lichtballen

24-08-2011 18:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand deze lichtballen? Ze lijken me leuk als sfeerverlichting voor in mijn serre, maar ik twijfel nog een beetje.

http://cottonballlights.com/
Met kerst lijkt het me wel leuk maar anders.....
Ik wilde précies hetzelfde zeggen als Sundream.
Ik vind het niks, sorry
Het lijkt me leuker voor een winkel dan voor in huis. Maar het gaat er natuurlijk om wat je er zelf van vind.
Ik ken ze niet, maar heb even gekeken en dacht ook als eerste aan kerstverlichting.
Het lijkt mij wel leuk, maar inderdaad loop je wel het risico dat het een beetje kerstig aan gaat doen.

Maar als ik me dat zo bekijk kan je ze ook zelf maken, ballonnen, stukjes draad, behanglijm en kerstboomverlichting en je bent er.
volgens mij een verkapte vorm van spam........ is dit jouw webshop to?????
Waarom is hier altijd alles spam , loep even dan zie je dat ik geen webshop heb. Ik was er al bang voor hoor, dat het teveel kerstmis zou zijn. Nog maar even verder zoeken naar sfeerverlichting dan.
Of je gaat naar de Hema/action/xenos waar ze guirlandes met ballen hebben in verschillende kleuren. Kies wat je wil en hang ze vernuftig aan elkaar.

Vast goedkoper dan de spam van TO.

(verder vind ik ze nogal lelijk, maar smaken verschillen)
Wat duur!
Volgens mij spamt TO niet hoor. Ze reageert regelmatig op topics en de website lijkt me geen onprofessioneel webwinkeltje.
Doet mij denken aan mijn dochter's ballenbad.
Die heb ik net 9 snoeren voor de bruiloft van een vriendin meegenomen uit Bangkok. Verkopen ze daar op elke straathoek voor een paar cent. Ik vind ze erg leuk!
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 24 augustus 2011 @ 19:32:

Die heb ik net 9 snoeren voor de bruiloft van een vriendin meegenomen uit Bangkok. Verkopen ze daar op elke straathoek voor een paar cent. Ik vind ze erg leuk!Dan zou ik, als ik TO was, maar even wachten. Denk je wat exclusiefs te kopen en liggen ze straks voor een prikkie bij Blokker en Xenos.
Ik vind ze eigenlijk best leuk.
@Nike

Ze liggen nu al bij de xenos/hema/action
Ik vind ze best leuk. Niks "kerstigs" aan als je een beetje voorzichtig bent met de kleuren. Vind die dingen wel enorm overpriced.
Voor een kinderkamer of met de kerst op tafel vind ik ze wel leuk maar om te nou het hele jaar op te hangen... Ik weet het niet hoor!
quote:sammie00 schreef op 24 augustus 2011 @ 19:18:

Ik was er al bang voor hoor, dat het teveel kerstmis zou zijn. Nog maar even verder zoeken naar sfeerverlichting dan.

Joh, wat maakt het nou uit wat de gemiddelde forummert er van vindt, als JIJ ze maar leuk vindt!

(en dan weet je meteen dat ze niet in ieder huis zullen hangen )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha, lekkere topic-titel. Ik dacht dat het over andere ballen ging, je weet wel-ballen. En had me al voorgesteld hoe die eruit zagen als ze licht zouden geven.
quote:madamecannibale schreef op 24 augustus 2011 @ 19:29:

Volgens mij spamt TO niet hoor. Ze reageert regelmatig op topics en de website lijkt me geen onprofessioneel webwinkeltje.Dankjewel, ik snap het wel hoor met al die trolls hier.
Ik vind het wel een hoog kermisgehalte hebben.

(en ook kerstmis, maar het eerste dat in me op kwam was woonwagenkamp en kermis).
Maarre Sammie, even een vraagje, aan welke kleurstelling zat je te denken, heb nl nog eens op die site gekeken en dat maakt wel degelijk verschil.
Paars, ik vind rood meer kerstig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven