Zou je dat kunnen???

01-09-2011 00:20 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik nu misschien iets ga aankaarten wat sommige mensen niet zo leuk gaan vinden maar ik vroeg het mij toch af.

Zelf ben ik klein en slank. Ben 1.55 'groot' en weeg 45 kilo. Altijd zo geweest, buiten mijn zwangerschappen om (2).

Ik val dus ook op mannen die wat kleiner en slanker zijn dan het gemiddelde.

Ik zat net even op YouTube een clip te bekijken van Cee Lo Green en in die man pas ik volgens mij wel 3x in.

Maar wat een uitstraling heeft die man. Dus ik zat mij af te vragen of ik het zou kunnen doen met hem. Buiten dat het lichaamsgewicht zo groot is vergeleken met mij.

Laat ik voor opstellen dat ik niet wil oordelen over dikke mensen maar ik vroeg mij gewoon af of dat mogelijk zou zijn en hoe dan????
En sorry, ik val dus ook echt niet op dikke mensen maar deze man heeft een uitstraling van heb ik jou daar................
Als jij bovenop gaat moet het kunnen toch
Of op een tafel gaat liggen?
Ben niet zo van het bovenop..................ben een luie sexer.....
je kunt ook een voorbinddildo gebruiken, dan neem je hem ipv hij jou
Of het technisch mogelijk is om met die man te rampetampen? Ja, waarom denk je van niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.youtube.com/watch?v=17eSUnQ-_ek
Probeer het een keer zou ik zeggen, dan weet je het maar.
Als ie zich een beetje op zn ellebogen omhoog houdt en niet helemaal op je gaat hangen moet het lukken. En doggy heb je ook nog, dan hangt ie helemaal niet op je, lepeltje moet lukken, jij op zijn schoot (of valt dat niet onder luie seks?).

Nee lukt wel heur!
Ik val niet per definitie NIET op dikke mensen, maar als ik Google op die man dan kom ik bij een filmpje waar een of andere gladde griezel in een roze oversized pak "Fuck You" van Lily Allen staat te verkrachten. Sorry, maar wát een verschrikkelijke man, een soort zwarte Terror Jaap.

Ik zou het dus niet WILLEN doen met hem. Al was hij de laatste man op aarde.

Maar wat is nou eigenlijk je vraag? Of het kan? Natuurlijk kan het. Ik ben ook vrij klein en tenger maar heb nooit problemen ondervonden met grote mannen. En zó groot is deze griezel toch ook weer niet? (Beetje moeilijk te zien op zo'n filmpje.)
Ik zou het denk ik wel kunnen, maar dan moet die man wel echt sexappeal hebben
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 september 2011 @ 00:47:

http://www.youtube.com/watch?v=17eSUnQ-_ek Ben zo te zien niet de enige die is gaan Googlen over wie het nou eigenlijk gaat in de OP.
Dat pak!! Nee, sex met een vent in zo'n pak is echt onmogelijk!!
Uhm.. ik val niet zo voor zijn uitstraling.

Al kreeg ik er een miljoen bij haha.

Maar om terug te komen op je vraag. JA het is mogelijk.
Vraag je dit nou serieus??

Zal ik je eens een geheimpje verklappen? Ook dikke mensen hebben gewoon seks. Gaat allemaal prima. En nee, niet alleen met dunne mensen. Dik en dik gaat ook prima samen.
quote:groenteboerin schreef op 01 september 2011 @ 00:50:

[...]

Ben zo te zien niet de enige die is gaan Googlen over wie het nou eigenlijk gaat in de OP.Kon zijn muziek wel ( prachtig ), maar de naam zei me niets.
Dat roze pak had hij trouwens wel thuis mogen laten. Wat een gedrocht! Brrrrr....
http://www.youtube.com/watch?v=2GA3a15xF0c

Hier in prachtig zwart leer met bijbehorende 'sexy' heupbewegingen.
quote:Nelletje schreef op 01 september 2011 @ 00:58:

http://www.youtube.com/watch?v=2GA3a15xF0c

Hier in prachtig zwart leer met bijbehorende 'sexy' heupbewegingen.Stuk beter.
Ik ben 1,54 m en 59 kg. Mijn man is 1,76 m en bijna 90 kg. No problems (althans, niet op dit gebied)
Ik denk dat sommige mannen zich ook afvragen of ze het kunnen op iemand die zo klein is.

Ook niet altijd een aantrekkelijk gegeven.
Ik kan mijn leeftijd niet veranderen, evenmin mijn lengte en gewicht.
Moest eerst kijken wie het is. Ik vind dat hij een mooie kop heeft. Inderdaad wel fink aan de stevige kant (ik zie alleen maar plaatjes vanaf zijn middel, geen idee hoe de rest is). Maar ik zou het wel kunnen. Ik vind 'm niet afstotelijk.
Ik denk dat het met iedereen mogelijk is mits je het standje aanpast en je natuurlijk in staat bent met iemand sex te kunnen hebben (klik wel/geen aantrekkingskracht)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven