Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
zondag 21 augustus 2011 om 21:47
zondag 21 augustus 2011 om 21:49
quote:Sunkissed81 schreef op 21 augustus 2011 @ 19:56:
In Venlo onweert het heel hard en begint het te regenen.
Oef ben weer doodsbang. Heb een abnormale angst voor onweer.
Hier ook hoor....Weet niet wanneer het "abnormaal" is, maar ik ben liever niet alleen en wanneer wel ben ik net een bang kuikentje
Hier in het midden van het land lijkt wel niks te gebeuren wat met onweer te maken heeft.....*voelt zich opgelucht*
In Venlo onweert het heel hard en begint het te regenen.
Oef ben weer doodsbang. Heb een abnormale angst voor onweer.
Hier ook hoor....Weet niet wanneer het "abnormaal" is, maar ik ben liever niet alleen en wanneer wel ben ik net een bang kuikentje
Hier in het midden van het land lijkt wel niks te gebeuren wat met onweer te maken heeft.....*voelt zich opgelucht*
vrijdag 26 augustus 2011 om 09:05
quote:groentsoep2 schreef op 21 augustus 2011 @ 15:32:
Zutphen meldt zich! Hier benauwd, geheel bewolkt maar droog. Ik wacht de gebeurtenissen met spanning af .Hey! Een plaatsgenoot! Wat leuk!
Zutphen meldt zich! Hier benauwd, geheel bewolkt maar droog. Ik wacht de gebeurtenissen met spanning af .Hey! Een plaatsgenoot! Wat leuk!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 26 augustus 2011 om 09:12
Volgens buienradar lijkt het oosten zo'n beetje al het noodweer te missen... Beetje jammer dat ik dan vandaag richting Terneuzen moet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 26 augustus 2011 om 09:22
quote:luni schreef op 26 augustus 2011 @ 09:19:
Terneuzen is meer zuid lijkt me?Zuidwestelijk, in Zeeuws Vlaanderen (nou ja, in Zeeland in ieder geval).
Terneuzen is meer zuid lijkt me?Zuidwestelijk, in Zeeuws Vlaanderen (nou ja, in Zeeland in ieder geval).
vrijdag 26 augustus 2011 om 09:23
quote:ikjexx schreef op 26 augustus 2011 @ 09:14:
Hier (Utrecht) gaat het nu tekeer. De lucht was net pikzwart, en nu regent het keihard. De lucht wordt gelukkig wel iets lichter nu.
Nu ook donder erbij. Zag op buienrader dat het straks ook wel weer voorbij is.
He, ik zit in Zeist en zie de zwarte lucht boven Utrecht inderdaad hangen. Hier dreigt en rommelt het vooral en begint nu net te regenen.
Hond en ik hebben besloten dat we nog maar even een uutje wachten voordat we naar het bos gaan (ging niet helemaal democratisch).
Hier (Utrecht) gaat het nu tekeer. De lucht was net pikzwart, en nu regent het keihard. De lucht wordt gelukkig wel iets lichter nu.
Nu ook donder erbij. Zag op buienrader dat het straks ook wel weer voorbij is.
He, ik zit in Zeist en zie de zwarte lucht boven Utrecht inderdaad hangen. Hier dreigt en rommelt het vooral en begint nu net te regenen.
Hond en ik hebben besloten dat we nog maar even een uutje wachten voordat we naar het bos gaan (ging niet helemaal democratisch).
vrijdag 26 augustus 2011 om 18:27
quote:groentsoep2 schreef op 26 augustus 2011 @ 09:21:
[...]
Ja. Zo'n beetje precies onder die rooie vlekken van 11.50 .
Was het heel erg?
Ik was op mn werk,een standaard gebouw daar heeft ramen van zo'n 20-30 cm dik tegen het vlieggeluid.Dus dan zie je wel alles maar je hoort niets.
Alle 'bangerikken' mogen bij het volgende onweer bij mij komen schuilen hoor,krijg je ook nog een kopje koffie of thee
[...]
Ja. Zo'n beetje precies onder die rooie vlekken van 11.50 .
Was het heel erg?
Ik was op mn werk,een standaard gebouw daar heeft ramen van zo'n 20-30 cm dik tegen het vlieggeluid.Dus dan zie je wel alles maar je hoort niets.
Alle 'bangerikken' mogen bij het volgende onweer bij mij komen schuilen hoor,krijg je ook nog een kopje koffie of thee
zaterdag 10 september 2011 om 22:18
quote:Lovestar schreef op 10 september 2011 @ 22:15:
Ik woon in Utrecht, ben alleen thuis en ben doodsbang Lieverd, is er noodweer bij jullie voorspeld? Waar ben je bang voor? Kan je niet naar een vriendin anders, of een vriendin naar jou toe komen?
Ik woon in Utrecht, ben alleen thuis en ben doodsbang Lieverd, is er noodweer bij jullie voorspeld? Waar ben je bang voor? Kan je niet naar een vriendin anders, of een vriendin naar jou toe komen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven