Praktische vraag
donderdag 25 augustus 2011 om 16:14
Ik heb voor vanavond een leuk avondje in de slaapkamer met mijn man in petto. Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.
Maar.....ik denk dan mss weer te praktisch (en ik weet zeker mijn man straks ook): ik heb ook niet zoveel zin om mijn matras te verpesten met doorgelekte champagne. Ook het hoeslaken zal best nat worden met een beetje knoeiwerk.
Heeft iemand een goede tip hiervoor of moet ik niet zo mutsen ?
Maar.....ik denk dan mss weer te praktisch (en ik weet zeker mijn man straks ook): ik heb ook niet zoveel zin om mijn matras te verpesten met doorgelekte champagne. Ook het hoeslaken zal best nat worden met een beetje knoeiwerk.
Heeft iemand een goede tip hiervoor of moet ik niet zo mutsen ?
donderdag 25 augustus 2011 om 16:23
donderdag 25 augustus 2011 om 16:26
donderdag 25 augustus 2011 om 16:28
quote:breezerananas schreef op 25 augustus 2011 @ 16:14:
Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.Hmm, die slagroom zou ik achterwege laten óf alleen op de aardbeien doen. Wordt er qua reuk namelijk niet frisser op als je je man (of jezelf) ermee bespuit, weet ik uit ervaring ...
Ingrediënten zijn al in huis: champagne, aardbeien en slagroom.Hmm, die slagroom zou ik achterwege laten óf alleen op de aardbeien doen. Wordt er qua reuk namelijk niet frisser op als je je man (of jezelf) ermee bespuit, weet ik uit ervaring ...
donderdag 25 augustus 2011 om 16:31
Heee jjcjc....zo'n rol staat nog wel in de garage ja. Goede tip, thanx !
Die vuilniszakken van tegenwoordig kraken niet zo hoor...vooral niet als het hoeslaken daar nog overheen ligt. Ik weet gewoon zeker dat m'n man zich drukker gaat maken om het natte hoeslaken en matras, dan dat hij geniet van al het lekkers.
Dan kun je maar beter voorbereid zijn toch !
Die vuilniszakken van tegenwoordig kraken niet zo hoor...vooral niet als het hoeslaken daar nog overheen ligt. Ik weet gewoon zeker dat m'n man zich drukker gaat maken om het natte hoeslaken en matras, dan dat hij geniet van al het lekkers.
Dan kun je maar beter voorbereid zijn toch !
donderdag 25 augustus 2011 om 16:34
donderdag 25 augustus 2011 om 16:35
quote:ramiaatje schreef op 25 augustus 2011 @ 16:27:
Ik zou me juist geremd voelen als ik op een vuilniszak moet gaan liggen vrijen. Dat kraakt zo lekker.
Noppenfolie (bubbeltjeplastiek) is dan zeker ook geen aanrader.
To, hebben jullie een bad? Kun je daarin poedelen met champagne.
Ik zou me juist geremd voelen als ik op een vuilniszak moet gaan liggen vrijen. Dat kraakt zo lekker.
Noppenfolie (bubbeltjeplastiek) is dan zeker ook geen aanrader.
To, hebben jullie een bad? Kun je daarin poedelen met champagne.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
donderdag 25 augustus 2011 om 16:35
donderdag 25 augustus 2011 om 16:36
quote:Rinzwind schreef op 25 augustus 2011 @ 16:28:
[...]
Hmm, die slagroom zou ik achterwege laten óf alleen op de aardbeien doen. Wordt er qua reuk namelijk niet frisser op als je je man (of jezelf) ermee bespuit, weet ik uit ervaring ...
Wilde je die tip ook al meegeven indd.
Een zurig luchtje krijg je al snel...en echt... het is geen fijn opwindend luchtje!
(vraagt zich af hoe ze dat doen in romantische films.... gelukkig hebben we geen geur tv!!)
[...]
Hmm, die slagroom zou ik achterwege laten óf alleen op de aardbeien doen. Wordt er qua reuk namelijk niet frisser op als je je man (of jezelf) ermee bespuit, weet ik uit ervaring ...
Wilde je die tip ook al meegeven indd.
Een zurig luchtje krijg je al snel...en echt... het is geen fijn opwindend luchtje!
(vraagt zich af hoe ze dat doen in romantische films.... gelukkig hebben we geen geur tv!!)
donderdag 25 augustus 2011 om 16:40