Outlook adresboek

30-08-2011 10:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe je het adresboek dat in Outlook zit als je een nieuwe mail maakt (en hij dus automatisch de naam aanvult) opgeschoond kan worden?
Probeer eens op het adres (dat automatisch gevuld werd) met rechterkant muis te klikken en dan verwijderen?

Doet het bij mij in outlook 2007 niet, maar meen mij dit te herinneren.

Dus misschien bij de vorige versie van outlook?

Het zit in elk geval nogal verborgen, en toch makkelijk. Heb me toen ook suf gezocht...
haha, je wil niet dat iemand er achter komt wie je hiervoor gemaild hebt? Ik kan in Outlook een naam die te voorschijn komt selecteren en dan op Delete klikken, dan komt hij de volgende keer niet terug
Ik ben door omstandigheden...(haha) even bezig mijn mailbox te schonen en probeer dus even alle privé contacten te verwijderen.
quote:GiB schreef op 30 augustus 2011 @ 11:18:

haha, je wil niet dat iemand er achter komt wie je hiervoor gemaild hebt?

Kan ook simpelweg zijn dat je 2 adressen hebt van iemand, waarvan eentje foutief. Of van iemand die inmiddels uit dienst is of wat dan ook.

Erg irritant als dan telkens de verkeerde Jantje wordt voorgeschoteld.

Zo was het bij mij in elk geval.
Sorry, ik ging gelijk uit van overspel ofzo. Ik zit denk ik te veel op dit forum!
Aan reactie van TO te zien, ligt de waarheid ergens in het midden.
Nee zeg, vreemdgaan! Zou niet durven. Ben een heel nette en brave burger

Maar ga binnenkort op vakantie en dan checkt iemand mijn mail en ik wil niet dat er toevallig berichten binnenkomen die privé zouden kunnen zijn, vandaar.........
Maar ehm... je hebt toch geen invloed op wat iemand naar jou mailt?
Nee, maar dan kan ik wel kijken wie er nog in mijn adresboek staan die ik ooit gemaild heb. Die kan ik dan blokkeren. En deze adressen staan niet in het standaard adresboek.
Ah, okay.

Succes ermee!
Wat Gib aangeeft klopt trouwens. Als je bij Oulook 2010 een suggestie krijgt verschijnt er ook een grijs kruisje achter de naam om die weg te halen. Of dat bij 2007 ook zo is weet ik niet.

Is het gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven