Internet op mobiel valt weg
maandag 29 augustus 2011 om 17:33
Ik heb een vraag en kon het antwoord niet vinden op de site van vodafone en weet zelf ook niet hoe ik het kan oplossen.
Sinds een uur geleden is mijn internet uitgevallen op mijn blackberry.
Als ik op internet ga staat er dan; Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw. ( ik probeer het al steeds )
Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider.
Dan mijn vraag; waar staat die netwerkprovider?
Ik ben zo onhandig in die dingen haha!
Sinds een uur geleden is mijn internet uitgevallen op mijn blackberry.
Als ik op internet ga staat er dan; Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw. ( ik probeer het al steeds )
Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider.
Dan mijn vraag; waar staat die netwerkprovider?
Ik ben zo onhandig in die dingen haha!
maandag 29 augustus 2011 om 17:40
Het nummer is:
Vodafone:
Klantenservice via mobiel Bel gratis 1200 (zaken zelf regelen)
Of bel 1201 (¤ 0,45 per gesprek voor contact met een medewerker)
Heb je een Scherp abonnement? Dan betaal je voor bellen naar 1200 en 1201
¤ 0,45 per gesprek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur *
Vodafone:
Klantenservice via mobiel Bel gratis 1200 (zaken zelf regelen)
Of bel 1201 (¤ 0,45 per gesprek voor contact met een medewerker)
Heb je een Scherp abonnement? Dan betaal je voor bellen naar 1200 en 1201
¤ 0,45 per gesprek 24 uur per dag, 7 dagen per week
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur *
maandag 29 augustus 2011 om 17:46
dinsdag 30 augustus 2011 om 12:57
Daar ben ik weer.
Na 20 minuten gisteren te wachten op iemand van vodafone werd mij verteld door 1 van hen dat ik idd mijn batterij er uit moet halen en na 10 minuten er weer in moet doen, dan zou het weer goed zijn. Heb dit gedaan en nog steeds deed internet het niet! Vandaag weer gebelt naar de klantenservice en hij kon de fout niet vinden, daarna heeft hij heel lang iets gedaan en vertelde die dat het over 1/2 dagen wel weer moet doen.
Wat het gekke is, als ik mijn mobiel uit zet en dan meteen weer aandoe staat er in de hoek GSM ( dat staat er altijd bij mij en moet er ook staan ) Maar na 10 seconden schakelt het weer over naar gprs. Ik weet niet wat dat is.
Ik moet denk afwachten en anders ga ik wel naar de winkel toe.
Na 20 minuten gisteren te wachten op iemand van vodafone werd mij verteld door 1 van hen dat ik idd mijn batterij er uit moet halen en na 10 minuten er weer in moet doen, dan zou het weer goed zijn. Heb dit gedaan en nog steeds deed internet het niet! Vandaag weer gebelt naar de klantenservice en hij kon de fout niet vinden, daarna heeft hij heel lang iets gedaan en vertelde die dat het over 1/2 dagen wel weer moet doen.
Wat het gekke is, als ik mijn mobiel uit zet en dan meteen weer aandoe staat er in de hoek GSM ( dat staat er altijd bij mij en moet er ook staan ) Maar na 10 seconden schakelt het weer over naar gprs. Ik weet niet wat dat is.
Ik moet denk afwachten en anders ga ik wel naar de winkel toe.