Praktische vraag

25-08-2011 16:14 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor vanavond een leuk avondje in de slaapkamer met mijn man in petto. Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.

Maar.....ik denk dan mss weer te praktisch (en ik weet zeker mijn man straks ook): ik heb ook niet zoveel zin om mijn matras te verpesten met doorgelekte champagne. Ook het hoeslaken zal best nat worden met een beetje knoeiwerk.

Heeft iemand een goede tip hiervoor of moet ik niet zo mutsen ?
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:39:

Het is allemaal wel lekker spontaan zo, tjonge

Waarom is een voorbereide verassingsactie door TO voor haar man niet spontaan ?

Geeft juist aan dat ze hem lekker wil verwennen en er zelf natuurlijk ook van wil genieten. We kunnen nu eenmaal niet allemaal onvoorbereid het bed in duiken.
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:39:

Het is allemaal wel lekker spontaan zo, tjonge Dat is het idd niet cateautje. Voor mijn man wel natuurlijk, want ik tref vooraf de voorbereidingen, daar merkt hij nix van. Als ik nu weet dat mijn man zich daar duk om gaat maken, kan ik er toch beter iets op verzinnen !
quote:Nelletje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:40:

Je krijgt er inderdaad spontaan zin van, cateautje Nou, die uitgebreide moeilijke planning is inderdaad zeer lustopwekkend.
En hoe doe jij dat dan Cateautje ?
Verzin dan wel iets wat niet per direct de stemming omzeep helpt
quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:42:

[...]

Dat is het idd niet cateautje. Voor mijn man wel natuurlijk, want ik tref vooraf de voorbereidingen, daar merkt hij nix van. Als ik nu weet dat mijn man zich daar duk om gaat maken, kan ik er toch beter iets op verzinnen !Heb lekker sex op de grond, naast de kandelaren op de eettafel en laat dat bed met rust, dan kunnen jullie daarna moe en voldaan je schone bedje inkruipen.
Heerlijk sexy kamperen in je eigen woonkamer.
Nee da's lekker spontaan.....moet ik eerst alle gordijnen in de woonkamer dicht gaan doen ivm inkijk, alles van de eettafel afhalen en ja......ook daar weer een zeiltje op. Dat hout van onze eettafel trekt geen champagne en/of slagroom !
kan de voorbereiding juist niet de helft van de lol zijn ?
Jij hebt geen kinderen waarschijnlijk Cateautje ?
Veel plezier!!!! Geniet van elkaar!quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:14:

Ik heb voor vanavond een leuk avondje in de slaapkamer met mijn man in petto. Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.

Maar.....ik denk dan mss weer te praktisch (en ik weet zeker mijn man straks ook): ik heb ook niet zoveel zin om mijn matras te verpesten met doorgelekte champagne. Ook het hoeslaken zal best nat worden met een beetje knoeiwerk.

Heeft iemand een goede tip hiervoor of moet ik niet zo mutsen ?
quote:jjcjc schreef op 25 augustus 2011 @ 16:47:

kan de voorbereiding juist niet de helft van de lol zijn ?Ja, psies, zo dacht ik ook. Mijn man krijgt helemaal niets mee van die voorbereiding. Ik moet straks straks stiekem de champagne, aardbeien en slagroom mee naar boven krijgen zonder dat hij het in de gaten heeft. Kaarsjes moeten mee en......uiteraard het afdekzeiltje hahaha. Heb er nu al lol in !
quote:Didi77 schreef op 25 augustus 2011 @ 16:48:

Veel plezier!!!! Geniet van elkaar!

[...]

Dank je Didi...gaat zeker lukken na de tips hier !
quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:47:

Jij hebt geen kinderen waarschijnlijk Cateautje ?Vermoedelijk niet. Wij hebben een zoon van 13 en maken ook wel eens een afspraak om te gaan sexen. We kijken hem dan het bed in en onderwijl elkaar een beetje opgeilen....leuk toch

Nee da's lekker spontaan.....moet ik eerst alle gordijnen in de woonkamer dicht gaan doen ivm inkijk, alles van de eettafel afhalen en ja......ook daar weer een zeiltje op. Dat hout van onze eettafel trekt geen champagne en/of slagroom !

Op tafel? Je bent nogal wat van plan, haha.

Je moet wel goed lezen.

Ik neem aan dat jullie eerst heerlijk gaan eten, romantisch met kaarsen op tafel. Daar zou ik al de gordijnen voor sluiten, lekker intiem. Leg een comfortabel plaid in de buurt en als het zover is, ga jij over tot de verleiding. Plaid uitspreiden op de grond, champagne laten knallen....................................

Morgen kan dat plaid gewoon in de was.

Jij hebt geen kinderen waarschijnlijk Cateautje ?Jawel, maar zijn die thuis dan?Dan schort er iets aan je voorbereiding breezer.Dat vind ik nou typisch zo'n avondje om oma's en opa's in te schakelen.
Lieve Cateautje.....kan wel merken dat je idd geen kids hebt. Anders had ik het idd net zo gedaan als jij nu voorstelt (ik las echt sex naast de kandelaren op de eettafel).

Maar met een knul van 13 (hee jjcjc, da's toevallig) in the house is dat een beetje moeilijk. Dan is de slaapkamer toch de beste optie zonder "betrapt" te worden. Hij weet dat hij daar nooit naar binnen mag. Ben je net lekker bezig in de woonkamer, komt hij nog ff wat te drinken halen.

Nee......dat bewaren we voor als hij een avondje bij een vriend slaapt ofzo
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:52:

[...]

Jawel, maar zijn die thuis dan?Dan schort er iets aan je voorbereiding breezer.Dat vind ik nou typisch zo'n avondje om oma's en opa's in te schakelen.

Huh......die knul is 13, die gaat niet meer bij z'n oma/opa logeren hoor. En een avondje oppas regelen om sex te hebben, terwijl dat gewoon in de slaapkamer kan, gaat me wat te ver.

En nu wil ik echt niet gaan katten hoor.....maar hoe spontaan zijn jouw sexpartijtjes dan als je vooraf oppas in moet schakelen ?
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:52:

[...]

Jawel, maar zijn die thuis dan?Dan schort er iets aan je voorbereiding breezer.Dat vind ik nou typisch zo'n avondje om oma's en opa's in te schakelen.Ik heb wel een kind, ondertussen al de deur uit, maar lees bovenstaande nog een keer.
Ik wist niet dat je na je 13e niet meer bij je opa en oma mocht logeren Wat een onzin zeg.....
En waar is dan de spontaniteit als je dagen vooraf opa en oma moet regelen ??

\Breezerananas Ik zou het een leuke surprise vinden als mijn vrouw dit zou doen. Have fun
quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:55:

[...]

Huh......die knul is 13, die gaat niet meer bij z'n oma/opa logeren hoor. En een avondje oppas regelen om sex te hebben, terwijl dat gewoon in de slaapkamer kan, gaat me wat te ver.

En nu wil ik echt niet gaan katten hoor.....maar hoe spontaan zijn jouw sexpartijtjes dan als je vooraf oppas in moet schakelen ?Meid maak je niet zo druk. Geniet van je avond zoals jij het in je hoofd hebt.
Nelletje....dat mag heus wel, alleen geeft hij de voorkeur aan slapen bij een vriend als wij eens een weekendje weg zijn ofzo. En voor een avondje blijft hij alleen thuis.

Ik vind het beetje vreemd om te lezen hoe Cateautje met jouw bijval spreekt over hoe "spontaan" mijn avondje wel niet gaat worden op deze manier, terwijl ze zelf oppas regelde als er een avondje ge-sext moest worden.

Maar goed......heb gelukkig wel wat tips gehad. Die slagroom houd ik dan maar voor op de aardbeien en dan ga ik nu alvast een stuk afdekzeil onder m'n hoeslaken leggen voordat lief uit z'n werk komt.

Bedankt iedereen !!

Oh...en jjcjc....jij kunt het natuurlijk ook voor je vrouw regelen he. De winkel zijn nog open
Hahaha hier zijn de aarbeien ook in huis en ik heb wel plannen voor vanavond :-)
Doe er gewoon een molton over je matras. Die heb je ook met plastic aan de onderkant en daar een hoeslaken over. Ik vind moltons zowiezo wel fijn om nog over je matras te hebben en ik heb er ook eentje waar toevallig plastic onder zit. Merk je verder niks van en vind ik toch wel fijn die ene week van de maand hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven