gangbang

01-09-2011 13:38 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies,

Gisteren heb ik mijn eerste gangbang meegemaakt, en vond dit geweldig! 6 mannen voor mij alleen, super was het en zeker voor herhaling vatbaar...

Nu ben ik eens op internet aan het zoeken geslagen en het valt me op dat er weinig forums zijn waarbij vrouwen hun ervaringen of meningen over dit onderwerp kunnen delen.

Dus dames: kom maar op met jullie ervaringen en meningen... Positief of negatief, alles mag en kan!!!
Nou, het zal hier storm gaan lopen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Denk dat TO helemaal niet meer kan lopen!
Nou kerel, je hebt je net aangemeld en bent op zoek naar ranzige verhaaltjes, zoek maar eerst eens op internet naar ene forum waar dat gewaardeerd wordt
@ feeks,

Even voor alle duidelijkheid, ik ben geen kerel die op zoek is naar ranzige verhaaltjes... Dan ga ik wel op een ander forum zitten....
quote:miss_mj schreef op 01 september 2011 @ 13:43:

@ feeks,

Even voor alle duidelijkheid, ik ben geen kerel die op zoek is naar ranzige verhaaltjes... Dan ga ik wel op een ander forum zitten....Ik geloof er niets van, je hebt je net aangemeld en dit is meteen je eerste post en je wil ranzige verhalen horen.
Geen ervaring, wel vragen. (Echt vragen, geen veroordeling oid)

Hoe kwam je erop om dit te gaan doen? Ben je zeg maar direct van 1 naar 6 man gegaan? Of heb je hiervoor wel eens een trio oid gehad?

Ik denk dat veel mensen wel een fantaseren hierover. Maar voel je je dan niet hoerig of onderdanig? Is ook een serieuze vraag. En zo ja, is dat dan een onderdeel van de kick en de geilheid? Zeg maar als iemand je een hoer noemt in bed en je dat lekker vind als iemand dat zegt.
Doe dat.Op een ander forum gaan zitten bedoel ik.
Fap-fap-fap.
quote:feeks schreef op 01 september 2011 @ 13:44:

[...]

Ik geloof er niets van, je hebt je net aangemeld en dit is meteen je eerste post en je wil ranzige verhalen horen.Dito!
Ik ben erop gekomen doordat ik mijn grenzen verder wilde verleggen. Ik heb een jongen waarmee ik regelmatig sex en we hebben al de nodige trio's gehad. En ik wilde meer, simpel toch?

Het gevoel dat ik had was enorm onderdanig, je geeft je wel over aan zoveel man. Het onderdanige is wel onderdeel van het spel en ik wordt er enorm geil van...

@feeks,

Moet iemand dan volgens jou eerst 3 maanden wachten ofzo voordat ze een onderwerp mogen posten? Case closed...
Ik zou zelf dan eerst eens gaan beginnen met vertellen en bv de vragen van ashley eens gaan beantwoorden.

Ook ik wantrouw dit topic een beetje en geloof niet dat een vrouw zo vanuit het niets hier een topic over opend.

Ik vermoed dus ook dat je een man bent die hoopt op geile ervaringen van vrouwen

Mijn ding is het niet, een gangbang
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Uh geen last van een schrale muts na die kerels?
En stel er zijn hier vrouwen die dit wel eens gedaan hebben, waarom zou je hun ervaringen hierover willen weten?
quote:beertjemilo schreef op 01 september 2011 @ 13:52:

En stel er zijn hier vrouwen die dit wel eens gedaan hebben, waarom zou je hun ervaringen hierover willen weten?zonder eerst je eigen geweldige ervaringen hier neer te zetten....
quote:miss_mj schreef op 01 september 2011 @ 13:49:

Ik ben erop gekomen doordat ik mijn grenzen verder wilde verleggen. Ik heb een jongen waarmee ik regelmatig sex en we hebben al de nodige trio's gehad. En ik wilde meer, simpel toch?

Het gevoel dat ik had was enorm onderdanig, je geeft je wel over aan zoveel man. Het onderdanige is wel onderdeel van het spel en ik wordt er enorm geil van...

@feeks,

Moet iemand dan volgens jou eerst 3 maanden wachten ofzo voordat ze een onderwerp mogen posten? Case closed...Inderdaad case closed wat jouw topic betreft, ga je verhaaltjes maar op een ander forum halen
kijk even naar de topics van vlaardingsbloem. iets met vinexwijken. zij is meen ik de enige die je ervaring gedeelt heeft
quote:Fame schreef op 01 september 2011 @ 13:55:

[...]

zonder eerst je eigen gewelidge ervaringen hier neer te zetten....Juist ja
quote:miss_mj schreef op 01 september 2011 @ 13:43:

@ feeks,

Even voor alle duidelijkheid, ik ben geen kerel die op zoek is naar ranzige verhaaltjes... Dan ga ik wel op een ander forum zitten....Dus op een ander forum ben je wel een man???
Zes maar?
verba volant, scripta manent.
Ik doe er doorgaans 20.
Ervaringen van anderen boeien mij echt niet. Iedereen ervaart dingen anders. Dus ik begrijp jouw vraag niet (ook niet de behoefte aan een gangbang trouwens, dit even terzijde). Maar ja, ik ben dan ook niet onderdanig ingesteld...
Ik ken wel dames die aan gangbangs hebben meegedaan, maar over algemeen lopen die daar niet mee te koop. Zelfs in het toch wel vrij ruimdenkende swingerswereldje is er vaak toch onbegrip. Een vrouw wordt toch nog vaak als slet gezien als ze hier aan mee doet of dit wil.

Ik ken wat dames die er voor naar belgie gaan, daar krijgen ze er nog geld voor ook. Hier in clubs zijn het vaak beroeps dames en vinden ze niet veel vrouwen die er zich voor opgeven.

Heel soms zie je in clubs waar mannen alleen mogen komen wel eens stellen waarvan de vrouw zich door meer mannen laat verwennen, vaak zorgt de eigen partner dan dat de boel wat geregeld wordt en selecteerd die de mannen.

Zoals ik al zei is het niet echt mijn fantasie, 3 is het maximum en vind ik ook zelf wel genoeg als fantasie of in werkelijkheid.

Vanwege ook de schaamte van vrouwen hierover heb ik dus ook een beetje mijn twijfel aan de echtheid van dit topic, en ik snap dan ook dat je er maar weinig over kunt vinden. Een vrouw die dit doet loopt er (Is mijn ervaring) zelden mee te koop en er wordt ook vaak niet zo positief op gereageerd als ze dat wel doet.

De enige die er hier open over was is de gene die ik al noemde en ook bij haar zie je in het topic dat er zeker veel onbegrip is als je dit wil als vrouw.
Hmja ik sluit me aan bij voorgaande post dat we dan ook wel jóuw ervaring willen horen natuurlijk. Want hoe kom je aan een gangbang met zes kerels?? En zaten ze dan ook aan elkaar?

Ik zou ook wel eens een orgie willen hebben, maar dan niet met alleen maar kerels. Maar geen ervaring dus, heb nog niet eens een trio gedaan.
www.geileverhalen.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven