Tandenborstel (BOB)

22-08-2011 23:37 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Veel vrouwen, waaronder ik, masturberen met een elektrische tandenborstel om zo tot een heerlijk orgasme te komen.

Mijn vraag was of sommigen van jullie ook de BOB gebruiken tijdens de sex met je vriend/man?

Is dit niet vreemd of storend door het geluid?

Liefs
Daar hebben ze wat voor uitgevonden; de vibrator! Zie hiernaast.

En dan 's-ochtends weer diezelfde tandenborstel in je mond?
quote:wifra98 schreef op 22 augustus 2011 @ 23:48:

Daar hebben ze wat voor uitgevonden; de vibrator! Zie hiernaast.

En dan 's-ochtends weer diezelfde tandenborstel in je mond? Jaaaaaaaaaaaaaa, dat geeft een extra dimensie aan het tanden poetsen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
BOB?

Nee die niet!

Frits daarentegen.... yumm!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tickel schreef op 22 augustus 2011 @ 23:49:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaaa, dat geeft een extra dimensie aan het tanden poetsen en een beetje van die chilly gel erop, dan is het helemaal feest
quote:Mijn vraag was of sommigen van jullie ook de BOB gebruiken tijdens de sex met je vriend/man?Huh? Ik ben regelmatig de BOB als we met vrienden gaan stappen maar ik laat me door niemand gebruiken, Sylvie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Met die tandpasta gaat het zo schuimen.....
Waar staat BOB voor?

Ik heb ooit zo'n ding gekregen bij een tijdschift.

Ietsjepietsje hygiënischer. Hebben? Heb het niet aangedurfd om 'm te gebruiken.

hahahahahaah ik lig werkelijk helemaal slap hier

je elek.tandenborstel gebruiken voor masturbatie

ach een mens wil wel eens iets anders dan een gewone ordinaire vib. toch???

en wouzers !!! als je daarna je tandjes gaat poetsen.

alhoewel, misschien blijft er ook nog wel wat tandpasta achter op de borstel, geeft direkt weer en totaal nwe dimensie aan je masturbatie.
no, dat is de celebrator, kan, wat mij betreft, weinig tegenop. Past volgens mij op alle electrische tandenborstels.
quote:thee schreef op 23 augustus 2011 @ 00:49:

no, dat is de celebrator, kan, wat mij betreft, weinig tegenop. Past volgens mij op alle electrische tandenborstels. straks gaan alle vibrators naar het land der fabelen en is de elek. tandenborstel hot, super hot.
hahahahahaah ik lig werkelijk helemaal slap hier

je elek.tandenborstel gebruiken voor masturbatie

Tja, het is mijn ding ook niet, maar blijkbaar denken sommigen daar anders over. Je zou ook met een kopje thee kunnen masturberen, maar dat lijkt me wat heet aan je clit. Of met een staafmixer, maar dat wordt wel wat bloederig, lijkt me.
snap die BOB ook niet helemaal maar goed misschien een nwe uitdrukking???? Best Orgasme Borstel????
quote:thee schreef op 23 augustus 2011 @ 00:49:

no, dat is de celebrator, kan, wat mij betreft, weinig tegenop. Past volgens mij op alle electrische tandenborstels.

Echt?

Hmmm, ik denk er nog even over na
BOB = Bewust Onbeschonken Bestuurderquote:Bijna iedereen kent Bob inmiddels: hij/zij drinkt niet en brengt zijn/haar vrienden weer veilig thuis. Ook zijn veel mensen eraan gewend om vooraf afspraken te maken over wie de Bob is en vinden de meeste mensen dat alcohol en verkeer niet samengaan.

Krijg door dit topic trouwens wel rare ideeën bij de leus 'BOB, daar kun je mee thuiskomen'.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Bob??

Bewusts orgasme bereiden?
BOB....? Bijna Ongemerkte Binnenglijder...? Of Bijzonder Ongecontroleerde Binnelipstimulator....?
quote:no___ schreef op 23 augustus 2011 @ 00:57:

[...]

Echt?

Hmmm, ik denk er nog even over na

Gewoon beginnen met niet direct op/tegen clit maar meer op schaamlippen of desnoods met slip/string aan. Door de plaatsing/beweging is 'uitstel' mogelijk en bij 'hoge nood' in 30 sec. gepiept

Mijn oude Tarzan kon ermee concurreren, die begaf het helaas, den nieuwe kan er zeker niet tegenop. Ik kreeg 'm ooit van mijn lief en C-en is nu gewoon een werkwoord bij ons zoals in 'heb je nog geC-eed' zeg maar
Volgens mij zijn er geen andere afkortingen voor BOB dan gewoon Braun Oral B maar heeft de functionaliteit zich uitgebreid (al moet ik zelf niet aan het borsteltje denken).
quote:luckyjane schreef op 23 augustus 2011 @ 01:04:

BOB....? Bijna Ongemerkte Binnenglijder...? Of Bijzonder Ongecontroleerde Binnelipstimulator....?
Nou ja, je zult nu niet meer het probleem hebben van batterijen die 'halverwege' op zijn.
quote:thee schreef op 23 augustus 2011 @ 01:13:

[...]

Gewoon beginnen met niet direct op/tegen clit maar meer op schaamlippen of desnoods met slip/string aan. Door de plaatsing/beweging is 'uitstel' mogelijk en bij 'hoge nood' in 30 sec. gepiept

Mijn oude Tarzan kon ermee concurreren, die begaf het helaas, den nieuwe kan er zeker niet tegenop. Ik kreeg 'm ooit van mijn lief en C-en is nu gewoon een werkwoord bij ons zoals in 'heb je nog geC-eed' zeg maar ik heb nog zo'n ouwe uit de wehkampgids van vroegah,noemde men toen gezichtmassagestaaf die heeft me nog nooit inn de steek gelaten .
quote:Dana schreef op 23 augustus 2011 @ 00:59:

Krijg door dit topic trouwens wel rare ideeën bij de leus 'BOB, daar kun je mee thuiskomen'.

Ze zijn gewoon een spatie vergeten: 'BOB, daar kun je mee thuis komen'.

Niets nieuws overigens. Jaren geleden kwam dit in SATC al eens voorbij. Lijkt mij persoonlijk niets. Straks kun je nooit meer fatsoenlijk je tanden poetsen zonder opgewonden te worden.
Juist leuk toch? Dat de drempel om een vib aan te schaffen misschien te hoog is, maar dat dus niet betekend dat je alle lol moet missen :P ..

Tijdens de seks zou ik hem dan weer niet zo makkelijk pakken. Koop uberhaupt maar een vib, kun je es merken wat de verschillende standen zijn TO!
Hehe leuk onderwerp... Ik heb mijn BOB wel eens gebruikt ja, als soort van noodmiddel (doch zeer efficient). Zou het persoonlijk niet doen tijdens sex. Alhoewel m'n vriend vast helemaal in een deuk zou liggen als we later samen tanden staan te poetsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven