Fantasieen van mijn man

22-08-2011 00:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een vrouw van halverwege de dertig en ik ben erg tevreden met mijn sexleven.

Ik heb een lieve man die de tijd voor me neemt; meestal is hij liefdevol, en soms kan hij beestig rauw zijn. (Maar nooit over het randje.) Ik kan hem in bed helemaal wild krijgen en ben ik de baas, soms wil hij alleen en vluggertje en geef ik hem dat. (Hij weet dat ik dan fake, maar zelfs dat windt hem dan op. Hij weet dat ik het voor hem doe.)

Ons sexleven is dus goed. Maar nu is hij voor een paar weken (voor werk) in het buitenland en krijg ik enorm opwindende mailtjes van hem, die een stuk verder gaan dan wat we normaal doen. (En dan bedoel ik: anaal, gedwongen sex, doorslikken, etc.)

We hebben het een paar keer anaal geprobeerd, maar dat beviel voor ons allebei niet. Een pijpbeurt eindigt voor hem het liefst handmatig, of ik bovenop. "Gedwongen" sex is ontzettend opwindend, maar ik weet dat ik veilig ben bij hem.

Dit zijn voor hem dus echt pure fantasieen om mij op te geilen, maar ik wil meer.

Zijn er vrouwen die de (wat extremere) fantasieen van hun man daadwerkelijk hebben uitgevoerd, en hoe is dat bevallen? Zouden jullie het weer doen? En wat vond je man er uiteindelijk van?
quote:argentine_tango schreef op 23 augustus 2011 @ 04:30:

...

En als ik hem pijp, wil hij niet in mijn mond komen. Het liefst wil hij dat ik hem dan aftrek, of dat ik op hem ga zitten en hem berijd.

Misschien vindt jouw man pijpen niet zo lekker, je zou het hem eens moeten vragen...

quote:Wat is voor mij extreem: vastbinden, tepelklemmen en lichte pijn, anaal, in mijn mond geneukt worden (dus niet zelf pijpen), buitenshuis (bv: sex in een stil steegje), trio (mvm of vmv maakt voor mij niet uit. Voor hem wel denk ik.) Gelikt worden in een lift.

...

Zijn dit fantasieën van jou of van je man?
Leven en laten leven
Pijpen vind hij ontzettend lekker, alleen tijdens het klaarkomen wordt zijn eikel ontzettend gevoelig (kom ik ook pas achter!)

Dus vlak voor ervoor is het overschakelen op handbediening, of ergens halverwege naar een ander standje.

De fantasieen zijn van mezelf, en ik weet donders goed dat sommige dat ook moeten blijven.
Misschien kun je je fantasieën (gedeeltelijk) met je man delen.

Als hij jou mailtjes stuurt met zijn fantasieën dan kun jij dat toch ook doen en iets terugsturen?? Ik snap het niet zo, er is niets leuker dan dat fantasieën werkelijkheid worden, toch?
Leven en laten leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven