Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
RS leuke plannen voor volgend vakantie hoor. Klinkt goed. Is leuk werk toch alvast vooruit plannen. Wij hebben ook al weer voor volgend jaar geboekt. Gaan naar het zelfde, omdat we het daar zo fijn hadden, en we er nog niet veel gezien hebben. Weer in dezelfde caravan met het fantastische uitzicht. Daarom nu alvast geboekt, anders is die misschien niet meer beschikbaar. Ipv 2weken, gaan we volgend jaar 3 weken.
Bengel interne verhuizing ? Hoe gaat dat wennen met helm ? Hoe reageert hij daarop ?

Wat rottig dat hij net koorts kreeg! Heb je toevallig die paracetamol van de antro HA. Zijn erg goed hoor ik overal.

Rw hoe gaat het nu met J ?

En Uma en Sardegna weer aangeland en opgeruimd ?

Ben heerlijk bezig met het plannen van twee vriendenweekenden, in een luxe lokatie met alles er op en eraan. verheug me er nu al op. Lekker koken, yakuzzi, muziek maken, een tuin, sauna!

Het gaat om een groep van mn studie ( heel hecht ) en van de middelbare school.

Toen dacht ik, als wij het als vivagroep willen, dan regel ik dat ook voor in 2012. Een overnachting met ieder gezin zn eigen kamer of

huis/ suite. kinderen kunnen ook met tent in de tuin.

Jaja ben lekker bezig!

En vandaag 2 jaar getrouwd. Appeltaart gebakken en voor de rest wat kuchen, hoesten en opruimen. Ook ootje is snip verkouden!

Rikst wat heeft jouw jarige allemaal nog gehad ?
Hallo! Ben ik weer! Tsjonge wat een chaos hier zeg. Maar goed, Uman heeft nog paar dagen vakantie, dat scheelt!

Hebben een heerlijke vakantie gehad! Heenreis ging super, op wat file's na. Zijn 's ochtends om 5 uur vertrokkenb en s middags om een uur of 18u op de camping. Heerlijk weer gehad, ook weer niet te heet, maar dat was ivm Umini wel weer lekker. Best veel dingen in de omgeving bekeken, veel gezwommen, uit eten geweest, heerlijk! Ga zo ff wat foto's op Hyves zetten.

Amalia bij Sirmione zaten wij de afgelopen twee jaar ook! Geniet nog even van je vakantie!

Bengel wist helemaal niet dat jullie met helm bezig waren! Met Umaxi hebben we ook op het punt gestaan, was net op tijd redelijk bijgetrokken.

Ik ga even foto's uppen!
Nog ff vraagje over zindelijkheid trouwens... we hebben geprobeerd Umidi zindelijk te krijgen in de vakantie, op zich gaat dat best goed, 1x poepongelukje en wat plasongelukjes gehad. Vooral het poepen op de wc ging heel goed, maar op de terugweg had ze een luier aan en deed ze het daarin. Vanmiddag thuis weer tijdens een sporadisch voorkomend middagslaapje. Plassen gaat nog minimaal 1x per dag mis en dat lijkt haar allerminst te deren. Moeten we nou doorzetten of zou het nog 'te vroeg' zijn?
Zoooo, dat was veel leesvoer

Kijken wat ik onthouden heb....

Tieger fijn dat je voorlopig niet meer naar ZH hoeft. En al wat van sollicitaties gehoord? En vol in de verjaardagsvoorbereiding voor 'S?

Rikst deze week naar dermatoloog? Sterkte. Hopelijk valt het allemaal mee. En wat leuk dat R al zoveel kan!

Rw hoe is het met J, koorts gezakt? Geen

Ast gehad van de dubbele paracetamol? Leuk, jas uitzoeken voor de winter.

Viool

Wat een gedoe weer met verbouwing en man. Hopelijk komt het einde van deze chaos gauw in zicht.

Bengel ik had je nog niet eerder gehoord over helm? Gaat het goed? Kan hij er ook lekker mee slapen?

Uma ook weer veilig thuis, goed zo. Ga later je foto's bekijken, moet zo naar vergadering.

Amalia geniet nog lekker, het is hier herfst, brrr. Gelukkig hebben we sinds vanavond weer warm water (cv was uitgevallen toen we zaterdagavond thuis kwamen)
Bengel ik wist het ook nog niet van de helm. Niet leuk, sterkte. Hoelang moet hij of kan je dat can tevoren niet zeggen?

Hoe gaat het met J RW?

Uma ik zou weer een luier doen. Over 2 mnd wil ze opeens niet meer en hopla zindelijk. Dat is mijn ervaring met de jongens. Poep in de onderbroek vind ik het allervieste wat er is, daar offer ik 2 mnd zindelijkkheid voor op. Maar als jij dat niet erg vindt moet je nu doorzetten.

Hier kan je wat mee hè ?

Viool heerlijk een luxeweekend! Met het forum is een onwijs leuk idee maar dat gaat mijn man niet doen . Helaas...

Morgen gaan we een boot huren, 40pk. Ben benieuwd met Aatje!! Die is zoooo bijdehand! Ik nam een net niet meer baby mee en neem een onwijze beginnende peuter mee terug, wow...

Maar ze blijft lief .

Onze buurman kreeg haar trouwens helemaal in trance. Zat ze bij m op schoot en dan masseerde hij haar rug en achterhoofd. Dan zat ze zo heerlijk stil! Ze was ook weg van hem, grappig.

En al die bejaarden die haar bejubelen ha ha. Gister liep er een serveester te bedienen met haar op haar arm. Moet niet gekker worden, gekke Italianen.

Sar, loopt Lmeisje al?
Lmeisje en lopen???

Ze loopt sinds kort aan 1 handje ipv 2, daar kijkt ze dan heel blij bij. Maar het gaat nog wankel hoor. Ze is ook begonnen met los staan, dat lukt maar eventjes en dan ploft ze weer op haar luier. Wel klimt ze overal op, om gek van te worden... Herken je zeker wel

Leuk varen, veel plezier. Zwemvestjes aan hè?
Hee! Sar en Uma zijn er weer!

Wat fijn, dat jullie allebei zo'n heerlijke vakantie hebben gehad!

Bengel, hoe gaat het nu met de helm? Moet hij er erg aan wennen? Ik wist niet, dat jullie er mee bezig waren. En wst sneu, koorts! Hopelijk weer helemaal opgeknapt?

Amalia, leuk! Bootje huren! Al ben ik idd wel benieuwd hoe dat gaat met jullie ondernemende Aatje. Ze is echt wijs en bijdehand zo lezen. Een slimmerd. En schattig, dat ze iedereen daar om haar vinger windt!

Ah, lmeisje, is dus ook lekker aan het klimmen. O jee, bij jou dus ook flink opletten, sardegna! Nog geen rare valpartijen?

Uma, ik geloof, dat ik zou doorzetten met de zindelijkheid. Ze lijkt aardig op de goede weg naar mijn idee.

Viool, leuk, dat je toch nog even naar het feest bent geweest met ootje!

Rs, j weer helemaal opgeknapt? En wat leuk, nu alweer lekker vakantieplannen maken!

Morgen gaat jongste op kamp.... Ik vind het echt zo spannend, maar ikgeloof, dat ik de enige ben, want hij heeft er zelf gewoon heel veel zin in! Vriend is voor 10 dagen naar het buitenland. Echt gek,ben ik di op woe maar met zijn 3-tjes thuis.
Mijn oudste is nu dus net 6.

Wat vinden jullie ervan, dat kinderen van die leeftijd met gym uit de zaal worden gestuurd?

Vorige week woendag is hem, dat dus gebeurd. Nu is hij echt een zoeterd en echt zo 1 van: ooooo, dat mag niet als iemand iets doet wat niet mag. Dus ik wist niet wat ik hoorde. Hij vertelde het zelf. Hij zat er doorheen te kletsen en moest op de bank zitten. Hij bleef doorkletsen en werd er toen uitgestuurd. Nu heeft hij op die dag altijd gelijk aan het begin vd dag gym. Vermoedelijk werkt de medicatie dan ook nog niet helemaal op die tijd. Maar dat daar gelaten, wat vinden jullie daarvan? Ik was voornamelijk verbaasd dat het hem gebeurd was. Zelf zat ie er niet mee. Nu is mijn vader al jaaaaaaaren leraar (vmbo, dus wel iets anders, maar goed) en die vond het echt be-la-che-lijk, dat een gymleraar kinderen van die leeftijd eruit stuurt en zo iemand totaal niet geschikt om les te geven. Dat zet me dan weer aan het denken. Aan de ene kant denk ik: laat maar gaan. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer absurd en vraag ik me af of ik het misschien een keer moet aankaarten bij de gymleraar of zijn juf...
Hee, wat een drukte ineens! Twee van de drie vakantiegangers weer heelhuids terug, goedzo! En zo te lezen hebben jullie het fijn gehad.

rikst, Ik zou het even niet weten wat te doen. Ik denk dat ik wel zou willen weten wat de aanleiding van de leerkracht is, of het verhaal van oudste klopt. Leerkracht kan ook net ff een mindere dag hebben, het is het begin van het schooljaar, dus de regels moeten weer even aangescherpt worden, etc. Aan de andere kant, kleuters blijven druk, moet je tig keer tot de orde roepen (en als je Jantje corrigeert, moet je Pietje ook corrigeren vervolgens, want die doet het ook nog even), en horen maar de helft. Dus wel ook het verhaal van de gymleerkracht horen, waarom hij dit heeft gedaan. WAnt voor een zesjarige vind ik het wel een zware straf, het staat niet helemaal in verhouding. Dan eerder een klein deel (5 of 10 minuten) van de les niet meedoen. Plus dat je dan ook het gesprek aan kunt gaan over de medicatie, ik weet niet of je daar wat mee kunt doen?

L-meisje dus los staan Hier doet jongste dat nog niet, hoewel ze vorige week wel de box overgestoken is. Tenminste, dat was het vermoeden op de creche. Thuis heb ik het nog niet gezien in ieder geval.

Bengel, ik had je ook nog niet gehoord over een helm. Pikt Bengeltje het een beetje?

Viool, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wel een leuke dag gehad nog? En lastig hoor, man die vindt dat je zeurt, maar liever ook in een af huis wil zitten. Weet ook niet hoe je dat anders kunt doen.

Uma, hier ook nog regelmatig plasongelukjes, helaas Poepen gaat eigenlijk wel altijd goed nu. Hoe gaat het nu met de buien van Umidi?

RS, J weer een beetje opgeknapt?

HIer gaat het redelijk zijn gangetje. Heb nog twee sollicitaties lopen, van die ene met die recruiter heb ik een afwijzing gekregen. Maar goed, de andere twee zijn toch leuker

Oudste heeft zaterdag zijn eerste zwemles gehad, en hij vond het veel te kort Gelukkig mag hij zaterdag weer Wel grappig, de eerste twee jaar krijste hij iedere keer het zwembad bij elkaar, en nu wil hij er het liefste iedere dag heen! Hij heeft tot nog toe iedere dag wel een paar keer gezegd dat hij de zwemles wel heel erg leuk vond

Hoorde vandaag ook nog een leuk nieuwtje: dochtertje van mijn collega mag naar huis! Was met d'r zusje half juli geboren met 28 weken zwangerschap, zusje was 1,5 week geleden al thuisgekomen, en zij mag morgen naar huis! Geeft bij mijn collega ook een hoop rust, dat ze niet meer op en neer hoeven naar het ziekenhuis.

Maar ik ga nu richting bed, het is al weer laat!
@bengel nog even over het hoofdje, als je de middelen - tijd en zin hebt raad ik je aan ook naar een osteopaat te gaan. Met Ootje kom ik daar ( hetzij voor nabehandeling - check ) nog

Ze zorgen ervoor dat ondanks de zekere zin assymmetrie( die veel bij babies voorkomt ) behandeld wordt over het hele lijf, dit weer met oog op de latere ontwikkeling. Mja ik kan niet uitleggen wat precies maar ik heb wel vertrouwen in de kennis van mn fysio osteopaat. En alleen de helm is denk ik erg symptomatisch behandelen. Voor de volledigheid wilde ik dat nog even melden

Oeh ootje roept..... Ik laat haar nog even in box nu ...

@uma

Heerlijk ook van dat niet te hete weer. Ik ben erg nieuwsgierig naar die leuke vakantieplaatjes ( bij jouw kinderen ook meteen nueuwsgierig hoe ze er opstaan, altijd zo sierlijk en zo, vind ik zo schattig aan meiden !)

@amalia die zuidelingen zijn geweldig m b t kinderen in het uitgaansleven, ze zijn zo welkom!

Hahaha laat me raden jouw man heeft aan 1 viva meid zn handen vol en begint te zweten bij de gedachten aan met nog een stel er van met een dozijn kids opgesloten te zijn in een yakuzi???? mijn man lijkt het dan weer super gezellig en het kan niet gezellig genoeg zijn, nieuwe mensen, jonge kinderen om lol mee te trappen,lekker eten, praten over auto's en een lekker glas pils erbij en helemaal aan het genieten. Nee die krijg ik wel mee... 

Maareh we kunnen ook zonder mannen een nacht verblijven in een resort en gezien de mannen natuurlijk voor ons moesten koken laten we gewoon een leuke pizzaman komen met 20 pizza's en die in de yakuzzi bezorgen. Of we huren Jamie Oliver en dan kunnen de mannen thuis lekker ... Eh ja wat doen ze dan ??? Voetbal kijken ?? De tuin harken ?? Auto wassen ?? flauw flauw 

Zo ik heb ootje even een grote beslagkom gegeven om mee te spelen hihi tijdrekken

@sardegna zooo ze gaat snel ! Ootje is ook aan het stappen, wankel maar met veel lol. Ze is wel rustig, dus wild klimmen ofzo nee. Ze is geen rauwdouwer

Vind wel grappig dat onze kreeftmeisjes allebei heel relaxed zijn, eigen tempo, mviool was echt sneller en ook ambitieuzer die wilde echt wel los lopen enzo

@ rikst, mijn mening ? Onverantwoord! Ik laat mijn zesjarige ook niet alleen in een vreemde ruimte en zeker niet voor straf. Een kind op die leeftijd uit het oog isoleren is niet mijn ding. Je bent leerkracht kom op. Zet dat kind dan op een bank in het gymlokaal en desnoods omgedraaid als je het kind echt zat bent ofzo. Ik zou echter boos zijn als ze mijn kind er uit zetten. In die 12 jaar nooit gebeurd. Althans ik heb het nooit gehoord

@ tieger bedankt voor je felicitatie. Vioolman moest overwerken, daarna een auto wegslepen die zonder apk stond, vervolgens brak de sleepkabel en lekte de olie enfin 10 uur thuis en omdat de jongens nog wakker waren mochten ze uit bed voor warme appeltaart met ijs en toen hup allemaal ons bed in. Niet romantisch wel huiselijk

We hebbeb ons weekendje antwerpen gehad daar teer ik even op xo gaat dat met 3 kinderen blijkt.

Wat leuk dat oudste nu zo graag zwemt !

En van je collega dat dat kindje zo snel naar huis mag, 28 weken is heeel klein!
Traphekjes

Wr hebben nu pieeephekjes. Ik vond een bedrijd die de oplossing per huis zoekt ( we hebben 2 trappen met open zijkant, erg lastig. Ik ga ze bellen of ze aan huis komen. Vind het niet netjes nu. ( twee losse traphekken maar dan nog een tussen stuk met sierhek maar sierhek is te laag, je zou eraf kunnen kiepen )

Man zal het wel duur vinden maar ik ga eens een keer gewoon dit doen want ik zit heel de dag hier en als ik ak beneden zat was het niet xo nodig.. Maar nu wel. Met jonge visite nml altij zooooo opletten.

Oja meiden even serieus voor nog geen 100 euro de man zitten we met meiden en kinderen een dag in huis met veel luxe, sauna,
Rikst ik vind het maar een raar verhaal dat zo'n man een 6 jarige eruit stuurt. Het zijn nog maar heel kleine kinderen en dat kun je naar mijn mening ook anders aanpakken. Ik zou het toch oppakken met de juf als ik jou was.

Amalia geniet die laatste paar dagen nog maar even fijn van het mooie weer, en neem alsjeblieft wat zon en warmte mee naar hier als je terugkomt.

Tieger wat fijn dat je oudste nu het lieftst iedere dag in het zwembad ligt. Is een goed teken toch.

Voor je collega een opluchting lijkt me dat ze nu eindelijk echt kan gaan genieten van haar beide kindjes thuis.

Viool bedankt voor de tips wat betreft de osteopaat. Baby is al helemaal nagekeken en ontwikkeld zich helemaal volgens het boekje. Dus lijkt me vooralsnog niet nodig.

Wat betreft de helm, dat ging ineens zo snel. Binnen een week had hij dat ding. Hij heeft er zelf helemaal geen last van en is zijn vrolijke zelf. Hij heeft er nog geen traan om gelaten (mijn stoere dappere prinsje). Ik dacht dat ik het wel genoemd had voor een poosje geleden, maar dat weet ik niet zeker. Ik dacht op het moment dat hij hem kreeg, ik zal jullie verrassen met een mooie foto op hyves, maar dat lukt me op het moment niet. Moet ik boven op de comp van mijn man, maar daar kom ik steeds niet aan toe.

Hij moet die helm het komende half jaar op hebben, en daarna heeft het geen zin meer. Hij moet hem dan 23 uur per dag ophebben, dus ook met slapen, maar dat gaat prima.
Zo grappig dat de eerste babies van ons forum nu al lopen of beginnen met lopen en staan. Het gaat zo snel allemaal. Voor we het weten zitten we midden in de puberperikelen. Nou ja Viool zit er al middenin, maar die kan ons dan mooi advies geven, haha.
Hm ja ik kan dienen als proefkonijn puber mama.

Voor alsnog gaat het ineens weer makkelijker, mviool gaat ineens uit zichzelf helpen, scherven opzuigen toen man iets brak, eitje bakken, iets pakken " dat doe ik omdat jullie lief zijn "

En dviool maakt keurig zn huiswerk en vraagt mij voor alles om tips en advies etc

Ga zo door ga zo door

Alleen vraag ik me af hoe ik dit ga doen hier met ootje als ze loopt. We benutten elk vrij plekje hoog en laag voor spullen. Ootje pakt nog niks nu maar straks

Zo suf !!!!! Beneden is hekemaal qua bouw en opzet ingericht op een baby - peuter ! Maar moet het et wel zijn :(
Hm het bedrijf zit te ver voor de traphekken. Te hoge voorrijkosten. Ik heb maar een foto gestuurd, hoop dat ze me zo wat kunnen adviseren.

Ja ik zit echt te stressen soms, als ik tegen man begin over de kleine en grote klussen ( of wat dan ook ) is het hem echt teveel maar als ik niks doe kan k nog lang zo stuntelen.

Ik ga nu toch maar deze kamers ( hetzij met pijn in mn hart haha jullie snappen ik had allang beneden op mn vloerverwarming gezeten ) deze kamers zo veilig mogelijk maken.
Wat een leuke vakantie kiekjes Uma!

Bengel fijn dat bengel baby geen last van de helm heeft.

Viool misschien gaat verbouwing wel snel en wordt ootje een lieve, makkelijke dreumes die niks pakt (hoop hoop). Fijn dat puber perikelen momenteel meevallen.

Tieger 28weken is klein zeg! Fijn dat ze thuis zijn. Leuk, oudste zo lekker aan het zwemmen! Succes met sollicitaties.

Rikst ik vind het ook echt heel vreemd om een kind van 6 uit de les te sturen. Eens met de rest.

Amalia hoe ging het varen? Aatje geen gevaarlijke capriolen uitgehaald?

Rw hoe is het met J?

Ik heb Lmeisje een paar uurtjes naar de crèche gebracht. Ben deze week nog vrij, maar doe vandaag wat 'grote jongens dingen': net gezwommen en zometeen naar de bios. Is voor L en F ook wel eens leuk, met zusje van 1 erbij gaat dat niet zo makkelijk. Maar het gaat me wel aan het hart hoor, mijn meisje op kdv terwijl ik niet aan het werk ben Aan de andere kant ook wel goed dat ze eventjes gaat, want vanaf komende week moet ze op maandag van half 9 tot half 6, dan ben ik aan het werk volgens mijn nieuwe rooster.

Ik zal van de week ook een paar vakantiefoto's plaatsen. Gisteren al een digitaal album in elkaar zitten knutselen, wat een werk! Ben benieuwd hoe het geworden is.

Nu even lunchen en dan naar de film.
Bengel, hoe bevalt het om bengel baby op eigen kamer te hebben? Hij drinkt toch nog 's nachts, of is dat weer over?

Wij hebben Lmeisje sinds we terug zijn van vakantie bij de jongens op de kamer gelegd, gaat best aardig. Vannacht moest ik er wel even heen om haar knuffeltje te geven, toen ze die weer had sliep ze gelijk weer verder. Ik vind het toch vrijheid hoor, de slaapkamer weer voor onszelf. Lekker gewoon het licht aan kunnen doen, boekje lezen, niet fluisteren enzo.
Sardegna ik vond het wel even moeilijk hoor om baby op zijn eigen kamertje te leggen, maar wat je zegt, die vrijheid isook wel weer lekker. Hij werd altijd wakker als ik naar bed ging, en ging dan lekker liggen kletsen en spelen. Nu kan ik ook gewoon nog even lezen of tv kijken ofzo. De meiden waren er allang vanaf met 6 maanden, maar nu geniet ik er nog van. Vind het toch nog heerlijk. En ik slaap nog verder. Vannacht om 2 uur dronk hij bij mij, en viel toen in slaap. Pas om 3.30 uur heb ik hem weer in zijn eigen bed gelegd omdat we toen wakker werden.

Je moet je niet schuldig voelen dat je Lmeisje nog even naar het kdv brengt om leuke dingen met de jongens te kunnen doen. Is toch ook fijn voor de jongens, en met je meisje doe je straks weer dingen als de jongens naar school zijn.
Sardegna grappig ik heb vandaag voor het eerst 2 uurtje ootje niet ! En dat doe ik normaal alleen met werk.en dan direct naar huis CROSSEN

Nu twee uur alleen. Ik was wat geschrokken van mn buien de afgelopen weken en toen ziekjes. Ik vond het tijd om even alleen de stad in te fietsen zonder wurmende baby op arm iets te kunnen doen maar gewoon even in mn eigen tempo iets doen. Zal raar zijn maar goed. Oja ik heb het 1x gedaan maar toen hadden we net drama met mans ex en was ik nog niet " chill"

Ik ga zo wat vakantie afdrukken halen en bij hema speuren
Eensch met Bengel

Ik ben alleen ook zo dus ik begrijp je maar ik mis het wrl dat ik bijv niet met ze naar de film kan
hallo dames!

Hier alles goed met J ook weer er is een kies door dus dat was de boosdoener! Lekker gezwommen vanmorgen en nu ligt hij heerlijk te slapen.

Wat gezlelig dat iedereen er weer is! Alleen amalia nog in het warme zuiden geniet er nog even van!

Sardegna leuk even wat met je twee oudsten doen goed idee lijkt me ook raar als L meisje er dan niet bij is maar je jongens zullen er vast heel erg van genieten!

ach babybengel met een helm wat fijn dat hij er helemaal geen last van heeft!

j loopt ook nog steeds niet hoor nu wel achter het loopkarretje sinds een week en hij is zo trots loopt lachend door de kamer!

rikst wat spannend morgen op kamp! En ook wel snel hoor, hier gaan ze op schoolreis hutten bouwen in het bos hier vlakbij lijkt me voldoende op die leeftijd.

En dat de klas uitsturen, wel bizar inderdaad op die leeftijd ik zou er eens naar vragen?

uma echt super leuke foto's op hyves!

Nou ik heb geaccepteerd dat de zomer echt voorbij is (voor zover die begonnen was) we eten vanavond boerenkool met worst
Weet je ik ben ook een muts want ik heb bedacht dat ik foto's haal, album, lijm, dan thuis een masker op doe en de trap ga zuigen ( omdat ik uit zicht verdwijn van ootje en dan huilt en ik dat nooit leuk vind en zo blijft de trap dat stofnest )en daarna ga plakken en dat in 2 uur terwijl ik ziek ben grrrr

Hoe kom ik zo ?? Kan ik gewoon niet eens doelloos door de stad ?? Zucht maar ik geloof toch dat ik dat allemaal wil doen. Badkamer poetsen laat ik dan
joehoe..... boerenkool met worst. Heerlijk!

Viool geniet nou even van een paar uurtjes voor jezelf. Is zo belangrijk om dat af en toe te hebben.
Ha... Nou in de hema bleef ik al hangen bij de rompertjes, daarna boodschappen en de foto's in de mapjes gedaan en het fotoalbum met papier en linten versierd, lekker tuttig.

Niks in huis gedaan. Wel leuk geweest. Heel speciaal om weer tijd te hebben voor iets, ook wel wennen.

Boerenkool met worst haha ja best lekker

Hier toko gehaald en voor de kinderen maak ik tortellini's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven