Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Heel erg bedankt voor alle lieve reacties! Ik heb nu pauze op mijn werk en meneer is ook (ergens) aanwezig. Hij was alleen vanmorgen even ier, zit nu in een bespreking. Wel een klein leuk momentje gehad. Een collega had prolemen met haar laptop, hij heeft dit toen even snel voor haar opgelost. Toen hij klaar was zei hij zoiets als 'vrouwen en techniek...' Hij draaide zich om en keek me in het voorbijlopen met een big smile even aan en gaf me een knipoog. Ook al is het een vrij nietszeggend gebaar, toch leuk...
quote:ster89 schreef op 01 september 2011 @ 00:09:

Oh Phileine, ik zit je topic te lezen en ben me helemaal aan het inleven, haha! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het ontzettend lastig is om te bepalen wat je hiermee moet doen!

Moeilijk.. Het verhaal kan echt twee kanten op gaan. Je zegt al dat meerdere vrouwen hem leuk vinden en daar geen doekjes om winden. Kan me de gedachte 'waarom zou hij mij uitgerekend dan leuk vinden?' heel goed voorstellen. Maar aan de andere kant, als hij echt zo professioneel is als de indruk die ik zo krijg van jouw verhaal, kan het goed dat hij heus wel een keer een drankje met je zou willen nuttigen

Ik denk dat als je hem echt zo leuk vindt, je de stoute schoenen moet aantrekken en hem mee uit vragen! Zoals hiervoor al werd geschreven, anders blijf je jezelf altijd afvragen 'wat als....?!'.

Is zijn werk e-mailadres alles wat je van hem hebt? Heb je regelmatig zakelijk e-mail contact met hem? 'zoek' anders iets waar je hem over kunt mailen, en dan kun je afsluiten met de vraag of hij het jammer vindt om weg te gaan, of gewoon dezelfde vraag te stellen als hij aan jou deed, of hij nog leuke plannen heeft voor het weekend. Als hij jou ook leuk vindt dan reageert hij daar denk ik wel op, hoor! Je geeft hem dan immers een opening!

Wat je ook kunt doen maar wat wel iets riskanter is, is tijdens zijn afscheidsborrel blijven 'hangen' tot hij weg gaat? Zorg je er voor dat je jouw auto naast de zijne parkeert 's ochtends zodat jullie daar samen heen moeten lopen? Of als jullie fietsen i.v.m. de borrel, je ventiel 's ochtends een beetje open draaien zodat je band 'lek' is na de borrel en hij je een lift moet geven? (Stop dan wel zo'n klein fietspompje in je tas voor als het hele verhaal mislukt, haha, stel je voor!).

Hoi Ster, dankjewel voor je leuke reactie! Ik heb inderdaad zijn zakelijk e-mail adres en eerlijk gezegd heb er ook al vaker gezocht naar iets waarover ik hem kan mailen. Toch nog eens over na gaan denken. En inderdaad, ik kan hem best mailen of hij nog plannen heeft voor het weekend.

Haha, dat is wel een goed idee zeg, van die lekke band. Moet ik onthouden! Het probleem is alleen een beetje dat ik waarschijnlijk met mijn andere collega's afspreek om samen te gaan. Ik kan zeker proberen te blijven hangen, maar als mijn collega's bijvoorbeeld eerder naar huis willen gaan is het al vrij lastig. Maargoed, het ligt er denk ik gewoon aan hoe de avond een beetje verloopt.
Kun je niet iets verzinnen zodat je later nog alleen moet komen? Gauw nog een boodschap doen, de kat van de buren eten geven, iets anders onzinnigs?
Bedoel je tijdens de borrel?
Niet lullig bedoeld hoor, maar dan gooi je heel je trucendoos open in de hoop dat ie je een lift geeft.. en dan? Dan moet je hem alsnog mee uitvragen hoor! Waarom allemaal zo moeilijk doen dan?
Ja omdat je zegt samen met je collega's te gaan? Dus dat je dan zelf apart komt met een smoesje en dus weg kunt gaan wanneer jij wil. Of had je het niet over het vervoer maar over het samen-uit-samen-thuis?

Ik denk dat het makkelijker is hem mee uit te vragen na een of twee wijntjes, face to face, dan als er andere collega's om hem heen zwermen tijdens de borrel
Zo eindelijk thuis. Heb wel nog een kleine update. Hij had weer een document nodig, maar hier moest ik nog het een en ander aan aanpassen. Ik heb toen gezegd dat ik het zo snel mogelijk verbeter en vanavond nog zal mailen omdat hij het morgen nodig heeft. Niet heel bijzonder zullen jullie denken, maar nu kan ik misschien iets erbij schrijven? Uiteindelijk zal ik het toch wel weer niet weten wat, maar misschien heeft iemand van jullie een goed idee?
Wat ik al eerder schreef:

- of hij zin heeft in zijn nieuwe baan

- wat hij nog gaat doen het weekend

Als jullie contact op de werkvloer het toelaat:

- of hij jullie net zo erg gaat missen als jullie hem

- dat jullie er vrijdag even een borrel op drinken

Als je je stoute schoenen durft aan te trekken:

- dat je het jammer vindt dat hij weg gaat

- of hij zin heeft om zaterdag een biosje/terrasje te pakken
Oké, ik ga gewon na de werkgerelateerde tekst schrijven of hij zin heeft in zijn nieuwe baan met misschien daarachter nog dat ik het jammer vind dat hij weg gaat.

Kan best toch?

(Ik schrijf het nou even zo koeltjes en stoer, maar ondertussen vind ik het ontzettend spannend haha).
Haha, het is ook spannend En wat je schrijft kan heel goed!

Je kan ook zeggen 'jammer dat je weg gaat, we moeten nog maar zien wat we er voor in de plaats krijgen ;-)'

(tenzij het natuurlijk een collega is die je al kent die zijn baan overneemt, dat zou weer niet zo gepast zijn)
wat leuk!!Ik zit vol spanning mee te lezen,ik hoop zo dat je een leuke reactie terug krijgt op je mail..ik blijf mee lezen hoor.succes
Hmm, da's eigenlijk best een goed idee. Ik ken mijn nieuwe leidinggevende nog niet... Zal ik het gewoon schrijven?
Mijn hart gaat nu al tekeer. Vooral omdat hij altijd meteen zijn mail leest en ook vrij snel reageert...
Ja schrijven!!

Misschien kun je hem ook nog vragen of hij nog eens langs komt bij jullie
'moet je niet een borrel drinken ipv je mail s avonds lezen?'
'En als je wel vindt dat je een borrel moet drinken.... ik zit ook achter mijn computer'
Mail = verstuurd.
Ik vind het ook heel spannend, ben zo benieuwd, haha!

Ik zou het gewoon sturen, is helemaal geen vreemde vraag als hij bijna weg gaat. Je toont interesse in hem, geeft een opening en als hij jou ook leuk vindt hapt hij vast wel met een antwoord en een wedervraag!
Hahaha Scusy! Als ik wat nou iets zekerder van mijn zaak zou zijn zou ik dat wel durven sturen. Leuk bedacht!!!

Pffff en nu lekker gaan afwachten, vreselijk dit. Dalijk denkt hij: wat wil zij nou???
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 19:04:

Mail = verstuurd.Meteen hier neer zetten wat zijn reactie is he?!
Spannend!!
spannend!
quote:ster89 schreef op 01 september 2011 @ 19:06:

[...]

Meteen hier neer zetten wat zijn reactie is he?! Uiteraard! :-) Worden jullie niet gek van mijn onzeker puberaal gedrag? :P
Nog geen reactie...
Haha nee ik zit helemaal met je mee te zenuwpezen!!

Schiet me net door mijn hoofd.. Wat fijn dat we vrouwen zijn, kunnen we zulke dingen delen! Ik heb altijd het idee dat mannen in zulke situaties zichzelf in stilte zitten op te vreten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven