ik wil het even kwijt

26-08-2011 19:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meer niet hoor .

Heb vanmiddag voor de tweede keer therapie gehad en wat ik kwijt wil is:

auw .

Voor wie ook therapie heeft, zwaar is dat soms he om met dat gevoel weer weg te gaan en het even zelf weer verder te doen?
Hey Lila

Ik snap wat je bedoeld. Heb zelf in het verleden ook therapie ondergaan en het is ook zwaar, verdrietig en pijnlijk. Maar je doet het toch maar wel en daar..mag je heel trots op zijn!
Knuffel!
Internagelaktisch
Thanks . Ik zit nu van die mini-Magnumijsjes te eten, moet dat k*tgevoel toch ergens kwijt .
quote:maaique schreef op 26 augustus 2011 @ 20:03:

Knuffel!Jaaaaaaaaa knuffelen
Je hebt de belangrijkste stap al genomen door te gaan

En natuurlijk mag je een ijsje, een hele grote zelfs, en wel meerdere. Mag ik mee doen?

Hang in there
Ik voel me ook zielig, heb mn vinger 'ontvleest'met een heel scherp mes :(

Group hugg voor iedereen die het nodig heeft?
Internagelaktisch
Ik ben bang dat de ijsjes bijna op zijn, dus als ik straks klaag over buikpijn, niet naar luisteren .

Ieww maaique, klinkt eng...
Ik vond het ook een beetje genant, vlak voordat de sessie over was, kreeg ik een hysterische huilbui. Weetjewel, de hele tijd niks en daar ging ik. Voelde me gewoon een beetje opgelaten.
Lila, is het ook :p

Hap vlees uit mn ringvinger bij mn onderste vingerkootje aan de binnenkant, zie allemaal dingen zitten haha.

It hurts :p Maar! Ik heb niet gejankt!

*Trots

(ik ben bang voor bloed en t doet echt veel pijn omdat t zo diep is!)
Internagelaktisch
Supergoed om voor therapie te kiezen!! Je leert ermee echt jezelf beter kennen, en mijn ervaring is dat je er op de lange termijn veel gelukkiger van wordt! Het was voor mij als een grote schoonmaak in m'n hoofd, het schoonmaak-gedeelte is een hoop werk, maar als alles schoon en opgeruimd is daarbinnen, kun je heerlijk genieten van t resultaat!
quote:maaique schreef op 26 augustus 2011 @ 20:20:

Lila, is het ook :p

Hap vlees uit mn ringvinger bij mn onderste vingerkootje aan de binnenkant, zie allemaal dingen zitten haha.

Hou op!

Het ziet er vaak erger uit dan het is, maar wel goed schoon houden hoor, heb je het goed afgespoeld enzo?
Voor mij voelt het meer als een pleister die je langzaam van een open wond aftrekt. Maar ja, ik weet waar ik het voor doe inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven