badkamer is ongezellig

31-08-2011 15:59 73 berichten
Wij hebben in ons nieuwe huis een nieuwe badkamer. Hij is prachtig, een mooie donkergrijze lei-stenenvloer, witte muurtegels, wit sanitair, mooi donkerhouten badmeubel en een glazen inloopdouche. Maar het blijft zo ongezellig! We hebben geen daglicht. Ik heb nu een stapel ongezellige verwassen handdoeken en meer kleur is er niet.

Nu dacht ik eraan om een krukje in een leuke kleur te verven, en nieuwe mooie handdoeken in een kleurtje te kopen, maar wat is nu een leuke kleur voor in de badkamer? En wat kun je nog meer in je badkamer zetten om de boel op te leuken?

Wat een onzin topic trouwens dit, al zeg ik het zelf. Maar ik hoop op de goeie tip, wat kleur en gezellige rommeltjes betreft.
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur vind je zelf mooi? Iedere kleur kan in jouw badkamer als ik het zo lees.

Mooie flesjes zijn ook leuk om te zien, natuursponsen?
En een hoogpolig badkleedje
Ik heb al gedacht aan oudrose maar vriend ziet me aankomen! Rood lijkt me ook leuk. Ik zoek dus vooral een warme kleur.

Waar zet je flesjes neer en natuursponsen? Ik heb best verstand van vormgeving, maar deze badkamer haalt nog niet het beste in me naar boven.
Nepbloemen/planten van Xenos/Action/Ikea?
bij donkergrijs en wit staat volgens mij alles?

Turquoise, donkerpaars, felroze?

misschien dat een paar leuke wasmanden helpen? En inderdaad gekleurde handdoeken. Het krukje vind ik ook een leuk idee, misschien dat je nog ergens een bloempot of vaas hebt die je in dezelfde kleur als het krukje kan schilderen? Kun je ook weer spulletjes of een (kunst)plant indoen?
Voor de pak en beet 30 minuten per dag dat je in de badkamer bent een badkamer gezellig maken?
En turquoise?
Ik las trouwens gister de Ariadne at home van juli 2011 en daar staan ook allemaal badkamers in.

Misschien dat je op hun site of bij vtwonen oid tips kunt opdoen?
Ik vind dat soort kamers gewoon mooi zoals ze zijn meestal haha.

Maar: handdoeken in een mooie kleur(groen, paars, roze), gekleurde vazen met (nep)bloemen erin, kaarsen in een mooie kleur.

Aqua en fuchsia? Heb je meteen 'hem' en 'haar' handdoeken

Een paar leuke mandjes in dezelfde kleueren voor je badproducten en wat nepplanten.

Leuke badmat.

En een badkamerradio, da's toch gezellig genoeg?
Paars is ook warm.

En verder misschien een paar mooie flessen met douchespul oid. Bijvoorbeeld van Sabon.

Of een schaal met kaarsen ergens neerzetten of mooie zeepblokken in dezelfde kleur als de handdoeken.

Of een mooie nepplant (bestaan die?) ergens in een mooie pot zetten in een hoek.
Badkamer moet voor mij vooral functioneel zijn hoor. Handdoeken en mandjes in een mooie kleur OK, maar allerlei prullaria erbij.. Je moet het ook allemaal weer schoonmaken elke keer hè.. Dan douche ik wel met mijn ogen dicht hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nou, handdoeken zijn functioneel, een mandje om je toiletartikelen in te bewaren ook en de badmat ook.

Alleen de nepplant is overbodige decoratie.
Alle accessoires in één knalkleur. verder ben ik het wel eens met bibaatje.
@BGB

In welk hotel is dat?
quote:wifra98 schreef op 31 augustus 2011 @ 16:14:

@BGB

In welk hotel is dat?geen idee

Ikea

http://www.badkamermeubel ... accessoires.html?cidurl=1
Ik vind het idee van Bianca (allemaal rare haakjes aan de muur) super!!
Felroze, turkoois, gifgroene handdoekjes/zeepbakjes/kaarsenstandertjes?
Want volgens mij ziet je badkamer er alleen zo uit als je in een hotel woont, of je hebt geen kinderen

Hier ook standaard grijs en wit. En heb blauwe (donker) en zwarte handdoeken. Maar dat is meer vanwege voetbal. Al mijn witte handdoeken verpest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven