Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Vandaag is de grote dag! :-)

Dit is een veel grotere gebeurtenis geworden dan mijn vorige dates, maar het kan nog steeds alle kanten op gaan, dat besef ik me maar al te goed. Maar ik hoop zo dat het leuk blijft, whiiiiii!

manopviva, het klinkt echt al een beetje als een relatie bij jullie, leuk hoor!

Roosje, geniet van de kriebels!

Nelleke, hoe lang is hij al bij zijn ex weg? dat zou voor mij de belangrijkste informatie zijn, niet zijn situatie nu, dat is inderdaad wel begrijpelijk. Maar hij moet emotioneel wel los van haar zijn natuurlijk.

Vivalaalcohol, gewoon die tweede nog even zien, en wie weet vind je hem wel helemaal niks, maar dan is hij wel uit je hoofd. Maar ik zou er niet over liegen als ernaar gevraagd wordt. Als je toch nog aan een date met iemand anders denkt dan zijn de kriebels niet sterk genoeg toch. Denk je dat het kan groeien bij die eerste?
Leuk, zo'n lijstje, Hangmat

Ben het er helemaal mee eens. Zo'n eerste date is echt heel erg bepalend. Heb meerdere keren gehad dat het over de mail heel erg leek te klikken, maar toen ik hem zag ik bij de eerste oogopslag eigenlijk al dacht, he nee helemaal mijn type niet! Dus dat is voor mij eigenlijk de eerste vereiste.

Daarna komen dingen als: humor, snapt ie een beetje hoe de wereld in elkaar steekt, intelligentie, overeenkomend toekomstbeeld, leven op orde (voor mij dus geen man in een scheiding ) en of ie me weet te blijven boeien.

Verder heb ik een aantal afknappers: mannen die niet zelfstandig zijn, mannen die een negatieve insteek hebben, mannen die te klef zijn, mannen die aan je lopen te trekken.

Geen gering ideaalbeeld dus hahaha.
Afknappers: mannen die erg negatief zijn of zeuren over bv de bediening

Mannen die erg moeilijk doen over geld

Mannen die alleen maar over zichzelf praten (en geloof me, daarvan lopen er een heleboel rond)
Spannend Tierney, hoop dat je het onwijs naar je zin gaat hebben!

Ik zal als ik ernaar gevraagd wordt er zeker niet over liegen. Met date nummer 1 heb ik slechts 1 date gehad (nouja, morgen twee dus) dus ik vind niet dat ik al iets naar hem verplicht ben. Het hangt er een beetje vanaf hoe vanavond verloopt hoe ik met meneer 1 en 2 omga. Als ik meneer 1 echt leuk vind dan is het helaas voor meneer 2. Als ik blijf twijfelen over meneer 1 dan krijgt meneer 2 zeker een kans.

Ik ben niet zo snel verliefd. Ben vrij nuchter ingesteld en heb nogal een wensenlijst . Bovendien besloten na een aantal keer me te snel in een relatie te hebben gestort om eerst wat meer de kat uit de boom te kijken.
Oh mannen die alleen maar over zichzelf praten vind ik heel vervelend! En knierten zijn ook naar. En mannen die constant bevestiging nodig hebben ook.
tierney: veel plezier vandaag! wat gaan jullie doen?

vivalaalcohol: daar heb je wel gelijk in...

Wel grappig om zo iedereens ideaal beeld te lezen

voor mij: leven beetje op orde (vandaar dat ik even heb gewacht met de daadwerkelijke date), in de buurt wonen (ik werk ook regelmatig een heel weekend, dus kan dan niet zo makkelijk het hele land doorrijden -en ik woon nogal in een uithoek van NL), gevoelsmens, en ehm ... die klik toch gewoon.
quote:tierney schreef op 28 augustus 2011 @ 11:04:

Vandaag is de grote dag! :-)

Dit is een veel grotere gebeurtenis geworden dan mijn vorige dates, maar het kan nog steeds alle kanten op gaan, dat besef ik me maar al te goed. Maar ik hoop zo dat het leuk blijft, whiiiiii!

Nelleke, hoe lang is hij al bij zijn ex weg? dat zou voor mij de belangrijkste informatie zijn, niet zijn situatie nu, dat is inderdaad wel begrijpelijk. Maar hij moet emotioneel wel los van haar zijn natuurlijk.

Tierney, ik denk dat dit laatste niet voor mij bedoeld is, maar voor Hangmat. Ik kan ook af en toe niet alles meer uit elkaar halen, er gebeurt zoveel!

Heel veel plezier vandaag in elk geval. Het klinkt wel al als kriebels

Manopviva, bij jou lijkt het inderdaad al heel erg op 'relatie'; gaat heel hard. Wel leuk hoe het kan gaan; is genieten.

Hangmat, ik vind jou lijstje niet verkeerd hoor, zijn geen extremen, die je verwacht. Alleen ben je heel duidelijk in 'geen kinderen meer' en dat kan wel voor een man wat lastiger zijn, maar is zeker je goed recht.
Tierney, onwijs veel plezier vandaag meid! hoop voor je dat er iets moois uit voortkomt. Het ligt nu wel in de lijn der verwachtingen, dat snap je zeker wel

Manopviva, jij geeft ons allen hoop! Dat het zo snel kan gaan, ongeloofelijk. Misschien overkomt ons dat ook wel. Ik geef in ieder geval nog niet op en ben weer wat actiever op de site.
Snel samen gaan neuken.

Dat houdt de man en de vrouw bij elkaar.

Anders drijven ze door ruzies uit elkaar, ruzies die voorkomen uit fundamentele man-vrouw verschillen.

Ik kan er niets aan doen, maar zo is het gewoon gegaan met de vrouwen die ik gehad heb.
haha, henk jan, jij zegt echt grappige dingen!
Hij en zijn ex zijn sinds december vorig jaar uit elkaar. Dat vind ik op het randje maar goed, het is ook niet vorige maand ofzo.

Hij klinkt alsof hij er wel 'mee bezig' is geweest en wat dat betreft wel weer gereset is zeg maar :-)

Nu heb ik wel gemerkt dat mannen er vaak wat sneller weer aan toe zijn als vrouwen.

Grappig, jullie lijstjes.

Echt harde eisen heb ik idd verder niet zo. Lengte vind ik redelijk belangrijk. Ben zelf 178 cm en volgens RP is mijn mailer tussen de 175-180... beetje jammer maar het hoeft niet echt een dealbreaker te zijn als hij leuk genoeg is.
Als ik zo eens meelees op dit vrouwenforum, dan heb ik het idee dat vrouwen op zoek zijn naar een man die:

- niet houdt van over zichzelf praten,

- met sex tot sint-juttemis wacht

- wel van winkelen houdt

- en ook van lachen en dansen

Kortom: een vrouwen-man.

Echte mannen:

- praten voordurend over zichzelf, om te laten zien hoe goed en geweldig ze zijn, want met bescheidenheid bereik je in de mannenwereld helemaal niets,

- houden van lekker eten, drinken en veel sex

- hebben een hekel aan winkelen

- houden van aan dingen sleutelen en repareren

- laten het lachen en dansen over aan vrouwen en/of nichten.

Als je een man zoekt en er echt eentje wilt hebben, realiseer je dan wel dat die fundamenteel anders is dan een vrouw, met alle gevolgen van dien.

Sommige vrouwen zijn ook veel beter af met een andere vrouw als partner, denk ik soms. Met een man haal je nooit die 'klik' en herkenning die vrouwen onderling wel hebben.
Goh Henk-Jan, laat me raden: jij hebt zeker geen vriendin op het moment?
Nee want ze wilde niet zwanger worden.

Daarom had haar vorige man haar ook verlaten.
Ik vergat aan mijn lijstje toe te voegen dat ik ook niet hou van mannen die provoceren
quote:boebele schreef op 28 augustus 2011 @ 11:54:

Ik vergat aan mijn lijstje toe te voegen dat ik ook niet hou van mannen die provoceren Een echte man is niet poeslief.
quote:Henkjan41 schreef op 28 augustus 2011 @ 11:56:

[...]

Een echte man is niet poeslief.mn ex was poeslief, en idd dat was toch niet wat ik zocht
Henk jan dat klopt wat je zegt over man-vrouw verhoudingen.

Ik ben ook een echte vrouw wat dat betreft maar ik zoek dus ook een echte man.

Dat ze over zichzelf praten vind ik niet erg maar wil dan wel dat ze ook vragen stellen aan mij.

Maar inderdaad zo is de natuur bepaald en als mannen zich erg gaan aanpassen aan vrouwen vind ik het geen spannende man meer.
over jezelf praten is natuurlijk op zich niet erg, maar ALLEEN maar over jezelf praten is voor de andere partij natuurlijk niet zo leuk. Ik had dat wel een beetje met mijn laatste date, maar ik vond het bij hem minder erg omdat ik hem zo leuk vond. Maar hij was niet heel erg geinteresseerd in mij, meer in zichzelf en zijn leventje.
quote:keukenstoel schreef op 28 augustus 2011 @ 12:06:

Henk jan dat klopt wat je zegt over man-vrouw verhoudingen.

Ik ben ook een echte vrouw wat dat betreft maar ik zoek dus ook een echte man.

Blij te horen dat die er nog zijn. Wil jij wel zwanger worden?

Zijn er nog vrouwen die dat willen? Tot nu toe ben ik alleen maar niet-willers en feministen tegengekomen.

Laten we elkaar eens ontmoeten.

Niet nu, want ik ben mijn lekkende wasmachine aan het repareren.
Haha Boebele!

Sorry Nelleke en Hangmat, ik heb het tot nu toe wel goed uit elkaar weten te halen. Maar ik heb de dates weer bij de juiste persoon nu.

Hangmat: Een half jaar kan wel toch? Maar inderdaad even afwachten tot hij zijn zaken op orde heeft en je komt er vanzelf achter hoevaak hij zijn ex nog noemt

Ik ga met mijn date wat eten, ik denk dat dat echt wel goed komt wat gesprekstof betreft en we gaan wat makkelijks eten, geen drie gangen diner.

Oh en mijn ideale man: Lang en stevig en niet te gepolijst(tja uiterlijk doet het m toch een beetje dus sorry) geen kids, geen kinderwens, geen nog niet helemaal ex, intelligent, humor, niet al te verlegen, erg open houding en een beetje geinteresseerd in cultuur, en bovenal moeten we elkaar leuk en aantrekkelijk vinden en dan valt vaak je lijstje in het niets. Maar mijn date voldoet aan bijna alles :-) Ik hou wel van echte mannenmannen.

Oh en boebele's lijstje vind ik ook wel een afknapper ja, als ze je echt helemaal niks vragen en alleen maar op lopen te scheppen of te klagen, of juist heel afhankelijk gedrag. Zweetlucht, onverzorgd uiterlijk, en erg slechte manieren, kun je daarbij toevoegen, al vind ik een stoppelbaardje wel weer wat hebben. Als we er toch eens een konden fabriceren he? Dan was het waarschijnlijk reuze saai maargoed...
Nou, ik zou eigenlijk niet weten wat voor man ik dan in elkaar zou knutselen! Wil misschien toch ook nog een beetje verrast worden
Boebele, ja precies dat bedoel ik. De ideale man is er vooral een die vaak niet aan je lijstje voldoet :-)
Ja, misschien wel hihi.

Echt grappig dat ik eigenlijk helemaal geen man wil die ik zelf in elkaar gezet heb, had ik nog nooit over nagedacht
Wat heerst hier toch een romantisch beeld van de liefde.

Een man die aan bovengenoemd eisenlijstje voldoet, valt bij heel veel vrouwen in de smaak. Hij zal daarom zijn eisen naar boven bijstellen.

Kijk daarom eens naar jezelf. Wat heb jezelf te bieden? In hoeverre draagt jouw verschijning bij aan een hogere status voor hem in de mannenwereld?

Zometeen: de 20-80 regel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven