Hulp zoeken bij Moeder Maria.

30-08-2011 03:16 90 berichten
Tengevolge van mijn slechte karma ben ik in plaats van bij God meer steun gaan zoeken bij Moeder Maria.

Ook een vrouw net als ik en wellicht vind ik daar meer steun bij.Wie heeft nu of vroeger ook steun gezocht bij Moeder Maria?
Ik heb geen steun gezocht bij God of Maria. Ik geloof in beiden niet.

Ik vind het mooi als mensen wel 'steun vinden'. Al vraag ik me altijd af waaruit die steun dan bestaat. Is het een luisterend hoor? Dwz je kan je beklag doen, zonder dat iemand terugpraat? Verwacht je dat God of Maria juist wel 'antwoord geeft?' Waar bestaat die steun uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:superstar_2 schreef op 30 augustus 2011 @ 07:32:

[...]

Bid jij ondertussen een paar weesgegroetjes dan?

Gewoon voor het geval dat? Kan ik best doen. Allah is vandaag toch te druk met het Suikerfeest dus die zal het niet in de gaten hebben
Heilige Maria,moeder van God

Bid voor ons zondaars,nu en in het uur van onze dood.

Zo en nu aan het werk..
quote:ster89 schreef op 30 augustus 2011 @ 07:21:

(bij gebrek aan smileys op online forum )ah, gelukkig heeft mijn offline forum wel smileys!
quote:driewieler schreef op 30 augustus 2011 @ 07:36:

[...]

Kan ik best doen. Allah is vandaag toch te druk met het Suikerfeest dus die zal het niet in de gaten hebben

Ja Allah vind dat voor vandaag wel best joh even bidden voor je medemens.

Ik werk tot half 2 dus langer hoeft het niet te duren en dan kan ik met een gerust hart vanmiddag weer op dit forum verschijnen.

Nou daar kan Allah toch niks op tegen hebben?
Gebed voor Cynthiao

Here Jezus, Moeder Maria

U weet dat ik niet die andere anoniem ben!

Jezus Moeder Maria, HELP!!!!

Geef aub uitkomst!!!!!!

Zegen n.

Haar gezin, haar man

U ziet en weet

Waarom?

HELP DAN!!!!

Jezus Moeder Maria U ziet mijn buren, U weet en ziet

HEER MOEDER WAAROM LAAT U MIJ ZO ALLEEN????????

GEEF NU EENS ANTWOORDT AUB>!!!!!

Zoiets?
Lieve Maria

Werp hedenochtend in mijn/onze schoot

Een lekkere warm saucijzenbrood
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Waarom slaap je nog niet op zulke onchristelijke tijdstippen Denk dat maria dan al lang slaapt kind.
quote:Watchamacallit schreef op 30 augustus 2011 @ 07:36:

[...]

ah, gelukkig heeft mijn offline forum wel smileys! Mobiel bedoel ik natuurlijk, het is nog vroeg
Ave, Maria, gratia plena,

Dominus tecum.

Benedicta tu in mulieribus,

et benedictus fructus ventris tui,

Iesus.

Sancta Maria, Mater Dei,

ora pro nobis peccatoribus,

nunc et in hora mortis nostrae. Amen.

3 keer, volgens meneer pastoor. En al je zonden zijn je vergeven. Wel netjes in het Latijn opdreunen natuurlijk, anders werkt het niet.

Ik heb ook nog aflaten in de aanbieding:

Een volle aflaat is te verdienen voor de volgende gebeden of oefeningen:

Gebedje "En ego" (Gebed tot de gekruisigde Jezus) na de communie, maar alleen op de vrijdagen van vasten- en passietijd.

Een geestelijke oefening van tenminste drie dagen.

Oefening van eerherstel op het feest van het Heilig Hart, publiek ge­beden.

Gebed van toewijding op het feest van Christus Koning.

Bezoek en aanbidding van het Heilig Sacrament gedurende een half uur.

De pauselijke zegen in het stervensuur. Bij afwezigheid van een priester verleent de Kerk automatisch deze volle aflaat.

Bij eerste mis, eerste communie: de betreffende persoon en alle aanwezi­ge gelovigen.

Rozenhoedje: gebeden in kerk, kapel, familieverband of religieuze communiteit.

Lezing van de Heilige Schrift gedurende een half uur.

Het publiek bidden van het "Te Deum" op de laatste dag van het jaar.

Veni Creator Spiritus op l januari en op Pinksteren, mits publiek gebeden.

Op 2 augustus (Portiuncula-aflaat) bij bezoek aan een kerk, en volgens eigen Directorium van het Bisdom.

Kruiswegoefening. Voor wie echter de oefeningen niet kunnen verrich­ten volstaat een lezing of meditatie over het lijden van Christus gedu­rende een half uur.

Bezoek van kerk of kapel op Allerzielen; alsook bezoek van het kerkhof elke dag van het octaaf (1 tot 8 november).

Godvruchtig bezoek van de parochiekerk, op een patroonsfeest of op 2 augustus (Portiuncula-aflaat). De Ordinarius kan de dag veranderen. Bij het bezoek is vereist één Onze Vader en de geloofsbelijdenis te bidden.

Hernieuwing van de doopbeloften op de vigilie van Pasen en op de ver­jaardag van het doopsel.

Het gebruik van een godvruchtig voorwerp (kruisje, kroontje, medaille e.a.) door Paus of bisschop gewijd, maar alleen op het Hoogfeest van de Heilige Petrus en Paulus, als men de geloofsbelijdenis bidt.

Het volledig uitlopen van de precies voorgeschreven route van de Stille Omgang te Amsterdam.
quote:groentsoep2 schreef op 30 augustus 2011 @ 07:29:

@Ster: : rofl : (zonder spaties)Bedankt!
De Maagd Maria helpt alleen katholieken. Dus je moet je eerst laten dopen en dan gaan doorleren voor de communie.

Wat spreekt je aan in haar, behalve dat ze een vrouw is (ik ben ook een vrouw!)?
Ga in therapie!
Volgens mij is Cynthiao al zo katholiek als de pest.
quote:cynthiao schreef op 30 augustus 2011 @ 03:16:

Tengevolge van mijn slechte karma ben ik in plaats van bij God meer steun gaan zoeken bij Moeder Maria.

Ook een vrouw net als ik en wellicht vind ik daar meer steun bij.Wie heeft nu of vroeger ook steun gezocht bij Moeder Maria?Ow, ben je ook onbevlekt bevangen??????
Dubiootje, aan jouw avatar te zien kan ze zich inderdaad beter naar jou wenden! Heb je al ergens een kapelletje waar we kaarsjes kunnen branden? Je kan natuurlijk ook hier op Viva een virtueel kappelletje starten!
Ik begin toch echt zwaar te vermoeden dat Cynthiao een troll is hoor, dit kán toch niet echt waar zijn?
quote:Nova78 schreef op 30 augustus 2011 @ 08:47:

Ik begin toch echt zwaar te vermoeden dat Cynthiao een troll is hoor, dit kán toch niet echt waar zijn?Dat denk ik al een hele tijd, en zelfs moeder Maria heeft me nog niet het tegendeel kunnen bewijzen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hi Hiem! (sorry voor off topic op en Tr*l topic)
quote:bronte schreef op 30 augustus 2011 @ 07:16:

Denk dat we binnenkort weer ergens in Nederland een huilend Mariabeeld hebben. Want die trekt dit waarschijnlijk ook niet.

Ik ga dit voor het eerst in mijn leven als forummer zeggen: Cynthiao, zoek alsjeblieft hulp buiten het forum. Je wordt hier niet meer serieus genomen. Ik bedoel het goed. Je hebt hulp nodig, profesionele hulp.
Jezus Cyhtiao, zelfs Maria wordt doodmoe van je.

Heb je niets beters te doen???
veel topics openen is dus echt slecht voor je karma?
quote:GiB schreef op 30 augustus 2011 @ 09:53:

veel topics openen is dus echt slecht voor je karma?Tja, gevalletje 'wat was er eerder..'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zag een punt achter de titel en jawel hoor. Surpise: daar is ze weer.
quote:bronte schreef op 30 augustus 2011 @ 07:16:

Denk dat we binnenkort weer ergens in Nederland een huilend Mariabeeld hebben. Want die trekt dit waarschijnlijk ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven