Moeders in Groningen?

28-08-2011 13:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

8 maanden geleden ben ik bevallen van een heerlijke zoon. Het gaat hartstikke goed met hem, maar ik merk dat ik op de dagen dat ik niet werk, woendag en vrijdag, me soms best verveel. Natuurlijk speel ik veel met mijn kleintje, maar de hele dag tuttelen met speelgoed.... Vriendinnen zijn aan het werk, huishouden e.d. kost me ook niet de hele dag en beetje internetten heb ik ook wel gauw gezien. Begrijp me goed, ik ben niet ontevreden over mijn leven hoor, maar wat meer actie gedurende de dag zou ik niet vervelend vinden!

Het lijkt me daarom leuk om met andere moeders met kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd die in Groningen (stad) wonen af te spreken. Zijn er hier op het forum moeders die daar zin in hebben?
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag??
30. Waarom wil je dat weten?
Hoi!

Ja ik mogelijk wel. Is er een manier hier om prive met elkaar in contact te komen??
Ik onder voorbehoud......er was hier al eens een vergelijkbaar topic maar daar ben ik ook afgehaakt omdat ik in de praktijk toch niet zoveel vrije tijd had als ik eerst dacht;-)
Oh en mijn dochter is ouder, 1,5
Evie: oh gewoon hoor, was gewoon even nieuwsgierig! Het lijkt mij wel gezellig hoor, maar ik woon niet in de Stad, wel in de provincie.
En mijn dochter is ook al iets ouder, bijna 2, en 2e is op komst.
Hoi Evie,

Ik weet niet welke mogelijkheden jij hebt qua vervoer (en financien), maar er worden ook heel veel activiteiten aangeboden: muziek bij de muziekschool, babyzwemmen in meerdere zwembaden (ook in Haren). Je CB heeft vast meer tips. Of naar een van de kinderboerderijen.

Je zult merken dat als je kindje nog iets ouder is, je meer kan ondernemen omdat je kindje meer wakker is.

Ik herken het wel hoor. Maar nu mijn kinderen iets ouder zijn, heb ik meerdere verplichtingen en is het soms passen en meten om alles in de twee dagen gedaan te krijgen.
Hoi dames,

Dank voor jullie reacties.

Merina, zal ik de moderator vragen of ze mijn e-mailadres naar jou wil sturen? Hoe oud is jouw kindje? Woon je in de stad of in de provincie?

Suy, gezellig dat je misschien ook wilt aansluiten. Het is natuurlijk ook belangrijk dat het klikt tussen de verschillende meiden. Wellicht heb je in de winterperiode meer vrije tijd dan in de zomer?

Justdeb, op zich hoeft provincie geen probleem te zijn, maar het maakt afspreken natuurlijk iets omslachtiger. Ik heb overdag geen auto ter beschikking.

Mardejo, dank voor de tips. Babyzwemmen lijkt me heel leuk, maar heb overdag geen auto.... Ik kijk trouwens erg uit naar het moment dat mijn zoontje nog maar 1 slaapje doet op een dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven