Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Roosje, veel plezier en spanning!
quote:klavertje123 schreef op 30 augustus 2011 @ 23:39:

Hoe kwamen jullie aan een date via DS?? Via zoeken vooral???Ik heb mijn vriend begin maart via Badoo leren kennen. Voor degenen die het kennen... we hadden elkaar allebei met ´misschien´ beoordeeld en hij heeft uiteindelijk de 1e stap gezet Dat was 2 dagen voordat hij weer voor 12 weken de boot op zou gaan (zeeman) en gedurende de 8-9 weken daarna hebben we heel veel gesmst en gebeld en zijn we gaandeweg allebei verliefd geworden... op elkaar welteverstaan Toen we elkaar voor het eerst face to face zagen, sloeg de bom nog eens 2x zo hard in! En tegen de tijd dat hij straks terugkomt, zijn we alweer een half jaar verder! Poeh wat vliegt die tijd...
roosje, hoe was het???

Tierney, hoe voel jij je nu? Nog contact gehad met je date? Hadden jullie nou eigenlijk al een nieuwe afspraak gemaakt?

Vivaalcohol, spannend zeg, je nieuwe date! Ben benieuwd.

Ik ben steeds minder bezig met mijn date, gelukkig. Voelde me bij momenten echt rot, maar nu kan ik het steeds meer loslaten. Het gevoel van: "hij weet niet wat hij mist" begint steeds overheersender te worden. En stiekem denk ik ook dat hij me misschien best wel leuk vond Is een betere insteek dan te denken dat hij me maar een domme muts vond, zo!
Ik voel me vandaag niet zo, maar dat komt door persoonlijke zaken. Mijn mailman is heel lief voor me daarin dus dat maakt me dan weer echt heeeeeel blij.

We hebben zaterdag een date, ik heb gezegd dat ik naar hem toe kom, en dat vinden we allebei leuk, maar weer geen tijd of wat. Dat vind ik wel weer een beetje irritant. Kan ik niet zo goed tegen. Maar ik denk serieus dat dat niks te maken heeft met wat hij over me denkt dus ik zal er nu even niks over zeggen. Ik laat nog wel eens weten dat ik daar niet goed tegen kan.

Maar buiten dat gaat alles super, we hebben nog steeds meerdere keren per dag mail en sms contact en er wordt serieus geflirt Ben nu ook weer aan het mailen en ik lach er helemaal van!
Oh en boebele, dat lijkt me inderdaad een goede gedachte. Ik ben blij dat je je weer wat beter voelt!
Ja, dat zou ik ook wel lastig vinden hoor, dat je dan geen tijd afspreekt. Maar daar kan je het inderdaad altijd nog over hebben

Geniet maar lekker van het gevoel, die vlinders zijn heerlijk toch?!

Ik voel me prima vandaag, net heerlijk in de sportschool gezweet en voel me nu helemaal fit.
Hier wordt ook nog stug doorgemaild.

Ik merk dat hij het enger vind als ik. Hij vind het allemaal enorm spannend en is bang om tegen te vallen etc. Wat mij weer een beetje angstig maakt omdat hij misschien een hele verwachting van mij heeft.

Vannacht droomde ik dus dat dé date er uiteindelijk was. Mijn ouders waren er ook toen hij mij kwam ophalen. Hij bleek max. 1.20 lang te zijn en een enorme bos rood haar. Dit is te verklaren vanuit het feit dat ik deze week naar het circus ben geweest waar ook een klein persoon werkte (ja hoe zeg je dat? mag liliputter nog? )
Roosje.... het was dus leuk??

Hangmat, misschien vindt ie je wel gewoon heel erg leuk. Maar ik herken je gevoel wel. Toen mijn mailman voor de date een opmerking maakte, zei ik dat we eerst maar eens moesten zien hoe de date zou gaan. Toen hij zei: misschien vind je mij wel helemaal niet leuk (met een ) dacht ik ook even 'ohjee!' Maar het viel dus reuze mee.

Over idiote dromen gesproken. Van de week droomde ik dat ik onderweg was naar hem, en toen bleek ik ineens met mijn ex rond te lopen en die was boos dat ik geen aandacht in onze relatieproblemen stopte (wat in het echt overigens mijn verwijt naar hem toe was). En ik dacht alleen maar 'ooh neeeee niet weer! Ik dacht dat we uit elkaar waren, ik wil echt naar mijn date nu!' Hahaha, en ik heb nooit mijn ex terug gewild of iets dergelijks, pffff, ik denk dat het meer het idee is dat ik in mijn hoofd heb, dat alles te goed gaat en dat ik haast zit te wachten op iets dat niet klopt. Ik vind dat zo stom van mezelf!

Ik moet hem gewoon weer even zien zaterdag, want hij is echt gewoon zo leuk!
Nog een paar dagen voor diegene die dit weekend gaan daten! Kijk nu al uit naar de date-verslagen!

Hij was hier gister voor de tweede keer. Het was weer gezellig, toch weer even zenuwachtig van te voren en toen hij er net was, maar dat had hij volgens mij ook.

Bij het proosten van de wijntjes keken we elkaar even iets te lang aan....zucht... :-) en die momentjes waren er dus wel vaker gedurende de avond.

Om half 1 ging hij weer naar huis, gewoon 3 zoenen op de wang als afscheid...

het blijft gewoon zo spannend ;) al snel waren we weer aan het smsen, dat we het beiden weer erg leuk hadden gevonden. Als laatste stuurde hij weltruste en hopelijk tot snel! x terug

Dus denk maar zo dat ik hem weer snel zal zien En dan maar eens een dvdtje kijken oid...(ik zit nog 1,5 week aan mn huis gebonden vanwege een 3jarig logeetje). Of een keer naar het speeltuintje met mn logeetje en zijn zoontje oid. (we gaan zowiezo altijd naar het zelfde speeltuintje, die ligt voor ons beiden het dichtste bij).

Denk wel dat we qua initiatief nemen misschien een beetje hetzelfde zijn, beiden een beetje afwachtend, eerst de zekerheid willen hebben dat de ander het ook wil...maar eigenlijk weten we het beiden nu ook wel, alleen de stap nog

Op naar date 3 dus maar :D
ik ga sta ingeschreven op de site paiq . daar hoef je geen ingewikkelde profielen te maken.je kan daar speeddaten. en het leuke vind ik dat het in eerste instantie om het innerlijk gaat.

wie wil dat nu niet. er zitten hele leuke mannen op en niet alle maal lelijk.zelf moet je wel een foto toevoegen dan kunnen de mannen ook jou zien.ik mail nu 4 weken met een man.

hoe lang mailen/chatten jullie voor dat je een date hebt?
Roosje: Wel herkenbaar hoor, mailen en flirten gaat makkelijk, maar in het echt die eerste zoen lijkt me ook superspannend! Maar goed teken dat je daaraan denkt toch? Klinkt goed dat hij al snel weer jou wil zien. Heb je al een beetje vlinders?

Nienke: Ik had twee weken gemaild, en gezien de intensiteit vond ik dat eigenlijk nog best lang. Ik was erg bang om een hele fantasie op te bouwen die niet echt zou zijn. Maar het voelde tegelijk heel vertrouwd en de date was dus echt superleuk. Ik heb hiervoor nog twee dates gehad en daar had ik een kleine week mee gemaild, en dat contact was ook veel oppervlakkiger, beleefder. Dat waren niet de dates die ik zocht, maar wel om gelachen. Ik denk dat je al snel doorhebt met wat voor persoon je te maken hebt en of je op een date zou durven/ willen. Mail zegt een hoop maar lang niet alles. Dus weken lang mailen lijkt mij niks.
Oh ben ook zo benieuwd naar jouw date tierney!!!

Jazeker wel kriebeltjes hier...hij rook ook zo lekker (ohhh hihi zucht ik ben erg). Een tijdje terug hebben we via msn tegelijk een film over king arthur zitten kijken (was meer tijdverdrijf dan echt heel boeiend, maar wel erg gezellig met hem ). Morgen komt er weer een film met dat thema. Dus dat heb ik begin van de week naar hem gesmst (gewoon voor de lol), kreeg een reactie van: ik zal mn agenda vrij houden Het was ook een van de dagen die hij als optie had voor een 2e date (hij had drie avnonden dat hij kon)....hihi dus wellicht moet ik samen film kijken maar even concreet maken
Wat leuk Roosje, snel die filmdate regelen :P!

En jij nog maar een nachtje slapen, Tierney, spannend!

Haha, moet wel lachen om het 'filmpje kijken'. Bijna al mijn vriendjes zijn begonnen met een filmdate . Met meneer 2 ook hier al grapjes over gemaakt... Ben echt heel erg benieuwd naar hem. Ook nog maar een nachtje slapen! Spannend

En ik ben ook niet van de eeuwigheid mailen. Kan toch heel erg verschil zitten tussen hoe iemand op het scherm over komen en hoe hij in het echt is. Dus gewoon afspreken Nienke!
Roosje, ik word helemaal blij van je verhaal. Gewoon die film date afspreken, en dan lekker dicht bij hem zitten, :P

Vla, voor jou ook spannend nu he?

Ik hoop zo voor je dat je date morgen leuk wordt, dat je hem aantrekkelijk vindt, kun je ook meeschrijven over de kriebels!

Ik heb gisteravond tot na middernacht zitten mailen, alweer, en ik krijg helemaal een slaaptekort zo, we hebben nog geeneens seks haha! Wordt wat als dat gaat gebeuren. Wij hebben ook al een film gekeken terwijl we in de reclametijd zaten te mailen over de film, erg gezellig is dat. Ik wil hem gewoon graag weer zien en ik hoop dat het net zo leuk wordt als de eerste date.

Maar, ik ga vandaa toch maar eens vragen hoe laat we morgen afspreken en wat hij in petto heeft. Wel raar die halve afspraken, dat moet ik toch maar vertellen hoor, dat ik dat zo niet kan.
Manopviva, VEO, hoe gaat het met jullie?

En Boebele, wat ben jij allemaal aan het doen nu?

Hangmat, Nelleke, hoe gaat het met mailen?
Hihi vla, nou dan moet die filmdate toch een succes worden dan he Gisteravond heel de avond zitten smsen, over niks eigenlijk,... dat ik koude voeten had, en dat hij ze van 2 straten verderop wel wat warmte in zou stralen, dat dat niet werkte, maar ja we hadden allebei een kind in huis, dus hij kon ze niet warm komen wrijven...dus dan moest ik mn koude voeten maar bewaren voor een andere avond... (en daar kan je best wat smsjes over en weer over sturen).

ohhhh tierney, grappig dat jullie tot zo laat zitten mailen, en ook dat 'samen' film kijken. Erg grappig! Ben benieuwd wat jullie gaan doen!

en vla: morgen voor jou de dag! ben zo benieuwd!

Vind het echt zo leuk om al die succesverhalen te lezen hier (boebele hopelijk komt er voor jou ook snel een succesman voorbij!)

julymoon, hoe is het met jou? jij gaat hem ook van het weekend zien toch?
Ik sta op paiq en sinds héél kort op match4me, (paiq wat langer) maar heb nog nooit IRL met iemand afgesproken. Dais een enorme drempel voor mij. Sowieso merk ik dat ik nogal snel oordeel . "Stomme foto, stomme hobby, spelfouten' etc...

Ik heb even op RP gestaan maar daar kreeg ik echt ladingen standaard mails van mannen die mijn profiel geloof ik niet eens hadden gelezen, dus dat vond ik niet leuk - snel weer uitgeschreven.

Nu met match4me is het andersom, mijn profiel is al wel 60x bekeken maar slechts één mailtje .

Ik weet eigenlijk niet of dit wel de datevorm is voor mij

Spreken jullie ook IRL af met mannen waarvan je denkt 'ik weet het niet'?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Hoi hoi, zo goed, als het met sommigen gaat, gaat het hier nog niet. Wij hebben vanmiddag weer gewandeld; superleuk weer, dat wel. Maar hij sprak uit géén relatie te willen, en ik wilde dat toch ook niet? Nee, klopt, voorlopig niet, maar ik voel dus wel voor hem...

En ik heb wel eens vaker gehoord, dat een man zégt wat hij wil...dus als hij zegt, dat hij geen relatie wil, wil hij ook geen relatie. Weet niet goed, hoe ik hier verder mee ga, want we hebben het dus wel fijn, het is leuk om samen te wandelen en te kletsen. Ik laat het even op zijn beloop... wil hem wel blijven zien, voorlopig.
quote:Gamayun schreef op 02 september 2011 @ 11:53:

Ik sta op paiq en sinds héél kort op match4me, (paiq wat langer) maar heb nog nooit IRL met iemand afgesproken. Dais een enorme drempel voor mij. Sowieso merk ik dat ik nogal snel oordeel . "Stomme foto, stomme hobby, spelfouten' etc...

Ik heb even op RP gestaan maar daar kreeg ik echt ladingen standaard mails van mannen die mijn profiel geloof ik niet eens hadden gelezen, dus dat vond ik niet leuk - snel weer uitgeschreven.

Nu met match4me is het andersom, mijn profiel is al wel 60x bekeken maar slechts één mailtje .

Ik weet eigenlijk niet of dit wel de datevorm is voor mij

Spreken jullie ook IRL af met mannen waarvan je denkt 'ik weet het niet'?

Hoi Gamayun, heel herkenbaar. Ik wijs ook mannen af op foto, spelfouten, etc. Dan nog blijven er wel leuke over . Ik sta op verschillende sites, waaronder RP, Knuz (is gewoon gratis, kun je altijd berichtjes sturen, dus wel fijn), Paiq en nog meer. Sommige sites spreken meer aan dan anderen, dus doe ik ook meer mee. Verder heb ik al een paar keer gedate via Netlog, gaat net ietsje spontaner voor mijn gevoel.

Die drempel om werkelijk af te spreken had ik voorheen ook; nu echter spreek ik heel gemakkelijk af. Kijk wel, waar ik afspreek: eerste date meestal in een café, liefst bij mij in de buurt, mag hij moeite doen. Maar nooit thuis bij hem of bij mij. En het voordeel van café is: als het tegenvalt, ben ik na hooguit één drankje weer naar huis. Het heeft al een aantal heel gezellige gesprekken opgeleverd, goed voor eigenwaarde. Maakt dat ik wel wat sterker in mijn schoenen sta, alleen daarvoor is het al goed geweest. Helaas ook soms een afwijzing gehad, en dat hakt er dan toch wel in. Succes.
Nelleke, balen dat hij zo duidelijk aangeeft geen relatie te willen. Wil hij jou dan wel blijven zien? Wat is zijn voorstelling van jullie contact? Ben je zelf niet bang dat je je hart ergens ingooit terwijl je weet dat hij je geen relatie zal brengen?

Ik heb inmiddels om een iets concretere date gevraagd, we gaan morgenavond wat drinken. Dit keer hopelijk zonder irritante tafel tussen ons in hihi

En ik vroeg of hij er nog zin in had, 'zeker weten!'
Ik heb nog niet gevraagd hoe hij ons contact verder ziet. Voorlopig in elk geval puur voor de gezelligheid, samen regelmatig wandelen en zo. Ja, ik ben zeker bang, dat ik er teveel inga met mij gevoel, en dat ik dadelijk teleurgesteld word... Misschien hoop ik (onbewust) heel stiekem toch op meer. Maar momenteel werken we allebei aan onszelf, zitten allebei niet zo goed in ons vel. En ik wil niet te vroeg al gaan vragen hoe hij het contact wel ziet, bang dat ik dan teveel ga pushen of zo. Intussen kijk ik wel nog verder rond... wil eigenlijk wel genieten van wat we nu hebben, maar brengt wel onzekerheid met zich mee.

Wel leuk dat jullie morgen weer wat gaan drinken, ben benieuwd weer!
oh nelleke, dat is wel balen...maar wellicht dat als jullie beiden beter in jullie vel zitten het dan misschien wel 'werkt'?

veel plezier tierney! Ben benieuwd!

Mailman (we mailen alleen niet meer zo veel) en ik hebben elkaar gisteravond nog even gezien. We hadden uiteindelijk niks meer afgesproken, wel weer heel de middag gesmst. 's avonds kwam die film op tv waar ik al eerder over schreef, dus die zaten we beiden te kijken. Dus ik: je mag ook wel hier komen kijken hoor. En zo stond ie dan een kwartiertje later op de stoep ook wel grappig, want nu hebben we ons niet echt 'klaar kunnen maken' voor we elkaar zagen. Vorige x-en ging ik uitgebreid douchen, kleren uitzoeken ed. Nu zag hij me gewoon zoals ik ben, na een dag en hij was ineens ook niet zo heel netjes geschoren...

Het was weer leuk, eigenlijk gewoon heel erg door de film heen zitten kletsen.

Er is weer niks gebeurd :( en stiekem wil ik dat wel....en ergens heb ik het gevoel dat hij dat ook wil (hij komt toch wel weer heel snel hierheen, zwaaide nog even toen hij de hoek omging, stuurde weer leuke smsjes toen hij thuis was).... maar volgens mij durven we allebei niet zo.

We spreken nu ook steeds bij mij af, omdat ik hier dat kindje in huis heb. Anders zouden we gewoon in de stad af kunnen spreken, daar samen heen lopen, of naar de film, of gewoon wat kunnen gaan doen...maar dat gaat nu gewoon even niet. Dat kindje is hier nog een hele week....en wil hem eigenlijk komende week wel weer zien....
Roosje, wat leuk! Is wel fijn, dat jullie dicht bij elkaar wonen; had je hem nooit eerder ontmoet? En inderdaad, als je elkaar ziet, zonder dat je eerst omgekleed e.d. bent, maar 'gewoon', dan zie je elkaar toch anders; ook leuk toch? Je hebt nog één week een kind in huis; die is zo voorbij, daarna nog tijd genoeg om op stap te gaan.

Hoe het hier verder gaat, ik zie het wel....probeer er niet te veel over na te denken, maar dat doe ik (onbewust) toch...
Nelleke,

zou je het niet beter af kunnen kappen? Als hij nu al zo duidelijk is over dat hij geen relatie wilt...

Ik snap wel dat dat moeilijk is, maar volgens mij maak je het jezelf alleen maar moeilijker als hij alleen vrienden wil blijven en jij stiekem meer wil.

Ik zou in ieder geval zeker verder gaan kijken als ik jou was. Wel een vervelende situatie.

Tierney, veel plezier vandaag!

Roosje, leuk dat jullie elkaar zoveel zien. Ik denk dat hij je zeker wel ziet zitten gezien de signalen. Komt wel goed tussen jullie

Ik sta nog op de site, maar heb besloten niet meer te reageren op anderen. Laat ze maar naar mij toekomen, ha! Binnenkort loopt mijn lidmaatschap af en dan ben ik gratis lid, dus dan kan ik niet meer reageren op anderen. Het gaat een beetje moeizaam op die site: bijna geen mannen die mijn profiel bekijken en ook nauwelijks nog reacties. Misschien moet ik maar eens ergens anders gaan kijken...
Hoi!

na al die ervaringen en verhalen wil ik toch ook even wat kwijt..

ik heb ook een jonge man leren kennen op het internet. Eerst een paar gewone dates gehad, en het was super gezellig. veel geklets over van alles en nog wat en de klik was er wel (niet DE klik).

Nu, een paar dates en kussen later probeer ik mezelf nog steeds wijs te maken dat ik niets meer voel dan vriendschap, en dat ik onze omgang zie als Freinds with benefits... stiekem weet ik ook wel dat het niet zo is..

wat hij voor mij voelt weet ik niet echt. hij blijft maar vertellen dat hij het zo leuk en gezellig heeft en dat ik lief en leuk ben...

Wat ik wel weet is dat ik deze man ontzettend interessant vind, maar dat ik ook me ook onwijs onzeker voel wanneer hij in de buurt is.

Pff waarom is dit altijd zo moeilijk? Of maak ik het mezelf gewoon moeilijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven