Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eef, hoe is het nu met mannetje-klein?
Haha Lab, dat gebeurde mij ook heeeel erg vaak..maarja dan werd het allemaal zo moeilijk, want meisje wil dus 's ochtends niet meer slapen en waar laat ik haar dan?

Dus ik douchte vaak pas rond 13 uur als zij in bedje lag, maarja voor ik dan klaar was (want ja dan hoef ik niet op te schieten en dan duurt het mooi maken ineens uuuuuuren..haha), was zij alweer wakker en kon ik huishoudelijks niet veel meer doen...

Dus dit ritme is eerlijk gezegd pas een paar weekjes...eigenlijk sinds ons nieuwe huis :-)

Eefje: ben benieuwd wat dokter zegt

Oh enne Yara was ineens vanmorgen om 7.30 wakker...Nadatz e gisteravond om half 7 bij mij in slaap viel. Opa en oma waren er even en ze wilde niet eens bij hen zitten, begon ze te huilen...bij mama was alleen goed en POF daar lag ze dan te slapen....

Dusik heb besloten haar toch maar gewoon weer 's ochtends naar bedje te doen, al is het maar voor een half uurtje...Wie weet helpt het..

Maandag heeft ze n; 's middags wel 2,5 uur geslapen en zondag ook en beide keren heeft ze even in bedje gelegen in de ochtend..

Ga verder met werken....BAH...
Ergens is dat wel heeeeel erg lekker he, als ze alleen maar bij mama willen zijn.....
Haai, Even tussen de bedrijven door hier.

Lab zooo herkenbaar dat gevoel van bv en kv. Maar nu ik zie dat ze ook daar groot op is geworden en niet ineens groen met rode stippen werd, kon ik het voor mezelf wel relativeren.

Eef; heerlijk die 8!!!! Hoe is het met je zoontje. Ik hoop dat het niet de kant op gaat van meisje hier. (zie onder)

Nijn; Meisje hier schakelde ook vroeg over op 1 slaapje, gebeurd meestal tussen 1,5 en 2 geloof ik. Maar hier vanaf 8 maanden maar 1 slaapje en dan vervolgens laat in de middag niet meer te genieten.

Het schijnt echt een fase te zijn; nog te klein voor 1 slaapje en te groot voor 2, alleen zijn de kindjes dus meestal groter (en kunnen meer dus irritanter hou ik mezelf maar voor haha)

Hier ging het na haar 1e jaar beter, ging ze steeds later op de ochtend slapen en dus ook later wakker en kon ze het beter vohouden. Ik heb nooit de goeden truc uitgevonden, behalve volhouden, en proberen af te leiden als ze zo moe zijn met MEGA leuke speeltjes.

Manderley; heerlijk lijkt me het fulltime te kunnen moederen., ik baal dat ze naar het kdv moet (ook zie onder)

Afgelopen vrijdag werd meisje ziek; overgeven, niet normaal meer. Ze heeft de hele nacht in mijn armen gelegen, en over gegeven. Van de dokter moesten we haar 1 slokje per uur geven, en aan het einde van de dag vla proberen. Dat ging er vervolgens weer allemaal uit, maar we sliepen aardig. Zondag is man naar denemarken vertrokken en stond ik er alleen voor. Inmiddels was diaree begonnen, het advies van de dokter was toen juist drinken geven. Maar dat kwam er net zo hard weer uit. Tussen 11 en 18 uur heb ik 36 luiers verschoond (ik begon met een nieuw pak en had er 4 over om 6 uur), en haar ongeveer 20 keer helemaal om moeten kleden. Weer naar de dokter want ze wilde niet drinken. Het zou volgens hem 3 tot 4 dagen duren. En ik moest veel drinken anbieden. vanaf een uur of 4 smiddags moest ik haar om de 5 minuten verschonen, en dan nog zag ik haar broek helmaal nat worden waar ik bij stond. Inmiddels werden haar oogjes paars en heel hol en haar lipjes blauw. En werd ze geobsedeerd door water. tussen 4 en 6 heeft ze 2,5 litter op. Omdat ik dacht dat dat ook niet goed kon zijn en ze blauwe lipjes had weer naar de dokterspost. Maar ik moest haar echt blijven aanbieden. Ik had mijn moeder gebeld om te vragn of ze de nacht kon komen want ik zat er doorheen. Ik was alleen mar aan het verschonen, peop ruimen, wassen draaien, ophangen en vouwen, en alles weer opnieuw.

Nou ja in de nacht van zondag op maandag werd het minder en maandag alleen flink aan de race nog, dinsdag ook maar toch ook weer ver gegeven, en gisteren, had ze weer 2 zulke erge luiers dat het uit haar broekspijpen kletterde. (lekker verhaal he hahah)

Ze wil alleen maar drinken en niet echt eten. Er is best wat gewicht af ook. Dinsdag ging het wel wat beter, en toen lukte het gewoon niet meer om te lopen, omdat ze haar evenwicht opnieuw moest vinden. Boos dat ze was! Maar aan het einde van de dag ging het wel weer.

Nu is er nog niets gebeurd, behalve dat ze niet wil eten, en jengelig is, en gelukkig geen koorts meer heeft.

Ik was er behoorlijk van over de zeik. Haar billen zijn ook helmaal stuk dus elke vieze luier deed zon zeer. Zoooo zielig.

Elke keer als ze op het kdv is geweest is ze vrijdgs ziek of verkouden en maandags vaak weer beter, om woensdags weer te gaan. Ik vind dat erg frustrerend.

Ook dat ik bijna 10 maanden bv heb gegeven en dat dat zo goed zou zijn, maar ze toch zo vaak ziek is en de kindejs van vriendinnen die geen bv hebben gekregen zijn zelden ziek. Waar heb ik dan voor op mijn tanden gebeten....

Nou ja ik ga vandaag proberen rustig te doen.

Dinsdagavond was man weer thuis dus heb hem vriendelijk doch dringend verzocht om woensdag vrij te nemen zodat ik naar mijn werk kon. Hoewel ik me ook bereord voel (verkouden) MOEST ik gewoon even weg, anders ging ik gillen.

Nou weer eens een zeik verhaal van deze kant, daar ben ik wel goed in geloof ik, dat vind ik ook wel frustrerend.

Iets leuks; ik heb een nieuwe schilderopdracht!!!

liefs Joep
Jeetje Joep, wat een verhaal! k kan me compleet voorstellen dat je er HELEMAAL doorheen zat. En arme kleine Meis!!!!

Ik kan me ook ZO voorstelen dat je er dan even uit moet. Was je niet doodsbenauwd dat ze weer een stuip zou kunnen krijgen? Dikke knuffel voor jou.

( en ik dacht net lekker een heel zielig verhaal neer te plempen over babypoep + brocolli = vreselijk vieze geur, maar dat maakt nu natuurlijk geen enkele indruk. En terecht)

Maizena op kapotte billetjes schijnt goed te helpen. Maar ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, aangezien Fiepchen een wandelend exceem/korst/berg/uitslag-kind is, maar met de meest perfecte zachte babybillen ooit. Ze heeft trouwens cellulite.......net als haar mamma.
haha Labje; ja hier heeft kleine meid ook cellulite, nou ja of ze het nu nog heeft weet ik niet maar voor het stront-en-kots-drama wel.

Fiepchen lijkt trouwens erg op jou zeg, die ogen echt heel grappig!

De eerste poep na echt bv poep is inderdaad echt heeeel goor. brrrr.

Het 'voordeel' hier bij die race luiers dat het op een gegeven moment bijna alleen maar water was wat eruit kwam, het rook niet meer naar peop, dus dat viel mee.

Ook de kots stonk op een gegeven moment niet meer.

Ik ws inderdaad erg bang vor een stuip. Ze had zondag middag 39.8, vorige keer bij de stuip, had ik net ervoor 39.9 gemeten, dus ik keneep hem wel. Maar het is niet gezegd dat ze die ooit nog krijgt volgens de dokter, zelfs bij hogere emperaturen.

Wat ik nu alstig vind is dat meisje 1 woord kent; eten, maar dat gebruikt voor drinken en eten. Ze loopt de hele tijd om eten te roepen, maar behalve roosvicee krijg ik er niets in, en daaar wordt ik een beetje triest van, want het klinkt dus alsof ze berehonger heeft.

Ze ligt nu te huilen dus ik ga er maar weer even naartoe.

Gaan we nog een date doen naar een speelcentrum? Ik ben voor een dinsdag!

liefs joep
Jee Joeppie, jij hebt het ook niet getroffen zeg... het klinkt allemaal zwaar. Tuurlijk zat je er doorheen en tuurlijk moet er er tussenuit! Begreep manlief het, en heeft hij ook vrij genomen?

Mannetje hier is nog steeds ziek, vanmorgen was het volgens man goed te doen en kwam ons 'eigen' mannetje weer tevoorschijn. Hij heeft gespeeld enzo, wilde alleen niet echt eten. Toen ik om half zeven thuis kwam was hij weer ziek met koorts, dus hij is nog niet echt beter. Maar zo erg als Joeps meisje is het gelukkig niet. (Ik zou trouwens een andere dokter nemen geloof ik, maar dat terzijde)

Volgens Man heeft zoon trouwens vandaag (toen hij er nog redelijk goed aan was) twee keer heel gericht 'papa' gezegd. Wel leuk dus voor de papa.

Oh en Joep, ook ons mannetje kan niet meer lopen. Te slap.
JEEEE wat een verhalen allemaal zeg...

En ik wild enog wel gaan vertellen hoe zielig Yara is. Ze heeft vanavond echt gekrijst!! Echt zich helemaal overstuur gehuild...en waarom??

Ik denk echt dat het een eenkennigheidperiode gaat worden, want bij mama op de arm/buik was het helemaal goed. Papa was zelfs eng..

En toen lag ze in bed en na een half uur begon ze te brullen!!

Nu ligt ze er weer 10 min gewoon in en lijkt te slapen, maarja dat dachten we ook de eerste keer...we zien het wel...maarja we zijn het ab-so-luut niet gewend,dus ik kan er niet zo goed mee omgaan...ik word heel snel kriegel en wil haar dan het liefst bij mij neerleggen om haar nooit meer los te laten...maarja ik weet ook dat op die manier de meeste verpeste babies gemaakt worden...dus doe dat niet....

Maar Joep's verhaal is echt eng hoor....Ik hoop inderdaad dat je man het begreep en dat hij vrij heeft genomen, want ik kan me voorstellen dat je het helemaal had gehad..

Eef: jee meis zeilig hoor voor je mannetje..

Wel erg leuk dat hij gericht papa zei....Super!

Ik heb het nu even helemaal gehad, collega heeft zojuist opgezegd, betekent dat ik per 1 maart alleen over blijf met UOH...nouja en hoe dat dan moet...Keb geeeeen idee.....

Tja en weer heb ik het voor elkaar om een ego berichtje te sturen, terwijl ik alleen maar wilde zeggen dat k hoop dat het snel beter gaat met de kids van Eef en Joep.. Oeps...
Heb net een mail naar mijn baas gestuurd dat ik verzuip, en dat ik gesprek met hem wil. Hij reageerde meteen: volgende week donderdag gesprek. Ik ben trots op mij.
Hey Nijn, had je berichtje niet gezien... ja ons mannetje werd ook ineens best lastig met 11 maanden, daarvoor ook weinig last met hem... ze krijgten een eigen willetje ben ik bang
heey,

Nijn hier ook rond die tijd eenkennig. Ik kan me helmaal voorstellen dat je kriegel wordt. Ik zou gewoon doen wat je hartje je ingeeft, dus als je veel bij haar wilt zijn prima toch. Ik heb in die tijd heel veel kiekeboe gespeeld als ze ewoon bij me was, deur uit en weer terug, of naar de wc en blijven praten, dat hielp goed. mmm das trouwens meer voor bij verlatingsangst niet eenkennigheid. Dat heeft meis nog niet echt gehad, die is tot nu toe van heo meer zielen hoe meer vreugd.

Eef; wat leuk zeg dat gericht pap zeggen. Meis kent de woorden wel maar heeft ze nog nooit echt gericht gezegd. Maar als ik aan haar vraag waar is mama op het aankleedkussen, dan wijst ze hard lachend naar zichzelf, dus ze weet het heeeel goed.

Wat goed dat je het hebt aangegeven bij je baas zeg, je klinkt ook wel erg druk allemaal met super lange dagen.

Mannetje heeft inderdaad vrij genomen/thuisgewerkt. Ik heb dus met een giga snothoofd gapend lesgegeven. Gelukkig vonden de leerlingen mijn vreemde stemmetje wel grappig. Morgen weer....

ik ga slapen
quote:joeppie schreef op 31 januari 2008 @ 23:09:

Maar als ik aan haar vraag waar is mama op het aankleedkussen, dan wijst ze hard lachend naar zichzelf, dus ze weet het heeeel goed.

.

Aha. Heb ik het al die tijd fout gedaan..... mama moet op het aankleedkussen!

Sorry, was heel flauw van me, maar ik beschik vandaag blijkbaar over een ongezonde dosis meligheid.

Poging tot serieusheid:

Goedemorgen geliefde topic-genoten!

Hebben jullie allemaal lekker geslapen? Het is februari en dat betekent dat Joan weer een poging mag ondernemen!!!!

Lieve Joan, heel, heeel, heeeel veel succes en ik duim me te pletter voor jullie!

ps: ben ik nu echt de enige die Peter R. de V. een compleet niet-integere aandachtsgeile engerd vindt?
Om half 9 weer krijsend wakker geworden gister, maar na 5 minuutjes stil (zijn niet gaan kijken) en doorgeslapen tot vanmorgen half 8..

Nijnvriend vindt het verschrikkelijk dat ze niets van hem wilde weten gister...

En loopt haar nu continu te vertellen dat papa toch heeeel lief is... :-)

eef: Ik ben ook trots op jou!
heeeeel mediageil ja!!!!!

Toch wel benieuwd.....
Mannettje heeft vandaag zo'n 70% van de tijd keihard gehuild/ Hij kromt zichzelf helemaal op (naar achteren, als een banaan) en hij weet met zichzelf geen raad. We proberen hem maar zoveel mogelijk bij ons te nemen, te troosten. Maar dat is niet heel makkelijk met een kronkelend schreeuwend mannetje.

Ik ben zo moe dat ik het allemaal even niet meer weet. Ik ben al een paar weken "de greep op mijn leven" een beetje kwijt, wat werk en huishouden betreft. Ons huishouden is een chaos en werk... ach.. ik ben gewoon volldedig alle controle en grip kwijt.

Nijn en Millie, sorry dat ik jullie zo verwaarloos. Ik weet dat het ineens een rare omslag is, van heel veel contact naar bijna niks. Ik ben gewoon even een slechte vriendin. Dat is niets voor mij, normaal ben ik altijd best attent. Maar ik ben gewoon alles grip op mijn leven kwijt zoals ik al schreef...

(sorry beetje ego)
Eefje toch...

Maak je niet druk dat ik je niet meer een lief vriendinnetje ga vinden hoot..Ik snap het best en je hebt het al een aantal keer aangegeven....Dus maak je niet druk om mij iig....Je bent geen slechte vriendin, maar je hebt gewoon even je handen vol aan jezelf en de voor jouw gevoel chaos om je heen....Kan gebeuren hoor....

Maar als je maar wel weet dat je me altijd mag bellen!

Weet je wat, ik bel je nu wel even.....

ALs het niet shikt hoor ik het wel....
Nijn, je bent lief. Ik ben opgeknapt van je telefoontje!

(De hulp die Man trouwens nodig had was het lezen van een mailtje die hij naar vrienden had gestuurd met de vraag om hulp in ons nieuwe huis, het aanvullen van dit mailtje, etc... echt dat je denkt "en dat had haast??")

Ik heb net mijn moeder gemaild of zij bereid is dinsdagavond en woensdag op Zoon de passen. Als dat kan, dan kan ik een beetje het huis opruimen, papieren opruimen, etc. (Ik mis mijn mannetje nu al, maar ik MOET gewoon orde op zaken gaan stellen)

Dus afspraak met baas gemaakt, moeder gemaild, vrienden gemaild voor hulp bij huis... ik heb mezelf iig zo ver gekregen dat ik er ook iets aan ga DOEN.

Millie, nu nog gezond gaan eten... dat gaat ook alleen maar slechter en slechter. Dus ik zal gauw eens een kijkje nemen op die site waarover jij me zo lief mailde....

Het komt allemaal wel weer goed (... toch? ...)
hahaha mannen....

Nijnvriend is dus ziek en kwam net met slaaphoofd naar beneden en vroeg heel bot: Heb je een Rennie?

EN zakte op de bank...

Dus ik ging Rennies zoeken en zei dat het wel grappig was dat ik nu Rennies aan het zoeken was, maar dat was geen leuke opmerking...

Vervolgens lag meneer te chagrijnen en is nu weer zijn bed in gegaan....Mannen.......GGGRRR en zieke mannen nog veeeeeel erger GGGGGRRRRR

Liefs
Hey!

Eef hoe was het vandaag met mannetje?

Nog in nieuwe huis geweest? Wat gaan jullie allemaal doen? Weten jullie het al?

Joep"" Hoe is het met jouw schatje? Eet ze alweer een beetje beter?

Belle: EN met jouw man? En met Frouk alles goed?

Toch niet forummoe he??

Lab: Hoe is het????

Manderley: En bij jou??

Hier is alles weer een beetje rustiger

Yara is weer meer de oude Yara

Ik wil wel even bellen met Icare volgende week, want ze drinkt echt giga veel.

Hoeveel drinken jullie kids?

's ochtends drinkt ze 230 melk met rijstebloem

dan 's middags nog een fles melk van bijna 180

tussendoor krijgt ze sap of water

Vanmiddag had ik de fles 190 cc sap en daarna nog eens 170 ofzo en daarna nog 120 water en alles op he binnen 4 uurtjes...

Is dit normaal? (bij mij in de fam komt veel suikerziekte voor, vandaar...

En Nijnvriend is nog beetje lamlendig.

Ik ga lekker even op de bank met tijdschriftje....
Hai,

mannetje is aan beterende hand, vandaag wel bijna de hele dag geslapen maar hij krijst niet meer aan een stuk door als hij uit bed is. Hij gaat wel zonder protest weer slapen als je hem in bed legt. Verder heeft hij voor het eerst in dagen weer een beetje gegeten. Man kwam op het superslimme plan om wat fruit te pureren. Dat hebben we gedaan, en gemengd met wat Brinta om het dikker te maken, en dat ging er in als koek! Wat moet dat mannetje een honger gehad hebben... hij was vandaag en gisteren ook helemaal koud, waarschijnlijk omdat hij geen brandstof meer in zijn lijfje had om zichzelf warm te houden. Hij ligt dus al sinds de koorts voorbij is onder 2 dekens en met kruiikje in een slaapzak in bed... en dan nog ijs en ijskoud... maargoed, vanmiddag is hij er 2x 1 uur uit geweest en dat ging goed. Hij kruipt weer wat, loopt soms wat en is weerr lekker ontdeugend aan het worden.

Hebben jullie kindeen voorkeur voor een van de opa's of oma's? Het is ons opgevallen dat Zoon echt altijd 'kiest' voor mijn moeder. HIj wil de hele tijd bij haar zitten (voor haar gaan staan en dan armpjes omhoog, de boodschap "ik wil op schoot" ). Hij zit meer bij mijn moeder dan bij mij of Man. Van de week waren mijn moeder en mijn schoonmoeder er tegelijk (combi waar ik nooit heel happy van wordt omdat ze in totaal andere werelden leven) en hij wilde dus niet bij mijn schoonmoeder zitten maar wel bij mijn moeder... vond ik wel een beetje sneu...

Mijn ouders zijn op zoek naar een huis in onze stad!!! Ze zijn nu zelfs 'bezig' met een huis in onze buurt. Ik hoop zo dat ze het kopen! (Nu wonen ze drie kwartier rijden verderop, dus je vraagt ze niet 'even' voor een uurtje oppas ofzo... verder mis ik ze gewoon best)

Nijn, hier het drinkschema van zoon als hij niet ziek is:

's morgens 150 cc melk, in pap of gewoon los na de boterham

uur of 11 ongeveer 200 cc diksap (verhouding 1:20, en niet 1:6 zoals op de fles staat)

13.00 bij de lunch 150 cc melk

's middags 200 ml diksap

's avonds voor het slapen gaan 150 cc melk

Doordat hij zo ziek was heeft hij de afgelopen dagen eigenlijk de hele dag door drinken aangeboden gekregen, het was het enige dat hij binnenkreeg. Hij geeft altijd heel duidelijk aan wanneer hij wel/niet wil, dus we hoeven niet bang te zijn dat hij het opdrinkt omdat het zo lekker zoet is ofzo.

Oh en Man laat de 150cc melk bij de lunch geloof ik altijd weg.

grtz E
Fijn dat mannetje weer wat aan de beterende hand is!!

Hier was het een zware nacht...(nouja voor Yara begrippen dan)

Om half 4 werd ik wakker en dacht haar te horen, maar hé het was half 4...dat kon toch niet?

Nou wel hoor....Krijsen krijsen...

Ik naar haar toe, aai over bolletje, ze klampte zich helemaal aan mijn hand vast...Ik hoefde maar weg te gaan en ja hoor daar begon ze weer...

Na 10 min was ze een beetje gekalmeerd en weer 10 min later begon ze weer.

Ik heb haar toen evnen 5 min laten gaan, maar het werd alleen maar erger.

Nijnvriend naar haar toe gegaan en dat hielp...ik toch maar wat melk warm gemaakt...en haar uit bedje gehaald en zelfs bij mij op de armwas het niet goed....

Melk hielp en na nog even 5 minuutjes lekker samen te hebben gelegen in het grote bed, haar toch weer naar eigen bedje gebracht. Dat leek even geen succes te worden, want ze lag nog niet eens of daar begon ze alweer,..

Maar dat was 1 gil en toen was het goed. Maar ik heb haar van 4.45 tot 6.00 horen brabbelen en ik kwam echt niet meer in slaap...Ik lag er gewoon op dat ze vast weer zou beginnen. Maargoed toch weer in slaap gevallen en madame heeft het zonder gillen uitgehouden tot 7.50 uur. Maar het viel me zwaar. Ik ben het echt niet meer gewend!

Ik ga lekker op de bank hangen.
Nijn, lastig! Je slaapt dan echt niet lekker meer he?

Wij hebben ook zo'n tijd achter de rug, elke nacht wakker, elke nacht er uit, soms meerdere keren. Wij hebben de eerste keer (of twee keren) idd ook melk gemaakt, omdat we dachten dat Zoon honger had. En tobben met kruikjes (want misschien koud), dekentjes, dekentjes er bij, er af, drinken, iets eten, etc. Na een paar dagen afgesproken dat we er alleen heen gaan, geen eten of melk meer. Het is vanzelf weer over gegaan... maar lastig is het wel. Een vriendin van mij neemt haar zoontje nu elke nacht (!) mee naar de ouderslaapkamer en dan valt hij bij haar in bed of bovenop haar in slaap... gelukkig hebben wij zo ver nooit hoeven gaan. Van tevoren denk je altijd "dat ligt vast aan hun, mij overkomt dat niet, gewoon streng zijn". Maar als het om je eigen kind gaat is het toch anders... vooral als het ook nog eens om je eigen nachtrust gaat

Ik dacht ook altijd dat ik strenger zou zijn met eten. Zo van "hij eet het maar op en anders is het pech"... maarja als hij dan 's nachts wakker is van de honger, heb je wel jezelf er mee... dus hier gaat er nogal eens een (half) banaantje in als hij niet of niet goed heeft gegeten...

... en zo stel je toch steeds weer je grenzen bij...
haai,

Tsjaa als het om je kindje gaat en jezelf dan ben je soms anders als je van te voren dacht, dat merk ik hier ook hoor.

Nijn de combi veeeeel drinken en weer onrustig snachts was hier het gevolg van eigenlijk meer honger, toen we haar dus meer gaven (ook wat tussendoor enzo) was het vele drinken over en slipe ze weer redelijk goed.

Ook; eerst eten geven en dan pas de gaatjes opvullen met drinken.

Misschien een tip?

Eef wat fijn dat je mannetje weer beter is!!! Het is altijd zo sneu zon ziek kleintje. Hebben jullie nu al de sleutel van jullie nieuwe huis?

ik ga een avondje banken!

Joep
Mannetje heeft weer gewoon een prakkie gegeten vanavond. Ik ben er erg blij om, na een week niet eten en een dag weinig eten ben ik blij dat hij weer wat bij trekt. Hij is vandaag 3x 1,5 uur uit bed geweest, de rest heeft hij nog wel geslapen, maar het gaat dus al wel beter.

We hebben de sleutel van ons huis afgelopen vrijdag gekregen. Doordat mannetje ziek is, zijn we er maar heel even samen geweest, toen hebben mijn ouders opgepast. Maar verder gaat het een beetje bij toerbeurt... er moet VEEL aan gebeuren, bij nader inzien. Maar we krijgen mondjesmaat hulp, dus langzaam maar zeker moet het wel op gaan knappen. En zolang ons huis nog niet verkocht is...

Mar jouw meisje is dus weer helemaal de oude Joep?

grtz E.
Hoi Meiden,

Ben niet forum moe hoor..... maar heb hier nogal druk.

Loop heen en weer naar de dierenarts met de hond...

Diagnose: bacteriele infectie van de tussenwervelsschijven....

Hond = heeeeeeeeel zielig.

Veel medicatie en hij heeft nog koorts en kan moeizaam lopen..

Dus morgen weer naar de dokter.

Ping ping. 140 euro per bezoek vrees ik.... *zucht*

Huisdieren zijn leuk maar ze moeten niet ziek worden.... dat vindt de bankrekening namelijk wat minder.....

Jullie horen morgen weer.

Ik ga nu proberen de hond uit te laten. Gaat niet zo snel als normaal.

Kus Belle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven