November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Alle reacties Link kopieren
Niks geen bevalling hier. "gewoon"weer een half slapeloze nacht (al werd ik dit keer pas om 5.30 wakker, wat wel echt scheelt). Bintje is een nachtje logeren bij mijn ouders, zodat ik in de ochtend nog eens goed kan uitslapen, want dat lukt me wel vrij goed. Ach, zo rommelen we verder.

Woensdag weer naar de Vlos, dan ben ik op 1 dag na 40 wk, eens zien hoe we ervoor staan dan.

Oh, Suzaa, nu je het over de Beco hebt, ik kan wel wat draagdoek-advies gebruiken. Bij Bintje had ik er geen, maar het lijkt me nu wel handig. Waar moet ik op letten? Welke is fijn, etc??

Musea enzo lijkt me heerlijk, maar trek ik nu even niet. Bintje vindt het wel het einde. Wel hebben Vriend en ik net wat plannen gemaakt om in het voorjaar met Bintje een lang weekend Parijs te gaan doen. Zonder baby, quality time voor ons grote meisje..... Lijkt me zo leuk!
Nou zeg, nóg geen Fukkie in aantocht? Dan gaan we maar voor de uitgerekende datum donderdag! Hopelijk kun je vandaag even lekker bijslapen en een lekker rustig dagje houden. En nu al plannen om zonder de baby op pad te gaan, jij ontaarde moeder. Hahaha, nee hoor, groot gelijk. Dat is leuk nu ze wat groter zijn, lekker met zo'n kwebbelend meisje door Parijs lopen, ik zie het al helemaal voor me.

Ik ben totaal geen draagdoeken expert, ik heb de Beco gekocht omdat het me het meest comfortabel en simpel leek. Knopen is niet echt mijn ding. Maar de Beco is mij heel goed bevallen, Suzoon heeft er wat in af geslapen in zijn onrustige periode. Maar ik vind 'm ondanks de baby insert niet echt geschikt voor de hele kleintjes. Ik geloof na een maand of 2 (of misschien wel langer, ik weet het niet meer precies) dat het echt lekker zat voor Suzoon. Ze moeten zo met hun beentje wijd, of opgefrommeld en dat vond ik zo onnatuurlijk. Ik gebruik de Beco bijna niet meer, dus als je 'm eens wilt lenen (na onze vakantie dan) om te proberen, prima hoor. Scuba en Tess hebben ook een Beco, hebben jullie dezelfde ervaring? Ik heb de Beco via Blozekriekske gekocht, vond ik sowieso een prettige site om informatie te lezen. Maar ik zou als ik jou was zeker even buurten op het draagdoekentopic!
Ah, ik zie dat er nu ook een nieuwe Beco Gemini is met een verstelbaar kruis. Blijkbaar was ik niet de enige die dus last had van de wijde beentjes . En de hoofsteun is inderdaad ook geen overbodige luxe, ik hield vaak het hoofdje van Suzoon vast toen hij nog klein was.
Geen ervaring met de Beco. Ik had een geweven doek (amazonas geloof ik). Even oefenen met knopen en hele reizen erin gemaakt Wat ik ook heel fijn vond was een fleece deken die je met touwtjes tot een draagzak kon trekken. Ik weet echt niet meer hoe het ding heette. Nelis sliep daarin en als hij onrustig werd trok ik de touwtjes aan en kon ik hem dragen. Ook richting auto was dat prima, kon die vervelende mc in de auto blijven.

Voor papa hadden we de babybjorn draagzak met verkleiner.

Inderdaad een aanrader, om iets te nemen dat je je handen vrij hebt. Bintje is weliswaar niet meer zo heel klein, maar je zult toch nog vaak zat je handen nodig hebben.
Binti, succes alvast!!

Naambandje, ik heb er van de zomer 1 gekocht en die standaard in mn tas zitten.

Gewoon naam en mijn mobiel. Ik heb hem omgedaan naar efteling, en naar de kermis.

Ik heb dr ook uitgelegd dat als ze ons niet kan vinden ze haar bandje moet laten zien aan iemand want dan kan ze ons bellen.

Vandaag weer een stukje gefietst met en zij dr naast. Ging al wat beter, fietst staat in de laagste versnelling zodat ik niet zo loop te slingeren

Maar ze stopte en ging sneller dat ik het vroeg, dus dat is mooi.

Ze is nu spelen bij een buurmeisje, gelukkig kan ik vanaf zolder bij hun in de tuin kijken

Maar ben nus zelf maar eens de de bureaus onder handen aan het nemen, niet normaal wat een troep!
Dit topic is de 2.500 postings gepasseerd, willen jullie een nieuw topic aanmaken zodat dit topic op slot kan?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Binti, ik heb net mijn beco verkocht! Jammer. Ik vond het echt een fijn ding, maar vanaf een maand of vier eigenlijk pas. Ik heb nu in plaats van de beco een manduca gekocht, daarvan is het zitvlak wat breder, die gaat langer mee. Zelfs tessje kan er nog in. Maar als ik jou was zou ik voor de bondolino gaan, omdat die vanaf het begin al gelijk goed zit. Ik zou het als ik jou was even vragen in het draagdoekentopic. Ik heb ook nog een geweven doek en een ringsling. Helaas is rugknopen met een geweven doek me nooit goed gelukt. Maar draagfan ben ik wel, vooral in ons huis met de keuken boven. Stan draag ik nog dagelijks, in ieder geval tijdens het koken.

Jammer dat fukkie er nog niet is. De 27e was toch de afspraak?!!

Suzaa, wat leuk, het spoorwegmuseum! Moeten wij ook vaker doen, dat soort dingen!

Misty, leuk hè, zo fietsen met je meisje!

Tja, ik heb niet zoveel te vertellen. Alles gaat zijn gangetje. Vrijdag hebben we een tweede bezichtiging, ik hoop zo dat we dan eindelijk ons huis gaan verkopen. Duimen jullie mee!
Nieuw topic!!!
Oke dames een nieuw topic voor ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven