Wat moet ik nu doen?
donderdag 25 augustus 2011 om 18:36
Na twee jaar samenwonen heeft mijn vriend het spontaan uitgemaakt.
De rede hiervoor was dat hij twijfelde aan onze relatie.
Vorig jaar heeft hij het ook al een keer uitgemaakt en is toen een tijdje ergens anders gaan wonen om de zelfde reden.
Hij begon toen met twijfelen nadat zijn baan plotseling weg viel en hij thuis zat te piekeren.
Na ongeveer twee maanden is hij weer heel geleidelijk hier komen wonen en is alles goed gekomen.
We waren er toen achter gekomen dat we te weinig praten en hij bij problemen of hobbels mij buitensluit.
Nu was hij weer zijn baan kwijt waar hij weer zijn hele ziel en zaligheid in heel gelegd.
Na enkele dagen gaf hij aan weer te twijfelen en dat het hem beter leek om weer even in zijn eigen huis in amsterdam te gaan wonen.
Na een maand regelmatig praten en leuke dingen doen heeft hij de knoop definitief doorgehakt en is hij met al zijn spullen vertrokken.
Hij gaf aan nog steeds heel erg te twijfelen en helemaal uit elkaar te willen zodat hij mij niet meer aan het lijntje zou houden.
Nu een maand later geeft hij aan nog steeds te twijfelen maar mij wel te missen.
Tevens denkt hij dat hij last heeft van een burn-out en een dertigers dilemma.
Ik kan hem maar niet loslaten en heb ergens heel veel hoop dat het mogelijk weer goed komt.
Hij is op dit moment heel erg vee aan het stappen en zuipen met vrienden. al heeft hij heel erg het gevoel dat hij er met zijn vrienden moet over kan praten.
Ik wil ook graag blijven afspreken zodat hij mij niet vergeet.
Wat kan ik nu het beste doen om verder te kunnen en hoe kan ik hem terug krijgen?
De rede hiervoor was dat hij twijfelde aan onze relatie.
Vorig jaar heeft hij het ook al een keer uitgemaakt en is toen een tijdje ergens anders gaan wonen om de zelfde reden.
Hij begon toen met twijfelen nadat zijn baan plotseling weg viel en hij thuis zat te piekeren.
Na ongeveer twee maanden is hij weer heel geleidelijk hier komen wonen en is alles goed gekomen.
We waren er toen achter gekomen dat we te weinig praten en hij bij problemen of hobbels mij buitensluit.
Nu was hij weer zijn baan kwijt waar hij weer zijn hele ziel en zaligheid in heel gelegd.
Na enkele dagen gaf hij aan weer te twijfelen en dat het hem beter leek om weer even in zijn eigen huis in amsterdam te gaan wonen.
Na een maand regelmatig praten en leuke dingen doen heeft hij de knoop definitief doorgehakt en is hij met al zijn spullen vertrokken.
Hij gaf aan nog steeds heel erg te twijfelen en helemaal uit elkaar te willen zodat hij mij niet meer aan het lijntje zou houden.
Nu een maand later geeft hij aan nog steeds te twijfelen maar mij wel te missen.
Tevens denkt hij dat hij last heeft van een burn-out en een dertigers dilemma.
Ik kan hem maar niet loslaten en heb ergens heel veel hoop dat het mogelijk weer goed komt.
Hij is op dit moment heel erg vee aan het stappen en zuipen met vrienden. al heeft hij heel erg het gevoel dat hij er met zijn vrienden moet over kan praten.
Ik wil ook graag blijven afspreken zodat hij mij niet vergeet.
Wat kan ik nu het beste doen om verder te kunnen en hoe kan ik hem terug krijgen?
donderdag 25 augustus 2011 om 18:44
wil jij verder met een vent die in 2 jaar samenwoon-tijd het al 2(!!!!!) keer heeft uitgemaakt??
Zie jij daar toekomst in? Als hij je al terugneemt (sorry dit bedoel ik NIET lullig) wanneer komt dan de 3e keer? Volgend jaar?
Sorrry, maar als je echt van elkaar houdt, staat daar niks tussen...één keer zou ik nog door de vingers zien, maar 2 keer in zon korte periode...echt niet!
RFR
Zie jij daar toekomst in? Als hij je al terugneemt (sorry dit bedoel ik NIET lullig) wanneer komt dan de 3e keer? Volgend jaar?
Sorrry, maar als je echt van elkaar houdt, staat daar niks tussen...één keer zou ik nog door de vingers zien, maar 2 keer in zon korte periode...echt niet!
RFR
donderdag 25 augustus 2011 om 18:46
quote:gelukkigmeisje schreef op 25 augustus 2011 @ 18:44:
wil jij verder met een vent die in 2 jaar samenwoon-tijd het al 2(!!!!!) keer heeft uitgemaakt??
RFRhier ben ik het helemaal mee eens
RFRhier ben ik het helemaal mee eens
donderdag 25 augustus 2011 om 18:48
quote:gelukkigmeisje schreef op 25 augustus 2011 @ 18:44:
RFRDaar heb ik ook niets aan toe te voegen behalve: eens!
RFRDaar heb ik ook niets aan toe te voegen behalve: eens!
donderdag 25 augustus 2011 om 18:56
Als er iemand zo twijfelt zal de ander (jij dus) toch wat resoluter moeten zijn, en die streep trekken. Dan kan je je eigen plan trekken en door gaan met je leven, lijkt me beter dan op zo'n twijfelaar te wachten en er dan voor je het weet enkele jaren weg zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 25 augustus 2011 om 19:13
Als hij in 2 jaar tijd al 2 x zo twijfelt en ergens anders gaat wonen, komt er ook nog wel een 3e keer. Ik snap dat je het moeilijk hebt, maar ik zou geen contact meer met hem willen. Niet zolang hij zelf niet weet wat hij wil. Ik had gezegd: bel me maar als je wel weer wil, en misschien dat ik jou dan ook nog wil. Maar zolang je het niet weet/niet wilt val me dan gewoon niet meer lastig. 10 tegen 1 dat ie dan ineens wel weer wil.. En dat dit hopelijk ook de laatste keer was. Hij heeft nog niet gevoeld hoe het is om jou kwijt te zijn. Hij weet dat je hem toch wel terug wilt dus is ie je niet echt kwijt.
donderdag 25 augustus 2011 om 22:37
Bedankt voor al jullie reacties!
Ik ben het ergens helemaal met jullie eens.
Het loslaten is alleen zo moeilijk. Mede doordat hij het nu moeilijk heeft!
Hij heeft ook een "grote"rugtas door het verliezen van zijn moeder, relatie met zijn vader enz maar dat zijn geen excuses!
Ik ga de tip van Ashey opvolgen en proberen voor mijzelf er echt een streep onder te zetten!
Ik ben het ergens helemaal met jullie eens.
Het loslaten is alleen zo moeilijk. Mede doordat hij het nu moeilijk heeft!
Hij heeft ook een "grote"rugtas door het verliezen van zijn moeder, relatie met zijn vader enz maar dat zijn geen excuses!
Ik ga de tip van Ashey opvolgen en proberen voor mijzelf er echt een streep onder te zetten!
donderdag 25 augustus 2011 om 22:45
Loslaten is ook heel erg moeilijk, maar je hebt het al een keer moeten doen en doordat je hem terugnam ook een tweede keer. Maak van driemaal scheepsrecht; beter eenmaal door de zure appel heen en bevrijd zijn dan steeds weer die spanning en het verdriet. Geloof me, liefdesverdriet gaat echt over en soms sneller dan je denk als je merkt hoeveel rust je ervoor in de plaats krijgt. Maar neem wel de tijd voor je verdriet, huil het lekker uit, sluit je af van de buitenwereld totdat je wilt praten en bel dan iemand waarvan je weet dat hij/zij er voor je is.