Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
WB heeft voor het eerst bewust gelachen naar me! Ik is trots!
Aaaah wat lief earth!

Veel plezier bij je mams!

R heeft 2x 4 uurtjes tussen de voedingen gehouden vannacht, alleen jammer dat hij 1x niet wilde gaan slapen, maar toch best goed nachtje!

Hier net weer fikse onweer gehad:(
Hai, niet zoveel te melden.

Gisteren van 18.00 tot 2.00 weer een krijsende N. waar geen land mee te bezeilen was. Zelfs niet in de draagzak. Af en toe was hij even stil, maar 22.00 werd het helemaal erg. Juno is op de logeerkaer gaan liggen en ik beneden met N. Om 24.00 viel hij tegen me aan in slaap gelukkig tot 2.00 voor de voeding. Toen kon ik eindelijk naar bed. Daarna zat er wel 5 uur tussen voor hij weer honger kreeg. Maar ja, hij was ook uitgeput natuurlijk..

Heb heule erge spierpijn in beide schouders van het rondjouwen, maar ik kreeg om 2.00 wel een vette glimlach...leuk he Earth!

Earth, volgens mij zegt ons cb wel het zelfde maar tellen ze anders. Bij mij zeggen ze 4 kilo max 750 ml. 6 flesjes van 130 (is jouw 120 met 4 schepjes) of 5 keer 150 met 5 schepjes.

Lastig hoor die verschillende interpretaties. Veel plezier bij je moeder.

Elisa, lekker hoor 2 keer 4 uur er tussen, maar wel jammer dat je dan nog niet hebt kunnen slapen

Ben vandaag gaar. Wil eigenlijk vast weekendboodschappen doen bij in ieder geval alvast de AH, maar weet niet of ik et aandurf. Net weer een rustige N., ga ik weer met hem op sjouw.

Wat to do..
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Oh Elisa, wat tof dat jullie dat schaap gered hebben! Ik hou van dierenvrienden!
[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/cakegirl1.gif[/img]

Voor Danoontje als ze vandaag geboren wordt. Wellicht dat zo'n lokkertje helpt he!

Edit: kunnen we alweer geen plaatjes plakken ?
*grom*

- niks geen weeen

- niks geen slaap

- niks geen strippen

- niks geen baby

Verloskundige was stom! (invaller)

Dinsdag afspraak voor strippen (maar, indien er al twee liggen te bevallen dan doen ze het niet? = DOM)

Mijn bloeddruk was ietsje gestegen; dit is een goed teken, kan eventueel een bevalling aankondigen... Maar ja, kan gerust ook nog een week duren!

Vruchtwater voldoende en hartje van baby is perfect!

Fijne dag allemaal...
Lief juun!
Hebben jullie die cheese cake gezien van Masterchef Australia gister? Die ga ik maken zo! Adios...
Balen Flower! Hopelijk smaakt de cheesecake.

Hier begint het net te onweren. Denk dat het maar van korte duur is als ik buienradar zo zie.

Ben sinds eergisteren niet meer zo mobiel. Ben bang voor BI. Mijn heup en onderrug regio doet zeer. Net of ik heel veel spierpijn heb. Gisteravond wel naar de stad geweest, maar eigenlijk lukte dat al niet meer zo goed. Dus ik baal!

Er waren nog wat vragen over mijn hobby. Ik bewaar alle kaarten die ik krijg. Ik heb ze in een doosje en af en toe bekijk ik ze eens. De mooiste vind ik die uit Azië, vooral van het chineze nieuwjaar bijvoorbeeld. Vroeger ook altijd veel penvrienden gehad uit de hele wereld. Nu nog schrijf ik brieven met iemand uit Amerika, denk nu zo'n elf jaar alweer. Niet frequent, twee-drie keer per jaar ofzo.

Verder heb ik de afgelopen dagen wel bijgelezen en ga ik dat het komende weekend ook doen. Wij krijgen namelijk logees.

Succes Juni met N als je toch besluit er op uit te trekken.

Earth: jij veel plezier bij je moeder!
Zo, we zitten weer in de auto op weg naar huis. Heerlijk gehad! Bij ons in de buurt vergeet je soms dat Nederland zo mooi kan zijn! Degenen die wonen waar ik was: wat een prachtige omgeving!

Net op snelweg ons rotgeschrokken, vrachtauto die naast ons reed kreeg een klapband, keiharde knal en de druk die vrijkwam tegen onze auto zorgde voor een dreun. Pff! We hebben gelukkig niks..

Flower, 't wordt een kaartje uit mijn buurt, niet vanuit de jouwe.

Stomme vlk!

Juun, ik vond de stenen wel leuk, maar was er al eens geweest, vriend niet. Toen hij het had gezien was hij blij

Balen dat N. zo blijft huilen. Ik begrijp je twijfel om wel of niet de deur uit te gaan helemaal. Heb dat soms ook met M.

Earth, wat ontzettend leuk zo'n lachje!

WB doet nu al zijn (forum)naam eer aan

Elisa, wat lief dat brabbelen! Soms begrijp je ook niet waarom ze huilen he? M. is soms wat af te leiden van het huilen, als ik tegen haar ga kletsen als ze huilt, gaat ze lekker liggen luisteren (en terugkletsen *smelt!*)

Ff posten.
Kristin, heb je geen zin in de logees? Omdat je schrijft dat je de komende dagen nog wel gaat bijlezen?

Het forum is ook een wat 'modernere' versie van penvrienden. En ook wel leuker vind ik, sneller en je hebt contact met meer mensen. Al heeft een echte brief ook wel wat.

Is Gerbera nog gespot de laatste tijd?
Ach Flower, heb met je te doen hoor. Maak maar een lekkere cheesecake meid!

Wish, ik ben blij dat jullie het leuk gehad hebben. Dus de stenen zijn de moeite waard? *noteert op to-dolist

Wat een geluk hebben jullie gehad net. Een ongeluk zit letterlijk in een klein hoekje. Jullie hebben vast een engeltje op jullie auto...

Kristin, trek je wel meteen even aan de bel bij een bekkenfysio? Laat er in ieder geval snel naar kijken, als je door blijft lopen wordt het alleen maar erger! Ik heb 4 maanden bijna niet kunnen lopen, dus weet hoe het voelt. Alles is goed gekomen, maar dat was niet gebeurd als ik niet in therapie was gegaan en geen rust had genomen!
Wat is het hier rustig vandaag!

Ik ben vandaag het huis nog niet uit geweest want het regent steeds... pfff niks aan. Vanavond maar even een rondje winkels doen.

Juun, was je na de bevalling eigenlijk gelijk van alle bekkenpijn af? Hoe is Ennetje verder vandaag? Heb je nog wat ondernomen of maar lekker thuis gebleven?

Flower, lekker een cheesecake! Is die voor de kraamvisite?

Kristin, wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. Net als Juun zegt, wel aan de bel trekken hoor! Het zou zonde zijn als je er te lang meer doorloopt en je zo alleen maar langer last hebt.

Wish, welkom thuis! Hoe was zo'n eerste vakantie met baby? Voelde je je beperkt of nog wel echt leuke dingen kunnen doen? Hebben jullie ook al gezwommen met M.? Dat lijkt mij namelijk zo leuk om te doen...

Hoe lang is M. trouwens nu 'op' na een voeding? Gaat ze daarna weer snel slapen of is ze echt wel een tijdje wakker? Ik vind het soms zo lastig in te schatten hoeveel slaap ze nodig hebben, heb het idee dat ik hem de hele dag in bed stop .

Grappig al die penvriendinnen, ik had er vroeger ook een paar. Gewoon in Nederland hoor, via zo'n christelijk gezinsblad. Ging er in de zomervakantie ook vaak logeren.

Vandaag weer een pakketje bij de post van een leverancier van mijn werk. Er zat een heel leuk blauw koffertje in mijn de naam van D. erop. In het koffertje zat een knuffel en een slabbetje.

Helemaal leuk!
Wat een weer he vandaag. Hier weer flinke hoos en onweersbuien gehad.

Leuk dat je cadeautjes krijgt van relaties via het werk Lieke! Ik heb gisteren ook nog een kaart met allemaal wensen van collega's van andere afdelingen gehad. En van één collega een hele leuke slab.

Mijn dag was weer niet zo leuk. Ik weet niet wat het is, iedere keer wanneer ik denk dat het beter gaat gaat het weer slecht. Gisteravond en vannacht was het dus al pet. Vanochtend wilde N. ook weer niet slapen, terwijl hij wel heel moe was. Omdat ik niet in hetzelfde kringetje wilde blijven ronddraaien ben ik maar met hem in de auto gestapt en naar de AH XL gereden. Dat werkte want toen was hij wel stil. Maar eenmaal in de winkel begon het brullen weer. Ik kon in het begin redelijk relaxed blijven maar na een minuut of 10 kwamen en steeds mensen zich met hem bemoeien en 'goedbedoelde' tips geven. Dat ik hem moet troosten, dat zo'n kleine baby helemaal niet mee moet naar de winkel, dat ik hem lekker dicht tegen me aan moet houden. Pff.. werd daar dus echt bloednerveus en pislink van. Laat me met rust. Ze moesten eens weten dat ik vannacht al 6 uur met hem in mijn armen heb gelopen en dat dat geen moer helpt. En dat dit pas het 5e uitje is wat ik met hem heb, omdat ik hem al zoveel rust wil gunnen en dus bijna altijd thuis zit.

Echt iedereen kwam ff kijken en commentaar geven.

Kon wel janken toen ik naar buiten ging. En wat denk je, toen was N. weer stil.

Maar eenmaal thuis begon het weer opnieuw. Uiteindelijk van 12.00 tot 17.00 weer met hem op mij gelegen. Gelukkig stribbelde hij toen niet tegen maar is lekker in slaap gevallen. Maar wegleggen, ho maar. Nou ja, hij was in ieder geval stil.

Na de voeding van 17.00 is hij godzijdank wel in zijn bedje gegaan en tot nu toe is het stil.

Heb Johannespitmeel gehaald net en dat ga ik in de laatste fles doen om te proberen, want hij spuugt sinds gisteren ook weer heel veel. Misschien dat dat helpt.

Ik baal er gewoon zo van. Ik kan gewoon nergens komen zonder dat hij een keel opzet. Alle baby's huilen, maar hij huilt altijd zodra ik wegga. Ik durf gewoon niet meer weg zo. Ik wilde zo graag lekker met mijn baby weggaan, gezellig. Dat hoeven geen hele dagen te zijn, maar ik voel me hoe langer hoe bezwaard om uberhaupt maar een blokje om te gaan.

Dat er geen roze wolk was ben ik me altijd terdege van bewust geweest, maar dat ik mijn verlof zo rot zou vinden had ik niet gedacht. Voor dat N. geboren werd was ik ook al nagenoeg aan huisgekluisterd al maanden door mijn bekken. Daarom verheugde ik me er zo op met mijn baby lekker naar buiten te kunnen...

Gewoon balen...weer..

Gelukkig ben ik morgen een middag geheel babyloos. Ga shoppen met mijn zus
Oh Chris, nav FB. wat ontzettend balen zeg. Ik heb nog een voorraadje, wellicht raar, maar mocht je willen...?
Oh Lieke, wat betreft de bekkenpijn. De eerste dagen na de bevalling deed het wel heel zeer, maar dat is niet gek. Wat deed er niet zeer

Maar de eerste keer dat ik een blokje omging voelde ik al direct dat ik bijna geen last meer had, meer van de puddingbenen.

Ik merk wel als ik lang loop dat ik dat niet meer gewend ben en heb ik 's avonds wel last van mijn rug en met tillen moet ik nog wel wat opletten. Ook lang op dezelfde stoel zitten voel ik in mijn rud, maar dit is heilig ten opzichte van hoe het was. Opmerkelijk hoe snel dat gaat! Ik race nu weer de supermarkt door, kan meer dan alleen de Hema bezoeken. De was, stofzuigen etc. allemaal geen probleem meer.
Ow jun wat vervelend weer! Dit geeft geen moed.. En wat zou er met hem zijn??

Ik heb ook echt het meeste moeite met het huilen.

Gelukkig mag ik nog niet klagen als ik jou zo hoor! Echt respect, hoor.

Misschien kun je het eens bij het cb vragen wat te doen?

Ik ben dat stomme weer beu! Niet normaal, toch?

En in Zeeland valt het dan nog mee eigenlijk!
WB-tje heeft zich voorbeeldig gedragen. Anderhalf uur heen rijden, om 11:00 uur daar, flesje daarna slapen tot 14:30, weer flesje, lekker 'spelen' en knuffelen op de bank met opa en oma, weer terug rijden en om 17:45 thuis.

Juun, ik vind het oprecht rot voor je dat je niet met Ennetje erop uit kan. Voel je je al opgesloten in je huis? Ik wil anders ook een keer op bezoek komen met WB. Kan je het even allemaal van je af kletsen. Inderdaad wat Elisa zegt, is er niet wat medisch aan de hand met Ennetje? Wellicht even naar de ha?

De johannesbroodpitmeel is een goede! Wij hebben van Friso een speciale variant tegen spugen en krampjes, wie weet ook wat voor Ennetje?

Ik heb mijn lijst er nog eens bijgepakt van het cb en het aantal ml op een dag bij 4 kilo is 600 ml. Pas bij 5 kilo staat er 750 ml voor. Ik vind het erg verwarrend al die verschillende adviezen.

Wish, fijn dat je weer thuis bent! Op FB zag ik dat gerbera een fijne vakantie heeft gehad en pas weer in den lande is.

Elisa, jammer dat R. de eerste shift niet sliep. Maar er zit vooruitgang in . Wie weet vannacht wel 2x 4 uur kunnen slapen.

Flower, en hoe is je cheescake geworden? Zag het gisteren ook gemaakt worden. Lijkt me super! Is het een recept van Donna Hay?

Lieke, WB slaapt hier ook hele dagen. Vaak is hij na het wakker worden een uur en een kwartier wakker (en daarin wordt alles gedaan). Bij de eerste gaapjes, wegdraaien van z'n hoofdje leg ik hem in z'n wiegje. Dus ook hier hele dagen slapend.
Jahaaaa zojuist een pr gelopen op de 5 km. Leuk vrouwenloopje middendoor het centrum. 2 keer langs mijn eigen huis :-)

Ik hou het even bij deze egopost. Dit weekend weer lezen en schrijven hier.

Knuffel!!
Yeah, Draai voor pr!

Chris, balen . Las het op FB....
quote:draaiorgel schreef op 26 augustus 2011 @ 20:18:

Jahaaaa zojuist een pr gelopen op de 5 km. Leuk vrouwenloopje middendoor het centrum. 2 keer langs mijn eigen huis :-)

Ik hou het even bij deze egopost. Dit weekend weer lezen en schrijven hier.

Knuffel!!

voor de pr van Draai.

Leuk dat je kunt zwaaien naar je katten! En misschien wel naar manlief? Of staat ie dan om je aan te moedigen?

Enneh... egopost? PostJE dan he... niks ego aan hoor, die 3 regels

Slaap lekker!
Juun, wat zul jij je gefrustreerd voelen! Meid, ik kan me je onmacht maar al te goed voorstellen! Het is dat we zo ver uit elkaar wonen, maar ik wil je best aanbieden om eens op hem te passen, zodat jij iets voor jezelf kunt doen. Echt, dat meen ik hoor, mocht je hier in de buurt iets willen doen... Misschien een raar aanbod, omdat we elkaar alleen van hier kennen, maar kijk maar wat je ermee doet.

Lieke, ik ben nog niet met M. gaan zwemmen. Ze heeft wel een schattig zwembroekje gekregen, maar we hebben nog niet gezwommen. Eerlijk gezegd vind ik het zo... ehm.. moeilijk om mijzelf ook in een bikini te zien. Ik ben best flink en heb wel zo'n bikini met een lang topje, maar ik ben ook zooooo wit.

Heb vanmiddag besloten dat ik morgen maar eens naar de zonnebank ga.

Ik vloog even snel langs, nu even tv kijken.
Hoi meiden,

Zo het is weekend! Raar hoor, dat het eigenlijk niet anders voelt dan de andere dagen. Ben soms ook helemaal de dagen kwijt .

Juun, ik kan me je frustratie ook heel goed voorstellen! Je zou zo graag willen dat ze gewoon kunnen zeggen wat er is! Ik vind het huilen ook het meest moeilijke. Iedereen roept wat je moet doen, en de ene keer werkt iets wel en de andere keer weer niet. Ik hoop dat de johannesbroodpitmeel jullie helpt! Is het een idee om een paar dagen bij te houden hoeveel Ennetje huilt en dat met het consultatiebureau te bespreken? Mocht ik je ergens mee kunnen helpen dan doe ik dat ook graag! Weet alleen niet zo goed hoe...

Draai, gefeliciteerd met je PR! Mag ik vragen welke tijd je hebt neergezet? Hoe lang loop je trouwens nu? Klinkt als een leuke loop zo door de stad! Hebben jullie het droog gehouden?

Earth, fijn dat het bezoek goed is gegaan. En je krijgt vanzelf handigheid met inpakken. Ik ben inmiddels in een paar minuten ingepakt en weg .

Wish, lekker zo'n zonnebankje! En gewoon een keer doen hoor dat zwemmen! Iedereen ziet dat je net bevallen bent, dus je hebt nog een prima excuus.

Wat zijn hier de weekendplannen? Wij krijgen morgenmiddag nog kraamvisite en verder eigenlijk niks spannends gepland. Morgen heeft een kinderkledingwinkeltje hier in de buurt megasale, misschien nog even kijken.

Slaap lekker voor zo!
Goedemorgen!

Ga proberen kort op iedereen te reageren. Hebben een vrij druk weekend, dus niet heel veel tijd om hier uitgebreid rond te hangen. Alleen vanmorgen even.

Flower: aaaaaaah wat naar! Nog niks, en niet gestript. Bah! Ik begrijp je frustratie! Kan niets anders doen dan een virtuele knuffel geven!

Is de taart gelukt? En heeft je man nu vrij vanaf maandag??

Earth: een glimlach van WB!! Wat mooi!! Volgende keer een foto :-)

Wat fijn dat het bezoek goed ging! Best spannend, voor het eerst zo ver denk ik??

Elisa: helpt de infanol? Krijsen bij luier verschonen? Geen idee waarom? Al die keren dat ik een luier verschoond heb, was de baby in kwestie best rustig. Misschien helpt wat Earth doet? Muziekje en zingen?

Kristin: wat naar van de bekkeninstabiliteit! Ik sluit me aan bij anderen: fysio, zodat je er alles aan doet om er voor te zorgen dat het in elk geval na je zwangerschap weer goed komt. Voor

nu heb je daar wellicht niets aan, en is het gewoon rot, maar dit is tijdelijk. Ook daarna wil je weer goed kunnen lopen!

Wish: welkom terug!!!! Wat een schrik, zo'n vrachtwagen met klapband! Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie! En nu, is het dan maandag zo ver? Ben je er aan toe, zie je er heel er tegenop?

En: gewoon zwemmen hoor! Je niet schamen! Doe ik ook niet, en ik ben niet eens pas bevallen...... En als het je helpt: iedereen kijkt naar M. en niet naar jou :-)

Jun, lieve lieve Jun, een enorme knuffel voor jou! wat naar dat je je zo voelt! Wat naar dat je niet met N. er op uit kan! Ik vind het een goed idee om eens te kijken of er iets medisch is. Een allergie? Hou anders bij wat je doet en geeft en dat soort dingen en wanneer N. huilt. Zit er een patroon in?

En ook ik kom met veel plezier een keer naar je toe!!!!

Geniet van het winkelen vanmiddag!!!!

Lieke: is het nog gelukt met de aankoop (Twitter)? Schattige foto

Hmmmm ik twijfel of ik mijn tijd wil neerzetten. Ik weet namelijk dat er zat mensen zijn die veel sneller lopen. En die denken: je loopt nu 1 1/2 jaar, en dan boek je zo weinig vooruitgang? Wat een lachertje!

Voor mij is het feit dat ik regelmatig sport al een overwinning. Ik vind het heel naar om mezelf met anderen te vergelijken. Ik ben 20 kilo te zwaar, dus een toptijd zit er gewoon ook niet in. Anyway, ik heb al eerder gelopen, en toen bv de zevenheuvelenloop (15 km) in 1.41 oid gedaan. En de 20 km van Parijs in ruim 2 uur. Toen ben ik een tijdje gestopt en sinds dec 2009 loop ik elke week. (soms 1, soms 2 keer). Ik kon toen echt van voor af aan beginnen.

Nu ga ik in sept de 10 km weer lopen en in nov weer de Zevenheuvelenloop.

Mijn pr op de 10 is dacht ik 1.09. Op de 5 31.22 (heb ik het toch gezegd!)

Een lachertje natuurlijk, maar ik doe het toch maar wel.
Hai Meiden,

Weer een nacht voorbij met baby in buik!

Alles goed en rustig... Geslapen tot 10:00 uur!!!

Gisteravond weer een seks-poging. Maar was denk ik wel even de laatste keer. Deed beetje zeer, voelde bij mijn baarmoedermond niet lekker meer. Zou het komen doordat HET ding week is geworden?

Mijn cheesecake smaakt(e) heerlijk! Goed recept...

Ik heb een beetje moeite om op jullie babygebrabbel en andere zaken te reageren hoor, ligt aan mij. Focus ligt even ergens anders nu. Dus blijf een beetje ego posten. Onthoud ook niks meer...

Draai: dat je uberhaubt het lukt om 5 km in één keer te lopen??? Dat is mij nog nooit gelukt; dus HALLO; trots zijn mag hoor.

Wish: fijn weer terug te zijn? Heb je nog tips voor het op vakantie-gaan-met-een-baby-van-een-paar-maanden? En voelde het ook anders als ouders op vakantie te gaan?

Schrikken van die vrachtwagen, gelukkig niks aan de hand.

Juun: klote van die middag! Ik zou toch echt de (modieuze) osteopaat (oid) inschakelen en vragen om advies. Bedacht me later dat ennetje best lang dwars in jouw buik gezeten heeft, wie weet zorgt dit (nu nog) voor een blokkade?

Veel plezier met het shoppen met zus!

Earth: gefeliciteerd met DE lach...

Vandaag even lekker actief dagje van maken. Ga even familie bezoeken en vanavond vuurwerk kijken. Misschien nog even sjouwen; krijg er harde buiken van maar ben al lang blij met iets van activiteit daaro. Man heeft idd vanaf nu vakantie, gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven