Ik was te veel, tips?

01-09-2011 13:25 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik zet dit topic hier neer i.v.m. met het wassen van kleding, en dat vind ik toch meer hier thuishoren dan bij Mode.

Mijn probleem is: ik was te veel. Het lijkt alsof ik een kleine obsessie heb met schone kleding dragen. Ik draag een shirtje niet meer dan 2x en een broek niet meer dan 3x en dan móet het gewassen worden. Het is dan niet vies, het ruikt alleen een beetje muf.

Dat is niet zo een probleem, want ik kocht voorheen goedkope kleding en wist gewoon dat het niet langer meeging dan een jaar. Nu ben ik bezig een wat duurzamere garderobe aan te schaffen en tsja, dan is het jammer dat het snel vaal of stuk is door het vele wassen.

Nu spray ik mijn kleding wel eens in met Febreze, maar ook niet vaker dan 2x en dan vind ik het 'stinken' en moet het de was in.

Is hier een ander handig trucje voor of moet ik mij gewoon eens laten controleren bij een psych?

Want dit is gewoonweg zonde van mijn kleding!

Bij voorbaat dank voor de tips/input!
Heb geen magnetron. Bewuste keuze Toch ga ik eens kritisch kijken naar mijn wasbeleid. Ik vind 7 dagen dezelfde broek echt not done. Bah. Geweldig trouwens, die Chillystick!
quote:Noa79 schreef op 01 september 2011 @ 15:53:

Dus die handdoek gebruik je maar 1 keer, Kaet? Niet dat je er eentje standaard onder bed hebt liggen, zegge een week lang, die je dan hergebruikt? Ecoseks.

Washandjes kunnen dan mooi op een stapeltje liggen. En de vaatdoekjes. Guess what.. ook strijken. Dood aan de bacteriën.

Bergje; ga je niet dagelijks douchen? Echt???

Nomadl; onder wol moet je ook iets aan, een shirtje oid. Dan heb je toch nog was?Ik was me (uiteraard) elke dag en douche me om de dag! Elke dag douchen is pertinent niet gezond voor je huid.
Gadver ... kruizengeur. Ik wordt een beetje misselijk van dit onderwerp.

Ik zat vroeger naast een stinkend klasgenootje die altijd naar

"kruis" rook. Tijdens het omkleden, voor de gymles, waren we met de hele klas aan het gluren naar haar kruis... Kijken of er iets in lag/zat/stond. Ik denk dat je met de inhoud kon kleien...
quote:Noa79 schreef op 01 september 2011 @ 15:53:

Dus die handdoek gebruik je maar 1 keer, Kaet? Niet dat je er eentje standaard onder bed hebt liggen, zegge een week lang, die je dan hergebruikt? Ecoseks.

Washandjes kunnen dan mooi op een stapeltje liggen. En de vaatdoekjes. Guess what.. ook strijken. Dood aan de bacteriën.

Bergje; ga je niet dagelijks douchen? Echt???

Ja, één keertje gebruiken en dan in de was. Maar om het milieu te sparen hebben we minder seks.

Nomadl; onder wol moet je ook iets aan, een shirtje oid. Dan heb je toch nog was?
quote:Bergje65 schreef op 01 september 2011 @ 16:07:

"kruis" rook. Tijdens het omkleden, voor de gymles, waren we met de hele klas aan het gluren naar haar kruis... Kijken of er iets in lag/zat/stond. Ik denk dat je met de inhoud kon kleien...Baaaaaaaaaaaah!!!!
quote:Bergje65 schreef op 01 september 2011 @ 16:03:

[...]

Ik was me (uiteraard) elke dag en douche me om de dag! Elke dag douchen is pertinent niet gezond voor je huid.Dat verschilt denk ik ook weer per persoon. Ik douche twee keer per dag en heb een babyzacht huidje
quote:christiane_04 schreef op 01 september 2011 @ 16:21:

[...]

Dat verschilt denk ik ook weer per persoon. Ik douche twee keer per dag en heb een babyzacht huidje

waarom 2x per dag douchen? je kan toch ook 's avonds even je oksels en je kruis wassen en je bent weer fris?

scheelt een hoop water......
quote:Noa79 schreef op 01 september 2011 @ 15:39:

Zo'n natte plek is toch romantisch? En het is geen waterballet ofzo. En er zit toch ook een gestreken molton onder je onderlaken. Daar heb je een wasmachine voor. Begrijp ik nu goed dat heel Nederland sext met een HEMA-handdoekje onder den billen? Weer wat geleerd. Kijk daar gaat het mis. Ik heb geen molton...
Dat voelt, voor mij althans, niet zo schoon. Zo was ik mn haar maar 3 keer per week (wilde eigenlijk maar 2 keer) omdat ik het heb laten relaxen, dus hoe vaker ik het was hoe eerder dat eruit is, plus is het weer extra werk na het wassen, dus ik douche met badmuts. Dat voelt ook niet schoon.
O gelukkig, het topic heeft een wending genomen! Ik voelde me al een enorme viezerik toen ik de eerste pagina las

T-shirtjes draag ik soms wel 4 keer, maar ik ruik altijd 's ochtends of ze stinken. En dat doen ze bijna niet, want ik zweet heel weinig. Bed wordt wel iedere week verschoond, maar een handdoek eronder, come on! Alsof je je handdoekje mee gaat slepen naar elke plek in huis waar je seks hebt. Ik zie het al voor me.

O ja, ik ga ook maar twee keer per week onder de douche (als ik mijn haar was). Maar ik was me wel elke dag.
quote:Bergje65 schreef op 01 september 2011 @ 16:07:

"kruis" rook. Tijdens het omkleden, voor de gymles, waren we met de hele klas aan het gluren naar haar kruis... Kijken of er iets in lag/zat/stond. Ik denk dat je met de inhoud kon kleien...Ik ga helemaal stuk hier haha
quote:justme27 schreef op 01 september 2011 @ 16:41:

Dat voelt, voor mij althans, niet zo schoon. Zo was ik mn haar maar 3 keer per week (wilde eigenlijk maar 2 keer) omdat ik het heb laten relaxen, dus hoe vaker ik het was hoe eerder dat eruit is, plus is het weer extra werk na het wassen, dus ik douche met badmuts. Dat voelt ook niet schoon.MAAR 3 keer per week? Dat vind ik veel. Ik heb redelijk kort haar, en het wordt nat als ik onder de douche sta, maar wassen doe ik hooguit 2 keer in de week. Ik denk ongeveer 3 keer per 2 weken.
@bergje65,

Ik sta elke dag onder de douche en heb altijd een inlegkruisje in, dus aan mijn broek zul je m'n poes niet ruiken hoor.
quote:vivaster schreef op 01 september 2011 @ 20:36:

Ik sta elke dag onder de douche en heb altijd een inlegkruisje in, dus aan mijn broek zul je m'n poes niet ruiken hoor.

Het is dat ik deze zin hier lees en hij waarschijnlijk maar 1 maal op het hele forum voorkomt, maar dit zou toch een leuke kandidaat kunnen zijn/worden voor het topic 'De zinnen die in (bijna) elk topic voorkomen/forumdooddoener '

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven