Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:rinapina schreef op 10 december 2007 @ 07:44:

Hoi Angel,

zou je mijn topic "Wat vinden jullie?" willen verwijderen. Het is toch te herkenbaar. Wel wil ik bij deze iedereen bedanken voor de reacties, heb er echt veel aan gehad!

groetjes

rinapinaIk heb je topic verwijderd.
quote:Viva Angel1 schreef op 10 december 2007 @ 21:43:

Ik snap jullie frustratie hierover heel goed. We hebben dit punt ook op de agenda voor overleg staan binnenkort. Maar in principe hanteren we vooralsnog de regel dat ieder topic dat een emotioneel beladen karakter heeft, kan worden verwijderd op verzoek van TO. We gaan binnenkort binnen het team nog eens bekijken hoe hiermee om te gaan. Willen jullie alsjeblieft dit topic niet gebruiken om hier je ongenoegen over kenbaar te maken. Andere verzoekjes kunnen hierdoor worden ondergesneeuwd. Jullie ongenoegen is inmiddels wel overgekomen bij ons.

laatst was er toch echt een emotioneel beladen topic over iemand die een abortus wilde laten plegen en zij ervaringen wilde weten van dames die dat hadden meegemaakt. uiteindelijk werd het weer de al oude discussie over wel of niet verantwoord. TO bleef steevast netjes bij haar vraag, en herinnerde keer na keer de andere forummers hieraan ....

topic werd niet gesloten op verzoek van TO.

had zij "The magic word" moeten noemen ... ivm privacy ?
quote:Yamuna schreef op 10 december 2007 @ 22:05:

[...]

laatst was er toch echt een emotioneel beladen topic over iemand die een abortus wilde laten plegen en zij ervaringen wilde weten van dames die dat hadden meegemaakt. uiteindelijk werd het weer de al oude discussie over wel of niet verantwoord. TO bleef steevast netjes bij haar vraag, en herinnerde keer na keer de andere forummers hieraan ....

topic werd niet gesloten op verzoek van TO.

had zij "The magic word" moeten noemen ... ivm privacy ?Om welk topic ging dat?
Bikkelientje?
dat ging om dit topic klik!
betreft een topicquote:Yamuna schreef op 11 december 2007 @ 22:18:

dat ging om dit topic klik!

Dit betrof een topic op een andere pijler. Ik vond het al vreemd dat het mij niets zei. TO had andere redenen gegeven om het te laten verwijderen. Meestal laten we dat staan dan omdat, wanneer iemand antwoord heeft op haar dilemma en ze hem alleen daarom wil sluiten, anderen er nog iets aan kunnen hebben. Als ze het had verzocht om privacyredenen, had het verwijderd moeten worden of was het verwijderd.

Ik begrijp dat het grijze gebied tussen wanneer wel en wanneer niet soms als willekeur overkomt. Maar privacy is voor ons een reden om het weg te halen, ook al voelen we soms op onze klompen aan dat het om tegengas gaat. Daar gaan we het op een volgend overleg zeker over hebben.
dank je voor de uitleg.
Engel, en wat als je als engel gewoon duidelijk ziet dat er in de enige post van TO geen enkel privacy-gevoelig iets staat?
quote:fleurtje schreef op 13 december 2007 @ 12:05:

Engel, en wat als je als engel gewoon duidelijk ziet dat er in de enige post van TO geen enkel privacy-gevoelig iets staat?

Dan nog gaat het over de persoonlijke situatie van TO, die misschien toch een herkenbare situatie heeft gepost waar ze uiteindelijk aan zou kunnen worden herkend. En we kunnen ons voorstellen dat het niet prettig voelt als die persoonlijke informatie (en dan bedoel ik niet daadwerkelijk persoonsgegevens bv) nog op een forum staat, terwijl ze zelf geen behoefte meer hebben deel te nemen aan die discussie.

Als er geen enkel privacy-gevoelig iets staat, dan gaat het om iets onpersoonlijks als een deurklink. Het blijft op deze en een aantal andere pijlers toch om persoonlijke en emotioneel beladen onderwerpen.
Ik snap wat je bedoelt. Vind het wel apart dat toen ik een paar maanden geleden niet gediend was van sommige postings van een forummer hier, ivm mijn privacy, er niks aan gedaan werd. Toen werd me gezegd dat 'het niet noodzakelijk geacht werd in te grijpen'. Was volgens mij nog wel tijdens het oude forum, dus toen mocht schending van privacy misschien nog wel.

Ik hou er niet van als er met twee maten gemeten wordt.
Viva angel, zou je mijn topic willen verwijderen? Er word n.l niet echt normaal op gereageerd. De topic heet, worden jullie wel eens verrast door je man/ vriend. Bedankt alvast.
Hallo Angel, wil je aub familie perikelen verwijderen want ik heb op dit moment geen tijd om steeds te antwoorden, en het in de gaten te houden.

Greeneye1
Angel,

Wil je even naar de inhoud van het topic "klim eruit" van Emodokter kijken. Ik vind het niet helemaal pluis...
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 14-12-2007 20:55
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Niet meer van toepassing, sorry..
quote:fleurtje schreef op 13 december 2007 @ 23:01:

Ik snap wat je bedoelt. Vind het wel apart dat toen ik een paar maanden geleden niet gediend was van sommige postings van een forummer hier, ivm mijn privacy, er niks aan gedaan werd. Toen werd me gezegd dat 'het niet noodzakelijk geacht werd in te grijpen'. Was volgens mij nog wel tijdens het oude forum, dus toen mocht schending van privacy misschien nog wel.

Ik hou er niet van als er met twee maten gemeten wordt.Sinds het nieuwe forum zijn er een aantal dingen veranderd. Onder andere dit. Modereren is een groot grijs gebied dat in postgedragingen en -aantallen kan veranderen, waardoor we bepaald beleid evt aan moeten passen. We hebben hierover voortdurend overleg met elkaar via mail, waarvan 1 keer zeker in de maand met z'n allen in een soort van vergaderingetje. Ga er maar van uit dat ook wij er onze zienswijze over kenbaar maken aan elkaar. Er wordt nu steeds meer gevraagd om verwijdering terwijl het alleen te maken heeft met tegengas krijgen. Dat valt ons ook op en daar zijn we zeker niet blij mee. Daarom staat het ook op de agenda voor binnenkort om daar eens over heen en weer te bakkeleien hoe we dit kunnen tackelen. Het is uiteraard niet onze bedoeling om met twee maten te meten.
quote:roos71 schreef op 14 december 2007 @ 00:00:

Viva angel, zou je mijn topic willen verwijderen? Er word n.l niet echt normaal op gereageerd. De topic heet, worden jullie wel eens verrast door je man/ vriend. Bedankt alvast.Ik zal het verwijderen omdat het een persoonlijk topic is, maar ik neem aan dat de discussie hierover je niet is ontgaan. Het is erg frustrerend wanneer ieder topic gesloten moet worden omdat bepaalde reacties je niet aan staan. Zo kan iedere discussie wel monddood gemaakt worden.
ik heb bretels nodig !

hier zakt mijn broek van af
quote:Yamuna schreef op 15 december 2007 @ 13:20:

ik heb bretels nodig !

hier zakt mijn broek van af

Hihihi, het magic woord Privacy was nog niet genoemd nee. Alleen dat in haar ogen niet iedereen normaal reageerde.

Ze had ook al haar eigen bijdragen kunnen weghalen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Yamuna schreef op 15 december 2007 @ 13:20:

ik heb bretels nodig !

hier zakt mijn broek van af Ik ga het er met de achterban over hebben want ik vind het zo ook niet leuk meer. Dit is voor mij zwart-wit moeten moderen en daar voel ik me ook niet gelukkig bij. Ik kom er nog op terug.
Ik heb per ongeluk bij het verwijderen het verkeerde topic geselecteerd en verwijderd. "Foto's van ex-en" is de pechvogel. Duizendmaal excuses.
in het 'paiq' topic zie ik dat ik van bellaperez een bericht heb.. echter in mijn profiel kan ik dit niet terug zien bij 'berichten'... kijk ik verkeerd? is na te gaan of er een bericht gestuurd is?
quote:lotje__ schreef op 17 december 2007 @ 22:13:

in het 'paiq' topic zie ik dat ik van bellaperez een bericht heb.. echter in mijn profiel kan ik dit niet terug zien bij 'berichten'... kijk ik verkeerd? is na te gaan of er een bericht gestuurd is?Misschien dat het te maken heeft met dat je haar nog niet als 'vriend' hebt gemaakt? Ik weet het niet. Ik zal je berichtje in ieder geval onder de aandacht brengen bij Nathalie.
je kunt natuurlijk alleen berichten sturen onder vrienden idd... dan zit t m daarin, vraag ik me alleen af waarheen bellaperez t dan gestuurd heeft
Hallo Angel,

ene brammke heeft op verschillende pijlers (=relaties, overige en kinderen) "cadeautjes-topics" omhoog gehaald om reclame te maken voor een site.

note: Op deze pijler gaat het om "origineel cadeau voor vriend".

Ohja, ik heb ook bij Angel nummer 2 "geklikt". Eens zien wie het snelst is. ;)
quote:Celeone schreef op 18 december 2007 @ 18:06:

Hallo Angel,

ene brammke heeft op verschillende pijlers (=relaties, overige en kinderen) "cadeautjes-topics" omhoog gehaald om reclame te maken voor een site.

note: Op deze pijler gaat het om "origineel cadeau voor vriend".

Ohja, ik heb ook bij Angel nummer 2 "geklikt". Eens zien wie het snelst is. ;)Celeone bedankt voor het melden. Angel2 en ikzelf (angel6) hebben al actie ondernomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven