Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Een liedje om blij van te worden :)
Ja leuk he hoe je helemaal vrolijk wordt van een smsje?? Mijn hart maakt helemaal een sprongetje als ik het piepje hoor :-)

Ik heb ook alweer veel zin om hem te zien. Heeft hij tegen jou verteld hoe hij je vond tijdens de date? Ik vond het wel heel leuk om te horen. En ik had dat ook, meteen toen ik hem zag 'oh jemig, hij is leuk!!' Maar ik heb gewoon cool kennis gemaakt hihi. Tijdens het lopen naar het restaurantje al liepen we erg dicht bij elkaar, en daar was is me zeeeeer bewust van hihi, ik wordt weer helemaal blij als ik eraan denk!
Boebele, laat geinteresseerden lekker op jJOU reageren, leun achterover... Heb ik ook wel es gedaan. En een van de resultaten daarvan is inmiddels een halfjaar in m'n leven :-) ik had denk ik m'n antenne verkeerd staan als ik zelf selecteerde..
Hey meiden( en manopviva)

Ik ben er ook weer inmiddels terug vn de 3e date :-)

Ik ben helemaal happy en heb ook echt al kriebels,het is zo leuk met hem..dit keer was ik bij hem en we hadden de eerste 2 dates wel rustig aan gedaan en appart geslapen...maar gisteren bij hem eindelijk gezoend en niet appart geslapen(geen sex gehad) :-)

Het was zooo leuk!! Vrijdag komt hij weer naar mij toe en blijft hij bij mij slapen...het voelt ook al helemaal als een relatie!!

maar nu begint bij mij een soort gevoel van... wat als dit allemaal een grote droom is die over een paar dagen afloopt??

Hoe hetigere kriebels hoe banger ik word...pfff vervelend gevoel hoor!!

Tierney wat ontzettend leuk dat jou date ook helemaal leuk is!

En dat dat wederzijds is is helemaal geweldig toch??

Ik herken het gevoel van jou en roosje ook zo goed...maar als ik jullie verhalen lees word ik ook helemaal happy en denk dan dat het gewoon ook leuk kan zijn..

Manopviva,die van jullie klinkt helemaal leuk!!

Het lijkt niet op een relatie maar het is gewoon een relatie!!

Geniet ervan...ben echt blij voor je!
Oh, wat herkenbaar allemaal .

Mijn meneer nummer 2 heeft 1 voorwaarde voor de date en dat is dat we een keer bellen. Daar zie ik zo tegenop... Ik ben in het dagelijks leven al niet zo'n beller, maar nu, met een wildvreemde, met hem waar ik toch wel een goede indruk op wil maken vind ik het nog spannender .

Dat gevoel van die camera herken ik ook. Dat is meer dat ik me dan de hele tijd bewust ben van mezelf, in de gaten houd of ik wel leuk genoeg ben ofzo. Het is de zenuwen denk ik, meestal gaat het wel weg als ik denk dat het goed zit...
Ik heb me ook ingeschreven op RP:) ik hoop dat mijn oproeptekst een beetje goed is:)

Ik hoop dat er iemand gaat reageren:) een date is nooit weg lijkt me zo:)
VEO: wat leuk zeg! Samen in slaap vallen, je eerste zoen, heel romantisch. Je hebt steeds meer te verliezen eigenlijk he? Daar komt het steeds banger worden denk ik vandaan. Ik herken het wel, ik ga ook steeds op zoek naar wat er niet klopt. Maar ik kan niks vinden nu, en dat voelt zo raar, echt alsof het niet hoort en toch weer wel. Gewoon van genieten, een date tegelijk

VLA: Kan me voorstellen dat je het eng vind, ik heb hem al ontmoet en ik vind het nog steeds eng. Misschien toch even je moed verzamelen. Je kunt van tevoren wat onderwerpen en vragen opschrijven voor als het perongeluk stil valt of je wordt zenuwachtig en krijgt een blackout. Dan kun je het goed opvangen. Misschien is dat een idee. Als je hem echt leuk vindt, dan zou ik toch wel bellen. Gewoon doen.
Is deze openingspost wat?:

Hallo! Ik ben een spontane, sociale en aardige meid. Ik ben op zoek naar een serieuze date/maatje en natuurlijk wil ik uiteindelijk die vaste relatie:) ik ben in voor gezelligheid maar ook sta ik open voor een goed gesprek.
Het zegt mij niets over jou als persoon en ik vind het nogal kort en niet origineel. Wat maakt jou bijzonder?
Oh meiden (en man) wat leuk om te lezen!

Veo: t gaat de goede kant op met jullie! Leuk hoor!!

Vla: ik zou hem dan ook maar bellen en denk dat t ook wel goed komt. ga je dat morgen doen? Wij zijn je morele steun!

Ik ben stiekem toch weer een beetje zenuwachtig voor morgen. Vorige week lag ik nu in bed met t idee: als de eerste date maar leuk is. En nu met: als t morgen maar weer net zo leuk is als vorige week...(of misschien hoop ik ergens wel op meer )...

Wat is het soms toch eng om jezelf over te geven...
Ow meiden, jullie zijn allemaal zo verliefd, heerlijk om te lezen! Echt geweldig dat al die dates zo succesvol zijn tot nu toe, laten we hopen dat deze tendens zich voortzet
Ik ken mijn vriend via internetdaing! Woon nu samen! Het kan dus zeer zeker wel!;)
Wat een leuke, positieve verhalen hier! Teveel om overal op te reageren, en veel is er al gezegd. Geeft wel hoop, dat het goed kan gaan.

Vivalaalcohol, ik ben ook geen beller, maar ik vond het juist wel prettig om vóór een date al gebeld te hebben: je hebt de stem al eens gehoord, en als je al wat gemaild hebt, lukt bellen ook wel. En bedenk: jij bent niet de enige, die het gesprek gaande hoeft te houden; hij is er ook bij! Een telefoontje hoeft ook niet echt lang te duren. Succes!

Zelf heb ik geen date in het vooruitzicht. De wandelaar van vorige week zie ik regelmatig op de chat; that's it. Ik vind hem wel leuk, maar ben ergens ook een beetje huiverig; vooral omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Gesprek gaat meestal alleen over hoe het met hem gaat, hij vraagt nooit echt naar mij. Dus ergens ben ik wel terughoudend. Vanmiddag zei hij wel, dat hij over een paar weken echt uit de running is (hij wordt geopereerd), en vroeg of ik op ziekenbezoek kwam. Maar we zouden elkaar nog wel van te voren spreken....haha, vraag me af, of hij de chat bedoelde, of dat we van te voren nog een keer gaan wandelen; dat bleef hangen... Ik zie het wel...
Hoe kwamen jullie aan een date via DS?? Via zoeken vooral???
ehm tsja bij 'ons' liep dat gewoon zo... (ging nogal wat tijd overheen).

Bij een vorige date (via RP) had hij interesse getoond. Hij was betalend lid, dus heeft zn email gegeven. Toen tijdje gemaild, een x afgesproken en daarna geen contact meer gehad
Nou, gisteren al mijn moed bij elkaar geschraapt en gebeld...

We hebben ruim anderhalf uur aan de telefoon gezeten!!
quote:klavertje123 schreef op 30 augustus 2011 @ 22:55:

Is deze openingspost wat?:

Hallo! Ik ben een spontane, sociale en aardige meid. Ik ben op zoek naar een serieuze date/maatje en natuurlijk wil ik uiteindelijk die vaste relatie:) ik ben in voor gezelligheid maar ook sta ik open voor een goed gesprek.

Is dat alles? Het is op zich oke maar veel te standaard, heel veel mensen hebben zo'n tekst. Je moet er juist voor zorgen dat je tekst een beetje anders is. Iedereen ( man en vrouw ) zet erin: ik ben lief sociaal en zoek een gezellige date of relatie op ten duur. Oh en ik ben betrouwbaar natuurlijk.

Het is een soort sollicitatie gesprek, mensen zetten alleen de beste kant van zichzelf op zo'n site. Ik heb mezelf niet echt omschreven in dit soort termen zoals sociaal, betrouwbaar enz. Ik beschrijf mezelf zoals ik ben: geen ochtendmens, koppig, dat soort dingen.

Ik ben terug van vakantie en zit nu weer even op mijn datingsite te cruisen maar heb het er eigenlijk wel mee gehad. Volgende week begint de school weer dan kan ik weer lekker aan het werk.
quote:vivalaalcohol schreef op 31 augustus 2011 @ 10:46:

We hebben ruim anderhalf uur aan de telefoon gezeten!! Super! Ben je waarschijnlijk ook iets minder zenuwachtig voor de date zelf.
quote:vivalaalcohol schreef op 31 augustus 2011 @ 10:46:

We hebben ruim anderhalf uur aan de telefoon gezeten!! wat goed! kijk dat viel dan toch weer mee
Vla, wat leuk! Hebben jullie al een date afgesproken? Vond je hem leuk aan de telefoon? Denk het wel als het anderhalf uur duurde, maar wat vond je ervan??
Haha, ik vind daten veel minder eng dan bellen. Stom he
Ja, we hebben een date afgesproken. Gaan dit weekend de stad in . Hij had een fijne stem, was heel erg open, klonk fijn rustig, alsof ie de dingen goed voor mekaar had, we hebben gelachen, dus ik heb zin in het weekend!!
Wordt een spannend weekend op dit topic haha! Maar leuk, laat je ook weten hoe het was?
oh wat leuk vivalaalco!

mijn mailman komt vanavond weer, over een klein half uurtje staat ie op de stoep....spannend! (dit x ziet ie me eens met haar vast en mn bril op ;-): ff kijken of ie me zo herkent heb er weer zin in! hopelijk kletsen we weer net zo'n eind weg als vorige week.... en ehm misschien een beetje meer....
Veel plezier Roosje!! Hoeveelste date is dit nu?

En natuurlijk laat ik weten hoe het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven