Noodweer!
dinsdag 28 juni 2011 om 07:41
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.
Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?
Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!
Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!
Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
zaterdag 10 september 2011 om 22:19
zaterdag 10 september 2011 om 22:24
Ik woon in de buurt van Dordrecht en hier is het al dik een uur aan het hozen. Het onweren en bliksemen is nu iets minder maar dat is heel heftig geweest.
Mensen beginnen altijd gelijk te roepen dat het overdreven is dat de waarschuwingen worden gegeven door het knmi, maar van mij mogen ze. Doe er mee wat je wil, maar ga niet achteraf mekkeren als er iets fout gaat.
Mensen beginnen altijd gelijk te roepen dat het overdreven is dat de waarschuwingen worden gegeven door het knmi, maar van mij mogen ze. Doe er mee wat je wil, maar ga niet achteraf mekkeren als er iets fout gaat.
zaterdag 10 september 2011 om 22:25
quote:helene31 schreef op 10 september 2011 @ 22:19:
Nou, MV. Het onweert flink in bepaalde delen van het land, code oranje is afgegeven. Niet heel fijn om dan over straat te gaan (tenzij misschien met de auto).
Lovestar, lekker de gordijnen dicht en tv op iets gezelligs met het geluid wat harder. Lichten aan en hopelijk gaat het dan beter.Oh oke. Ja ik zit niet buiten. Heb de tv aan en hoorde wel een vaag geluid maar dacht dat het de kermis is. Maar kan dus ook het onweer zijn.
Nou, MV. Het onweert flink in bepaalde delen van het land, code oranje is afgegeven. Niet heel fijn om dan over straat te gaan (tenzij misschien met de auto).
Lovestar, lekker de gordijnen dicht en tv op iets gezelligs met het geluid wat harder. Lichten aan en hopelijk gaat het dan beter.Oh oke. Ja ik zit niet buiten. Heb de tv aan en hoorde wel een vaag geluid maar dacht dat het de kermis is. Maar kan dus ook het onweer zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 10 september 2011 om 23:01
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 september 2011 @ 22:18:
[...]
Lieverd, is er noodweer bij jullie voorspeld? Waar ben je bang voor? Kan je niet naar een vriendin anders, of een vriendin naar jou toe komen?
Ja.....Hoorde het op de radio......Ik zag het al aankomen, want het begon lekker
Ik ga de deur niet uit en ik zou niet willen dan een vriendin met dit weer naar mij toekomt. Heb de tv aanstaan voor afleiding....
[...]
Lieverd, is er noodweer bij jullie voorspeld? Waar ben je bang voor? Kan je niet naar een vriendin anders, of een vriendin naar jou toe komen?
Ja.....Hoorde het op de radio......Ik zag het al aankomen, want het begon lekker
Ik ga de deur niet uit en ik zou niet willen dan een vriendin met dit weer naar mij toekomt. Heb de tv aanstaan voor afleiding....
zaterdag 10 september 2011 om 23:04
quote:jaimee21 schreef op 10 september 2011 @ 22:38:
Nog iemand in de omgeving Eindhoven beschikbaar voor n update?
We vliegen straks op eindhoven, en op n turbulente landing bereid ik me graag voor Hier regio Eindhoven. Helemaal niets, maar dan ook niets, aan de hand. Zwoele zomeravond.
Nog iemand in de omgeving Eindhoven beschikbaar voor n update?
We vliegen straks op eindhoven, en op n turbulente landing bereid ik me graag voor Hier regio Eindhoven. Helemaal niets, maar dan ook niets, aan de hand. Zwoele zomeravond.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
zaterdag 10 september 2011 om 23:05
Mén, wat een weer!
Komen net uit Zuid-Brabant gereden naar het midden van het land en zijn met de onweersbui meegereden. Striemende regen en continu flitsen en onweer. Hele stukken 60 gereden op de snelweg, 't was echt bar en boos.
Ben erg blij dat we weer veilig thuis zijn.
Komen net uit Zuid-Brabant gereden naar het midden van het land en zijn met de onweersbui meegereden. Striemende regen en continu flitsen en onweer. Hele stukken 60 gereden op de snelweg, 't was echt bar en boos.
Ben erg blij dat we weer veilig thuis zijn.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde