vriend gaat vreemd?

27-08-2011 00:41 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Het gaat niet over mijn eigen vriend maar over gewoon een vriend. De beste man noem ik even N.

N heeft een vriendin D sinds een jaar. Scheelt een paar jaar met haar maar niet super veel. Nu is N vrij geintresseerd in grote borsten. D heeft dat nou niet echt. (niet groot niet klein). Nu is hij dus aan het smsen/whatsappen met een meisje met wel grote borsten. En wil hij steeds met haar afspreken om haar borsten tevoelen. En daaruit heeft hij het vaak over meer. Seks dus. Ik heb de whatsapps gelezen. Moet ik hier iets mee??
Ik zou dat meisje adviseren om een borstvergroting te nemen!

;)
Bedankt allemaal. Ik heb er niks aan maar goed heb jullie een fijne discussie gegeven! Ik laat het voor wat het is! Thanks to nieuwestart jij reageerd wel normaal!
Nou Nieuwestart33, kom maar `s naar voren dan. Mag jij iets komen uitzoeken uit de kadootjes-la!
Ik vind ook het maar een raar verhaal!

Wat wil je horen? Dat je D. moet vertellen dat haar tieten te klein zijn?
Leven en laten leven
Ik snap ook niet goed wat je bedoelt hoor Suusie. Het is JOUW vriend niet, het is de vriend van een ander. Laten ze dat lekker zelf uitzoeken, grote jetsers of niet....
Als jij niet diegene met grote borsten bent, zou ik me er maar niet mee bemoeien.
Als het verhaal waar is, ik ben een meisje die aandacht van een vriend krijgt omdat ik dingen heb/doe die zijn vrouw niet heeft/doet.

Hoe leuk ik het ook vind, man speelt met vuur. Dus, tegen vriend zeggen dat hij moet stoppen. Maar niks zeggen tegen vriendin.
Thanks
quote:suusi schreef op 28 augustus 2011 @ 22:49:

ThanksIs dat je reactie op onze posts. Magertjes hoor. Maar ik hoop dat je begrijpt de meesten van ons hier zeggen: laat gaan en zelf uitzoeken. JIJ moet er zekr niets mee.
Nieuwestart = soulmate van Anthonius?

!!!! en ????
Luckyjane

Wat wil je dan dat ik zeg? Woooooow allemaal super erg bedankt voor al jullie reacties?? Ik heb er zoveel aan! Zou niet weten wat ik anders had moeten doen!! Bedankt??

Nja in elk geval:

Thanks lijkt mij meer dan voldoende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven