doen met een elektrische tandenborstel als ik niet uitkijk. Ik geef hem ook niet aan mn minnaar. Masturbatie only

En ik snap het hygiene vraagstuk nietzo. Beffen en pijpen ook not done? Gewoon een ander opzetborsteltje gebruiken voor je mond.
quote:algebroe schreef op 06 september 2011 @ 17:37:

[...]

Een vibrator is veel minder heftig.

Ik kan mezelf echt pijn doen met een elektrische tandenborstel als ik niet uitkijk. Ik geef hem ook niet aan mn minnaar. Masturbatie only

En ik snap het hygiene vraagstuk nietzo. Beffen en pijpen ook not done? Gewoon een ander opzetborsteltje gebruiken voor je mond.Eens. Ik dacht dat viva-vrouwen met hun tijd meegingen. Een elektrische tandenborstel om te masturberen, net of jullie daar nog nooit van gehoord hebben?!
Maar niet alleen dames hoor dames… ik gebruik hem ook wel eens!

Voor mij tot nu toe de enige manier om mezelf te kunnen laten klaarkomen zonder mijn penis door mijn hand te laten glijden en/of voorhuid over mijn eikel te bewegen.

Als mijn penis nog slap is laat ik het borsteltje tegen mijn ballen trillen en langs de schacht van mijn penis op en neer bewegen… erg mooi om te zien hoe hij daarop reageert en langzaam stijf wordt. Als hij uiteindelijk hard recht omhoog staat (met voorhuid nog over de eikel omdat het niet vochtig is) masseer ik met het borsteltje mijn voorhuid naar beneden. Ik laat het borsteltje nooit direct tegen mijn blote eikel trillen want dat is niet te houden maar net onder de rand is heerlijk… als ik hem een tijdje tegen het toompje?? houd kan ik mezelf laten klaarkomen. Hele andere beleving dan klaarkomen door aftrekken maar op zijn tijd ook erg lekker!!
BoB=Boyfriend on Battery's (of waren jullie daar inmiddels al achter?)
quote:yvonjaspers schreef op 20 september 2011 @ 13:38:

BoB=Boyfriend on Battery's (of waren jullie daar inmiddels al achter?)Maar in deze context: Braun Oral B.
nooit gehoord van de clitoral b?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven