Is dit raar?

19-08-2011 17:11 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een onschuldige kennis vertelt nooit tegen zijn vriendin dat ik weleens bij hem thuis zit.

Ook mag ik niet bij hem langs komen als zijn vriendin er is.

Ik kan beter wegblijven van zijn verjaardag (iedereen mag gewoon binnenvallen)...omdat zijn vriendin er dan waarschijnlijk is.

Wat is er dan precies gaande, als je geen relatie samen hebt, maar alleen weleens op de koffie gaat?

Hij behandeld me als iets dat geheim gehouden moet worden...zonder reden.

Dan kraam je toch onzin uit en maak je het onnodig verdacht?

Vaak heb ik ook aangekaart er niet meer te komen, maar dat wil hij niet.

Zouden jullie zoiets raar vinden?

N.B. Ik heb geen gevoelens voor hem, maar hij verteld me wel dat ze vaak ruzie hebben en dat ze een onstabiele relatie hebben.
quote:patra schreef op 19 augustus 2011 @ 18:08:

Ik heb dit ook gehad met een vriend/kennis. Hij bleek gevoelens voor mij te hebben. Ik voelde totaal niets voor hem en bleef hem luchtig en vriendschappelijk behandelen. Af en toe maakte hij nerveuze 'grapjes' in de richting van 'hij en ik'. Ik had wel door dat hij bepaalde gevoelens had, maar ik deed er niets mee en voerde het ook niet.

Toen ik hem een keer tegenkwam met zijn vriendin erbij, deed hij net of hij me niet zag. Ik ging erop af, begroette hem hartelijk (gewoon op de manier zoals ik dat met al mijn vrienden doe) en stelde mezelf voor aan zijn vriendin, maakte een kort praatje met haar. Hij gedroeg zich erg nerveus en opgefokt. Zijn vriendin deed heel normaal.

Nadien kwam hij verhaal halen, vroeg waarom ik dat had gedaan, dat zij zo jaloers is en hem helemaal had ondervraagd over mij.

Dat had helemaal niks met mij te maken, maar alles met hem en hun relatie tot elkaar.Nou, dit dus...
quote:Lyncy schreef op 19 augustus 2011 @ 19:06:

Zijn vriendin heeft gewoon aangegeven aan haar vriend dat ze jaloers is op jou. Ze voelt zich niet prettig in jouw bijzijn. Misschien heeft haar vriend weleens gezegd dat hij jou aantrekkelijk vindt oid en slaat ze nu door door jou te bannen uit hun huis....Gewoon een gokje, maar zou zomaar kunnen.

Ik vind het ook wel een beetje zielig voor die vriendin eigenlijk, al weet ze nergens vanaf.

Toch valt dit niet onder vreemdgaan, lijkt me, meer onder vaagheid.

Al doe ik niks verkeerds, ach ik kan er ook verder niet veel aan doen.
Misschien 'bewaart' hij je voor later, vanwege die jonge leeftijd. Nog even wachten en fantaseren.

Misschien zijn er redenen waarom hij de overstap niet waagt (gedeeld huis, financieen, angst verkeerde keuze te maken enz).

Misschien... er zijn zoveel redenen te bedenken.
quote:Constanze schreef op 19 augustus 2011 @ 19:18:

Misschien 'bewaart' hij je voor later, vanwege die jonge leeftijd. Nog even wachten en fantaseren.

Misschien zijn er redenen waarom hij de overstap niet waagt (gedeeld huis, financieen, angst verkeerde keuze te maken enz).

Misschien... er zijn zoveel redenen te bedenken.Ze wonen niet samen.
Om eerlijk te zijn, zou ik het te sniekie vinden allemaal.

Hij kan beter eerlijk zijn vind ik!
Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe oud hij is?

Dat je tot nu toe steeds hierin bent mee gegaan zal zijn omdat je het toch wel heel erg lekker vindt dat hij aandacht aan je besteedt. Dat verraad je door de opmerking over zijn uitgezakte vriendin.
Nou zij is 23 of 24 en hij waarschijnlijk een veel oudere weegschaal. Right?
quote:Dani71 schreef op 24 augustus 2011 @ 20:13:

Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe oud hij is?

Dat je tot nu toe steeds hierin bent mee gegaan zal zijn omdat je het toch wel heel erg lekker vindt dat hij aandacht aan je besteedt. Dat verraad je door de opmerking over zijn uitgezakte vriendin.

Nee, ik vind hem alleen aardig.

En erin meegaan....?

Ik hoor het toch 'pas' dat hij zo geheimzinnig doet en ik op zijn verjaardag niet mag aanbellen, dacht altijd dat dat een grapje was!

Dus: ben ik nergens echt in "meegegaan"...lijkt mij.
Ja, ik vind het raar.
quote:groentsoep2 schreef op 24 augustus 2011 @ 21:09:

Ja, ik vind het raar.

Ja, ik ook hoor.

Het is ook niet echt leuk als het zo moet gaan.
quote:pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:46:

hij zegt dat ik een rivaal van haar ben....en als ik erom lach zegt hij dat ik écht een rivaal van haar ben...maar ik ben écht te jong joh!

Sorry hoor, belachelijk als die vent dat zegt, dan heeft hij dus het gevoel dat ie iets fout doet en daarom mag zijn vriendin je niet zien.

Overigens, en daar kom ik weer helaas, denk ik dat dit hele topic fake is.
Nu wacht je tot wij vragen hoe jong jij dan wel niet bent?

Je bent erg doorzichtig, sorry.
quote:lila01 schreef op 24 augustus 2011 @ 21:29:

[...]

Sorry hoor, belachelijk als die vent dat zegt, dan heeft hij dus het gevoel dat ie iets fout doet en daarom mag zijn vriendin je niet zien.

Overigens, en daar kom ik weer helaas, denk ik dat dit hele topic fake is.

Waarom denk je dat dit topic fake is?

Zo buitenaards is dit verhaal toch ook weer niet?

Ik wacht helemaal niet 'totdat jullie vragen hoe jong of oud ik ben'.

Het leeftijdsverschil is wel heel groot, meer als 25 jaar, punt.

Het is ook de enige 'oudere' in mijn kennissenkring.

Nu het leeftijdsverschil zo groot is snap ik het 'getob van die opa' nog minder.
Ach, pinkgun, het komt waarschijnlijk omdat ik zoveel fake topics voorbij zie komen de laatste tijd en ik vond dit zo'n vreemd verhaal...

Wat moet je met die man als kennis? Denk je niet dat hij hele andere bedoelingen heeft? Die opmerkingen over jou als rivale van zijn vrouw vind ik namelijk niet kunnen. Ik kan me ook voorstellen dat zij het heel raar zou vinden als er zomaar zo'n jonge blom zou komen binnenwandelen die vertelt dat ze al jarenlang met haar man omgaat.
[quote]pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:24:

[...]

Nee joh, ben te jong om iets met hem te beginnen!

Die gast is veeeeeeeeeeeeels te oud!

Die vriendin is uitgezakt...(sorry)....

Ik niet![/quote]

Dit hele berichtje snap ik dus niet.
quote:lila01 schreef op 24 augustus 2011 @ 21:41:

Ach, pinkgun, het komt waarschijnlijk omdat ik zoveel fake topics voorbij zie komen de laatste tijd en ik vond dit zo'n vreemd verhaal...

Wat moet je met die man als kennis? Denk je niet dat hij hele andere bedoelingen heeft? Die opmerkingen over jou als rivale van zijn vrouw vind ik namelijk niet kunnen. Ik kan me ook voorstellen dat zij het heel raar zou vinden als er zomaar zo' jonge blom zou komen binnenwandelen die vertelt dat ze al jarenlang met haar man omgaat.

Ja, dat doet hij zelf met dit gedrag.

Ik kan ook gewoon aan haar bloot worden gesteldt....want er is toch niks aan het handje?

Dan vind ik dat hij ook niet moet DOEN alsof er 'wel iets gaande is'.
quote:lila01 schreef op 24 augustus 2011 @ 21:43:

[quote]pinkgun schreef op 19 augustus 2011 @ 17:24:

[...]

Nee joh, ben te jong om iets met hem te beginnen!

Die gast is veeeeeeeeeeeeels te oud!

Die vriendin is uitgezakt...(sorry)....

Ik niet![/quote]

Dit hele berichtje snap ik dus niet.

Nee, maar dat postte ik toen ik een beetje bonje had met iemand op dit forum.

Ze zei dat ik 'niet aantrekkelijk genoeg ben'....dat vond ik zulke kul!
Voor hem is er blijkbaar wel iets gaande TO. Hij heeft denk ik minder moeite met het leeftijdsverschil dan jij .
quote:lila01 schreef op 24 augustus 2011 @ 21:46:

Voor hem is er blijkbaar wel iets gaande TO. Hij heeft denk ik minder moeite met het leeftijdsverschil dan jij . Eens in de maand een bakkie doen is inderdaad vrij heftig ja...dat ís al een relatie!
quote:pinkgun schreef op 24 augustus 2011 @ 21:55:

[...]

Eens in de maand een bakkie doen is inderdaad vrij heftig ja...dat ís al een relatie! Haha, om je dood te lachen ook eigenlijk!
Hij is een 25 jaar oudere vage kennis waar je niets mee wil. Jullie drinken eens in de maand koffie meer niet.

Waarom zou je dan bij hem op zijn verjaardag moeten komen? Jullie hebben niets en je wilt niets. Toch open je een heel topic over zijn blijkbaar rare gedrag.

Sorry, ik vind het een raar verhaal met een heel erg hoog Kijk naar mij, hij vind mij leuk, gek heh, giechel giechel, ik ben zooo leuk gehalte.......

Je doet me denken aan een vriendinnetje van mijn zoon. Twittert de hele dag dat er allemaal viespeuken en oude mannetjes met haar flirten. Zoooo irritant zeg..!

Yeah right.....
quote:Dani71 schreef op 24 augustus 2011 @ 22:27:

Hij is een 25 jaar oudere vage kennis waar je niets mee wil. Jullie drinken eens in de maand koffie meer niet.

Waarom zou je dan bij hem op zijn verjaardag moeten komen? Jullie hebben niets en je wilt niets. Toch open je een heel topic over zijn blijkbaar rare gedrag.

Sorry, ik vind het een raar verhaal met een heel erg hoog Kijk naar mij, hij vind mij leuk, gek heh, giechel giechel, ik ben zooo leuk gehalte.......

Je doet me denken aan een vriendinnetje van mijn zoon. Twittert de hele dag dat er allemaal viespeuken en oude mannetjes met haar flirten. Zoooo irritant zeg..!

Yeah right.....

Ze mag wel komen bij hem, ten alle tijde...of het nu carnaval is of een verjaardag...alleen niet als zijn vriendin er ook bij is.

Ik snap wel hoe ze het bedoelt...denk ik!
@dani71 my thoughts exactly! Als ik zou moeten raden zou ik zeggen dat TO een jaar of 14 is.. Wat een nonsense topic
Ik geloof het verhaal op zich wel. Het hoeft niet per se TO's verhaal te zijn. Het gaat over 2 mensen die egotripperij en aandacht (in welke vorm dan ook) helemaal geweldig vinden.
quote:Aubrey schreef op 24 augustus 2011 @ 23:41:

Ik geloof het verhaal op zich wel. Het hoeft niet per se TO's verhaal te zijn. Het gaat over 2 mensen die egotripperij en aandacht (in welke vorm dan ook) helemaal geweldig vinden.Waarom egotripperij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven