hoezen voor topmatras

26-08-2011 12:08 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik heb net nieuwe boxsprings met van die handige topmatrassen. Nu is het nogal lastig om aan de hoeslakens te komen. De firma waar ik de bedden heb gekocht, heeft ze in bestelling maar wacht op een franco bedrag.

Heb al gekeken bij Ikea, maar die hadden ze niet.

Iemand een idee? Omgeving Zutphen/Deventer/Apeldoorn
ik heb hoeslakens gekocht die voor een waterbed bedoelt zijn

die zijn ook dikker dan een doorsnee matras

deze kan je in elke bedden zaak kopen

werkt perfect hier
Zijn dat hoezen die over het topmatras heen gaat + de matras die eronder zit?
Naar de speciaalzaak, voor hoezen XXXXXXLLL
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ja om het matras + de topper
Ik heb op het matras dat eronder zit een molton hoes en om de topper gebruik ik gewoon hoesonderlakens die ik ook op mijn waterbed gebruikte, gaat prima, speciale onderlakens zijn helemaal niet nodig.
Ik heb gewone hoeslakens, zowel om het matras als om de topper.
Bijenkorf heeft ze normaal gesproken ook.
De Makro heeft ze ook.
Ik heb alleen hoezen om de topper. En daar past alles om.
Ik krijg er een punthoofd van!
Inderdaad even langs een speciaalzaak voor beddengoed en linnengoed. Je betaalt dan wel wat meer maar ze hebben er alle maten.
Ik heb wel een molton gekocht speciaal voor om de topper maar verder kun je alle hoeslakens gebruiken (ook die je al had mits het de juiste maat is).
De hoeslakens van de Hema passen bij mij om de topper en het matras. Geen probleem!
Ik heb nu al een jaar een boxspring met zo'n topper en ben nog steeds in verwarring. Moet het hoeslaken nu om de topper + matras? Onze matrassen zijn in de kleur van het bed. Heb nu alleen het hoeslaken om de topper heen, maar alle hoeslakens die ik kan vinden zijn eigenlijk aan de grote kant.
De matras die wij hebben is ook in de kleur van het bed. Toch doe ik het hoeslaken om de topper en het matras. Hierdoor zit het hoeslaken goed strak. Persoonlijk vind ik dat fijner maar in principe kan het allebei.
Ah, het is dus echt een kwestie van wat je zelf wilt? Ik vroeg me af hoe het nu eigenlijk hoort. Kreeg bij het bed speciale hoeslakens, maar die zijn te groot voor alleen de topper. Maar als het ook om het matras moet, waarom zijn die dan in dezelfde kleur als het bed? (volgens mij zijn onze matrassen ook behandeld met iets vuilafstotends, door de leverancier) En als het hoeslaken alleen om de topper heen moet, waarom kan ik dan nergens de juiste maat vinden?

* vragen, vragen, zoveel levensvragen*
Hoeslaken om topper en matras vind ik heel erg onhandig bed opmaken terwijl het juist heel makkelijk is om het hoeslaken alleen om de topper te doen.
ik heb laatst via internet losse hoeslakens besteld voor de topper. die zijn minder groot qua hoogte.

ik heb gezocht op spittopper + hoeslaken (dan kom je een aantal internetshops tegen die ze vast ook verkopen voor niet gesplitste toppers)

Ik heb ze hier besteld, snelle correcte levering
ik heb een 1.60mx2.00m boxspring met topper en gebruik 1.80x2.00m hoeslakens. Hiermee is alles in het geheel netjes bedekt.
Ik heb een matras van 25cm en een losse topper. Daar past het hoeslaken ikea wel omheen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven