Praktische vraag

25-08-2011 16:14 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor vanavond een leuk avondje in de slaapkamer met mijn man in petto. Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.

Maar.....ik denk dan mss weer te praktisch (en ik weet zeker mijn man straks ook): ik heb ook niet zoveel zin om mijn matras te verpesten met doorgelekte champagne. Ook het hoeslaken zal best nat worden met een beetje knoeiwerk.

Heeft iemand een goede tip hiervoor of moet ik niet zo mutsen ?
niet zo mutsen.
Oke hahaha.....duidelijk.

Maar denk eigenlijk dat m'n man hier net zo over denkt en dat geeft dan mss een remming op wat we eigenlijk willen doen. Mss kan ik een vuilniszak onder het hoeslaken leggen ?!
Echte seks is toch niet schoon?
Plastic hoeslaken onder je normale hoeslaken doen. Werkt ook voor bedplassen dus waarom niet voor champagne?
quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:18:

Oke hahaha.....duidelijk.

Maar denk eigenlijk dat m'n man hier net zo over denkt en dat geeft dan mss een remming op wat we eigenlijk willen doen. Mss kan ik een vuilniszak onder het hoeslaken leggen ?!dit meen je toch niet he?
Waarom zou je geen plastic onder je hoeslaken gooien als je met champagne aan de slag wilt en niet geremd wil zijn door de vrees voor je matras ??

Gewoon doen en je kan voor het vervolg dat dunne afdekfolie kopen bij de bouwmarkt dan kraakt het niet en kunnen jullie je lekker uitleven.
Ik zou me juist geremd voelen als ik op een vuilniszak moet gaan liggen vrijen. Dat kraakt zo lekker.
Nelletje.....die heb ik net ff niet in huis Ga er toch maar een vuilniszak onder leggen denk ik. Beetje hetzelfde effect.

Ik ben bloedserieus ramiaatje.
quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:14:

Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.Hmm, die slagroom zou ik achterwege laten óf alleen op de aardbeien doen. Wordt er qua reuk namelijk niet frisser op als je je man (of jezelf) ermee bespuit, weet ik uit ervaring ...
Bij Ikea kun je hoeslakens kopen voor bedplassers, die laten geen vocht door, blijft je bed lekker schoon.

Verder niet zo mutsen, seks is nu eenmaal niet schoon.
Heee jjcjc....zo'n rol staat nog wel in de garage ja. Goede tip, thanx !

Die vuilniszakken van tegenwoordig kraken niet zo hoor...vooral niet als het hoeslaken daar nog overheen ligt. Ik weet gewoon zeker dat m'n man zich drukker gaat maken om het natte hoeslaken en matras, dan dat hij geniet van al het lekkers.

Dan kun je maar beter voorbereid zijn toch !
Koop dan voor de volgende keer wel zo'n hoeslaken. Niks zo libidododend als een plastickraak terwijl je bezig bent. Ook al kraken ze minder tegenwoordig, je hoort het nog steeds storend.
Okee.....dus:

- geen slagroom op het lichaam spuiten (jammer, ga het toch stiekem proberen)

- afdekzeil onder het hoeslaken (om speciale bedplashoeslakens te kopen voor die enkele keer, vind ik ook zo wat)

- niet mutsen

Hier kan ik wel wat mee
kan je niet beter in de badkamer je man verwennen? is een stuk makkelijker schoon te maken... en duik je daarna direct schoon je bed in!
quote:ramiaatje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:27:

Ik zou me juist geremd voelen als ik op een vuilniszak moet gaan liggen vrijen. Dat kraakt zo lekker.

Noppenfolie (bubbeltjeplastiek) is dan zeker ook geen aanrader.

To, hebben jullie een bad? Kun je daarin poedelen met champagne.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik zou een vuilniszak echt vervelend vinden. Doe dan een berg handdoeken, twee moltons en een gewone hoes.

Je kunt bij ikea hoezen kopen voor bedplassers, maar dat heeft iemand al gezegd. Denk dat Hema ze ook wel heeft. Ze zijn er ook gewoon voor twee persoonsbedden.
quote:Rinzwind schreef op 25 augustus 2011 @ 16:28:

[...]

Hmm, die slagroom zou ik achterwege laten óf alleen op de aardbeien doen. Wordt er qua reuk namelijk niet frisser op als je je man (of jezelf) ermee bespuit, weet ik uit ervaring ...

Wilde je die tip ook al meegeven indd.

Een zurig luchtje krijg je al snel...en echt... het is geen fijn opwindend luchtje!

(vraagt zich af hoe ze dat doen in romantische films.... gelukkig hebben we geen geur tv!!)
Niet in bed maar op de keukentafel, onder de douche of in bad vrijen?
We hebben een bad ja....maar dan loopt die chamagne zo het water in. Champie vermengt met zeepsop is niet zo lekker om van iemands lijf af te likken lijkt me.
Ipv in bed een deken op de grond?
Die hoeslakens kosten geen drol. Het gehannes met vuilniszakken en de libidododende kraak zijn me die ''besparing'' van een paar euro's echt niet waard.
Het is allemaal wel lekker spontaan zo, tjonge
Je krijgt er inderdaad spontaan zin van, cateautje
quote:Tsmama schreef op 25 augustus 2011 @ 16:38:

Ipv in bed een deken op de grond?Hmmmm.....da's ook nog een idee. En dan daaronder een stuk afdekzeil (vloerbedekking he). Ga binnenkort iig naar die bedplashoeslakens kijken, maar daar heb ik nu niets meer aan natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven