Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
quote:Sunkissed81 schreef op 21 augustus 2011 @ 19:56:

In Venlo onweert het heel hard en begint het te regenen.

Oef ben weer doodsbang. Heb een abnormale angst voor onweer.

Heb je het naar Duitsland gegooid?

Arme jij, ik weet hoe je je voelt
quote:Sunkissed81 schreef op 21 augustus 2011 @ 19:56:

In Venlo onweert het heel hard en begint het te regenen.

Oef ben weer doodsbang. Heb een abnormale angst voor onweer.

Hier ook hoor....Weet niet wanneer het "abnormaal" is, maar ik ben liever niet alleen en wanneer wel ben ik net een bang kuikentje

Hier in het midden van het land lijkt wel niks te gebeuren wat met onweer te maken heeft.....*voelt zich opgelucht*
Ik zit hier nog steeds te wachten op regen. Dat wordt morgen tuin sproeien. Bah.
Op Schiphol is net de nacht weer ingevallen,pikzwart hier met af en toe wat ' feestverlichting' en gerommel
Hier in Brabant is het nog droog, maar erg, heel erg donker.
quote:groentsoep2 schreef op 21 augustus 2011 @ 15:32:

Zutphen meldt zich! Hier benauwd, geheel bewolkt maar droog. Ik wacht de gebeurtenissen met spanning af .Hey! Een plaatsgenoot! Wat leuk!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Amsterdam Noord. Onweer! Wat een klappen!
Volgens buienradar lijkt het oosten zo'n beetje al het noodweer te missen... Beetje jammer dat ik dan vandaag richting Terneuzen moet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hier (Utrecht) gaat het nu tekeer. De lucht was net pikzwart, en nu regent het keihard. De lucht wordt gelukkig wel iets lichter nu.

Nu ook donder erbij. Zag op buienrader dat het straks ook wel weer voorbij is.
Ongeveer een uur geleden begon het hier. Veel flitsen en nog geen seconde later harde klappen. Ik ben niet meer zo bang als vroeger, maar net wel weer even :(
quote:Hasse88 schreef op 26 augustus 2011 @ 09:12:

Volgens buienradar lijkt het oosten zo'n beetje al het noodweer te missen... Beetje jammer dat ik dan vandaag richting Terneuzen moet...Sjonge. Dan zou ik inderdaad maar een paraplu meenemen. En lieslaarzen.
Boven a'dam. Kom net uit bed maar ga er maar weer in denk ik.

Is nog donker buien.

Leuke vrije dag!
Terneuzen is meer zuid lijkt me?
Schiphol begint aan een langzame dageraad,viel nog mee
quote:luni schreef op 26 augustus 2011 @ 09:19:

Terneuzen is meer zuid lijkt me?Ja. Zo'n beetje precies onder die rooie vlekken van 11.50 .
quote:luni schreef op 26 augustus 2011 @ 09:19:

Terneuzen is meer zuid lijkt me?Zuidwestelijk, in Zeeuws Vlaanderen (nou ja, in Zeeland in ieder geval).
Hier in't oosten, stilte voor de storm.
quote:ikjexx schreef op 26 augustus 2011 @ 09:14:

Hier (Utrecht) gaat het nu tekeer. De lucht was net pikzwart, en nu regent het keihard. De lucht wordt gelukkig wel iets lichter nu.

Nu ook donder erbij. Zag op buienrader dat het straks ook wel weer voorbij is.

He, ik zit in Zeist en zie de zwarte lucht boven Utrecht inderdaad hangen. Hier dreigt en rommelt het vooral en begint nu net te regenen.

Hond en ik hebben besloten dat we nog maar even een uutje wachten voordat we naar het bos gaan (ging niet helemaal democratisch).
Het werd hier net heel donker en het begon te onweren en een beetje te regenen, maar voor het los kon barsten was het alweer overgewaaid.

Ik wil noodweer! Harde wind, onweer, stromende regen!
Het was hier vanmorgen echt noodweer: enorme regen en onweergedonder en lichtflitsen vlak boven mijn huis. Spectaculair!
quote:groentsoep2 schreef op 26 augustus 2011 @ 09:21:

[...]

Ja. Zo'n beetje precies onder die rooie vlekken van 11.50 .

Was het heel erg?

Ik was op mn werk,een standaard gebouw daar heeft ramen van zo'n 20-30 cm dik tegen het vlieggeluid.Dus dan zie je wel alles maar je hoort niets.

Alle 'bangerikken' mogen bij het volgende onweer bij mij komen schuilen hoor,krijg je ook nog een kopje koffie of thee
Ik woon in Utrecht, ben alleen thuis en ben doodsbang
Heerlijk het dondert en bliksemt hier in 020, eindelijk wat afkoeling!
quote:Lovestar schreef op 10 september 2011 @ 22:15:

Ik woon in Utrecht, ben alleen thuis en ben doodsbang Lieverd, is er noodweer bij jullie voorspeld? Waar ben je bang voor? Kan je niet naar een vriendin anders, of een vriendin naar jou toe komen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lovestar hier in 010 leven we nog, dont worry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven