November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Mijn browser is helemaal van de wap. Berichtje getypt en weer weg!!

Het kwam er op neer dat ik het wel grappig vind dat jullie zo actief de mijlpalen vieren. Wij doen nooit iets aan onze ontmoetings- dan wel trouwdag. En het is grappig dat veel mensen elkaar blijkbaar in de zomer ontmoeten. De liefde in de lucht

Gelukkig is het vandaag weer mooi weer. 1 dag doorbrengen met 2 kindjes die niet naar buiten kunnen is genoeg. Ik ben het vingerverven en kleien ook wel beu
O; ik sluit me helemaal bij je aan, 1 dag binnen doorbrengen met 2 kids is echt genoeg. Al heb ik gisteren door de regen met allemaal een regenjas aan een heel eind gefietst met Alissa op haar eigen fiets, was een goede tijddoder.
Fietst Alissa met jou mee dan? Knap! Neeltje moet echt iedere 3 trappen een keer aangeduwd worden, dus dat zie ik er hier nog niet van komen. En dan in de stromende regen 2 fietsjes duwen, tja, dat is niet mijn hobby

Vanochtend lekker een paar uurtjes dierentuin gedaan. Ik ben zelf op de glijbaan notabene door een wesp gestoken. Kom ik ook nog eens bij de ehbo post..... Kinderen zitten nu buiten in het badje, dus ja, dit weer is prima
Alle reacties Link kopieren
Hier morgen 6 jaar getrouwd en in november zijn we 13 jaar samen. Wat een tijd alweer

Lekker een paar daagjes weggeweest met zn 2en. Alleen jammer dat ze ondertussen mn itunes account hebben gehacked en voor ruim 200 euro spullen hebben gekocht. Nu maar bewijzen dat ik het niet geweest ben met al het gezeik nadien.
Misty!! Hoe doen ze dat hacken, weet je dat?

Foto's op de ak.
Nou, daar ben je lekker mee MIsty, lekkere kater na jullie uitstapje. Balen, hopelijk kun je het terugkrijgen. Maar alleen al het gedoe eromheen word je al niet goed van.

Ieks wespen, enge beesten. Er schijnt een plaag aan te komen, en ook een muggenplaag. Zul je zien, wordt het ooit nog eens mooi weer, zitten we daar weer mee.

Fietsen doe ik ook steeds vaker met Suzy. Maakt je wel weer mobieler, Suzoon lekker voorop in het zitje en Suzy lekker zelf fietsen. Gisterochtend naar een speeltuin met diertjes geweest wat toch wel 3 of 4 kilometer fietsen is, dat ging prima eigenlijk.

Wij hebben een geregistreerd partnerschap, maar aan die datum doen we ook nooit iets. Meestal denken mijn moeder en schoonmoeder er eerder aan dan wij... Hebben we toen trouwens ook op een maandagochtend (gratis!) gedaan, omdat we een huis gingen kopen samen. Lekker romantisch he? De dag van de ontmoeting heb ik meer mee, maar vieren we ook niet echt. Meestal besteed ik wat meer aandacht aan het avondeten of koop ik wat lekkers en drinken er een wijntje op. Ook geen spektakel dus, saai eigenlijk .
Heb jij trouwens je creditcard gegevens in je itunes account staan Misty? Ben ook wel benieuwd hoe ze dat doen en wat je er zelf tegen kan doen. Ik heb in elk geval geen creditcard erin staan, maar is dat voldoende?
Jee da's irritant Misty... Voel je je toch ook aangetast in je privacy lijkt mij jakkes.

Een tante van mijn stiefvader is pas beroofd door de poetsmevrouw. Die had een volmacht en heeft op een dag zomaar al het spaargeld van 114.000 euro gepind, heeft zich uitgeschreven en schijnt nu in Turkije te wonen. Net zo iets, mijn moeder is nu druk bezig met alle toestanden (aangifte enzo) en zegt dat het geld irritant is maar dat het vooral het idee is dat iemand zoiets doet met de spullen van iemand anders vervelend voelt.

Ik denk dat ik win in de relatiewedstrijd sinds mei 1993 dus meer dan 18 jaar samen en sinds februari 2000 ook getrouwd (ook op de gratis ochtend ) omdat dat voor het kind (dat op komst was, Tijn) beter geregeld zou zijn. Ik ben dus getrouwd met een 6maandenzwangere buik. Wij doen er ook nooit iets aan. Vergeten het eigenlijk altijd...
owja fietsen met Raf gaat nog niet. Hij kan nog niet zonder zijwieltjes en ik heb meestal ook madelief nog waar ik op moet letten. Voorlopig zit meneertje nog gewoon lekker bij mij achterop.
Ik had wel mn rabobank gekoppeld. Dat was vorig jaar volgens mij nog verplicht, nu kan het ook anders.

En hoe ze er aan komen geen idee. Heb natuurlijk wel google gezocht en daar zag ik er veel meer voorbij komen. Dus heel veilig lijkt het me niet meer.

Denk ook niet dat ik het weer aanzet. Het probleem is meer dat alles in het engels of duits moet mailen. Daar ben ik niet zo goed in.wordt vervolgd

Ook vanmorgen bij het opstaan mn nek verrekt,.zeer pijnlijk kan geen kant op.

Morgenochtend om 715 afspraak met.fysio hopelijk helpt dat.
Lijnes wint!!

Wij zijn ruim 17 jaar bij elkaar, op 15 maart 18. En hoe ik dat weet? Omdat het Vriend's verjaardag is, en ik mezelf cadeau heb gedaan, toen. Had hem 2 dagen daarvoor ontmoet, en ben op zijn verjaardag naar hem toe gegaan, heb mezelf (met strik om mijn hoofd) cadeau gedaan en ben nooit meer weggegaan, direct bij hem ingetrokken

We vieren het trouwens nooit, en het is dat het Vriend's verjaardag is, anders zouden we totaal niet weten wanneer enzo. Getrouwd zijn we ook al niet (zoals ik bij de meet al zei: wij hebben een notaris in de vriendenkring dus alles is goedkoop geregeld )

De foto's van de meet zijn leuk! Bintje heeft het er nog over.

Verlof is ingegaan!! En het kamertje van Bintje is zo goed als klaar, mooi behang op de muur en de vloer en deur erin. Als alles goed is gaat morgen haar bed erin en slapen we weer op aparte kamers. Wel zo fijn, want momenteel vind ze het zo gezellig dat wij bij haar 'logeren' dat ze, zodra ze een oog open doet, direct bij ons kruipt en we allemaal geen oog dicht meer doen. En dat is vroeg..... Ik denk dat ze, als ze alleen op een kamer ligt, sneller geneigd is zich nog eens om te draaien. Dat hoop ik tenminste, want waar ze hiervoor standaard om 7.30 wakker werd, stond ze gister om 6 uur aan ons bed (om na een half uur donderjagen wel weer in slaap te vallen, maar toen lag ik dus al klaarwakker.....)
Lijnes wint!!

Wij zijn ruim 17 jaar bij elkaar, op 15 maart 18. En hoe ik dat weet? Omdat het Vriend's verjaardag is, en ik mezelf cadeau heb gedaan, toen. Had hem 2 dagen daarvoor ontmoet, en ben op zijn verjaardag naar hem toe gegaan, heb mezelf (met strik om mijn hoofd) cadeau gedaan en ben nooit meer weggegaan, direct bij hem ingetrokken

We vieren het trouwens nooit, en het is dat het Vriend's verjaardag is, anders zouden we totaal niet weten wanneer enzo. Getrouwd zijn we ook al niet (zoals ik bij de meet al zei: wij hebben een notaris in de vriendenkring dus alles is goedkoop geregeld )

De foto's van de meet zijn leuk! Bintje heeft het er nog over.

Verlof is ingegaan!! En het kamertje van Bintje is zo goed als klaar, mooi behang op de muur en de vloer en deur erin. Als alles goed is gaat morgen haar bed erin en slapen we weer op aparte kamers. Wel zo fijn, want momenteel vind ze het zo gezellig dat wij bij haar 'logeren' dat ze, zodra ze een oog open doet, direct bij ons kruipt en we allemaal geen oog dicht meer doen. En dat is vroeg..... Ik denk dat ze, als ze alleen op een kamer ligt, sneller geneigd is zich nog eens om te draaien. Dat hoop ik tenminste, want waar ze hiervoor standaard om 7.30 wakker werd, stond ze gister om 6 uur aan ons bed (om na een half uur donderjagen wel weer in slaap te vallen, maar toen lag ik dus al klaarwakker.....)
Hier een gezellig feestje gehad dit weekend voor man en Elfje. Allebei weer een jaartje ouder. Was gezellig en gelukkig mooi weer. Toen het begon met regenen was het ook een mooi moment voor de visite om te vertrekken.

Is hier iemand lid van de consumentenbond? Mijn wasmachine is stuk en ik wil graag weten welke zij adviseren op dit moment voor ik een nieuwe aanschaf.
Gefeliciteerd Lala! Fijn dat het feestje geslaagd was. Ik ben lid van de consumentenbond, ik mail je wel even.
Gefeliciteerd Lala!!
Binti! Strik om je hoofd!

Lala, nog gefeliciteerd! Wij moeten ook een nieuwe wasmachine, ik ben benieuwd welke het wordt bij jullie.
Tess; het word deze. Of dezelfde met 1400 toeren (dat was de beste koop volgens de consumentengids, maar omdat ik geen droger gebruik ga ik denk ik voor de 1600 toeren). Maar ik kan pas na onze vak bestellen, want ze leveren pas over 3 dagen en dan zijn wij weg :-).

Suzaa; bedankt voor je mail! Echt fijn.
Lala, nog gefeliciteerd!! Jeetje, dat gaat snel joh!! En een fijne vakantie!!

Tess: nouja, strik, het was mijn sjaal die ik als strik had gebruikt. Maar wel een rode, dat dan weer wel. Het mooie was dat ik eerst in de regen had gelopen en achteraf dus mijn mascara tot ergens op mijn kin had hangen. Dat is nou echte liefde, dat hij gewoon door die maffe strik en zwarte zooi heen kon kijken...
Hier een zielige puk. Vriend en kinderen waren vandaag naar Ballorig en Puk heeft haar knie verrekt op de trampoline. Tenminste dat denk ik dat het verrekt is (het is namelijk niet dik of blauw ofzo). ze kan er niet meer op lopen en heeft best veel pijn. (volgens haar zeggen dan) Niet naar HA geweest maar wel schoonvader die fysio is gebeld. Maar even aankijken of het morgen wel gaat of niet, anders even langs HA. Ze heeft er nog niet op gelopen. Zielig hoor. Heb haar wel met veel pijn en moeite een sinaspril laten slikken dus ik hoop dat de pijn dan wat minder is.

Lala: gefeliciteeeeerd. Fijn dat het zo leuk was en inderdaad een heerlijke vakantie toegewenst.
Ah, zielig zeg, Scuba! Hoe is het nu met het meisje? Hopelijk viel het toch nog mee!

Er zat vast wat in de lucht. Ons ventje valt bij oma zo hard dat opa van de stress over de dikke bult op zijn bolletje een nacht niet heeft geslapen. En gisteren heeft ons meisje een botsing gehad met een ander kindje op het kdv en heeft een blauw oog. Dus ook hier 2 blauwe, gehavende kindjes..............................
O jee, allemaal zielige kindjes! Wat sneu!

Lala, dank je, ziet er goed uit! En de prijs valt ook mee! Wij willen nu juist ook graag een droger er bij kopen, die hebben we nu ook niet maar lijkt me toch wel erg handig.

Tessje had zondag iets raars. Ik was aan het koken en toen hoorde ik haar tegen vriend jammeren dat ze hoofdpijn had. Die heeft haar op de bank gelegd waar ze gelijk in slaap viel. Voor het eten wilde ze niet wakker worden, dus ik heb haar maar in bed gelegd, ze klaagde nog wel over hoofdpijn. Om 22.00 uur heb ik haar goed wakker gemaakt en toen heeft ze nog wat boterhammen gegeten en was de hoofdpijn ook weg zei ze. Sindsdien heeft ze nergens meer last van, maar ik vind het wel heel erg raar. Zo'n drukke dag hadden we zondag ook niet en ze klaagde echt over pijn in haar hoofd. Raar toch?
Tess, kindjes kunnen nog niet zo goed aangeven wat ze voelen. misschien voelde ze zich alleen maar heel moe in haar hoofd. In ieder geval fijn dat het over is.

Hoe doen jullie dat in vredesnaam: 2 kindjes en geen droger?? Ik had zelfs al een droger voordat ik kindjes had. Handdoeken en theedoeken en zo worden niet zo plank hard, kinderkleertjes hoef je niet meer te strijken, net als dekbedden en overhemden. Het scheelt me echt zoveel tijd! Ik heb een Siemens wasmachine met 1600 toeren, die is in 1 uur door zijn wasprogramma heen. 3 kwartier in de droger, opvouwen en binnen 2 uur heb ik de was weer in de kast
O, dat vraag ik me dus ook af hoe ik het zonder droger doe... En dan hebben we nu nog de wasmachine uit vriend zijn vrijgezellen tijd met kleine trommel. Het komt er op neer dat ik vijf dagen in de week twee wassen per dag draai. Vriend hier vond een droger nooit nodig, maar ziet nu gelukkig wel in dat het toch wel handig is.

Het was echt hoofdpijn. Ze kon het heel goed aanwijzen. En het was ook raar dat ze zo stante pede in slaap viel, dat doet ze nooit overdag en we hadden helemaal geen druk weekend.
Mmmm, vreemd inderdaad. Misschien een virusje of zo. Er zijn zoveel mensen verkouden of hebben iets anders. Lang leve de herfst...... Maar goed, als ze het niet vaker heeft, zou ik het zo laten.

Sinds wij onze nieuwe wasmachine met 7 kg trommel hebben, doen we ca. 4 a 5 wassen in de week. Dat scheelt echt heel veel!
O, dat lijkt me zo heerlijk! Het beddengoed van ons bed kan nu niet eens in één keer in de wasmachine!

Haha, eigenlijk wel heel erg dat ik zo blij kan worden van een nieuwe wasmachine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven