Mode & Beauty alle pijlers

Blazer

27-08-2011 00:31 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken begin ik bij mijn nieuwe baan. Ik heb nu ook een leidinggevende functie maar op de nieuwe locatie waar ik ga werken wordt er over het algemeen toch wat nettere kleding gedragen. Nu ben ik dus op zoek naar leuke blazers omdat er ik nu maar een paar heb. In de winkels kom ik vooral heel veel standaard zwarte en grijze blazertjes tegen en ik ben juist op zoek naar wat aparters. Zeg maar netjes met een twist. Wie heeft er leuke ideeën? Caroline Tensen had laatst bij 1 tegen 100 een heel leuk aquagroene (?) blazer aan maar die uitzending kan ik niet meer online bekijken (het begint wel maar voor het einde breekt het af).

Ik ben 28, blond, lichte huid (nu in de zomer wel bruin maar over het algemeen ben ik vrij blank) en ik heb blauwe ogen. Beetje klassiek maar wel hip (kan dit samen :-) ? )
O, en bij zaken zoals de Bijenkorf hebben een uitgebreider assortiment. Daar hebben ze zowel de goedkope als de duurdere merken hangen. Kan je het beter vergelijken. Er zijn nog wel meer van die familiebedrijven waar ze echt heel veel verschillende merken voor alle leeftijden en maten hebben hangen. Google even op modewarenhuis en dan kom je op merken uit die je niet kende. Vila en Object bijvoorbeeld hangen nog niet overal. Hoewel dat op het moment aan het veranderen is, maar ze hebben een iets betere pasvorm dan Only en Vero Moda, maar zijn van het zelfde huis. (Net zoals Didi en Steps bij elkaar horen.)

EDIT: Zelfs bij de V&D hebben ze ook Benneton en Esprit hangen.
Deze vind ik ook nog mooi, 65 euro, eye4style.nl:

of deze voor 80:

Je moet net mazzel hebben dat je het twist genoeg vindt, maar Vanilia heeft mooie blazers vind ik. Heb er een paar die ik al jaren heb en die er als nieuw uitzien.
Ik was even het topic vergeten, griep (ofzo) gekregen en vandaag pas weer op de been. Wat veel reacties! Zitten leuke jasjes bij. Stom dat ik zelf niet aan de bijenkorf heb gedacht, daar moet ik sowieso deze week nog heen. Niet alle jasjes zijn netjes nee maar ik kan op sommige dagen ook gewoon een nette jeans dragen met een mooi jasje. Waar ik werk is het geen mantelpakjescultuur. Wil alleen geen jasje wat erg goedkoop oogt dus ik ga gewoon lekker de stad in en beginnen bij de Bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven