Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 19:10:

Nog geen reactie...Vier minuten is ook wat weinig om een gevat, scherp, sexy antwoord te verzinnen!
Hopelijk reageert hij snel hahaha

Zie je hem morgen weer op het werk?
Hihi, wat spannend allemaal. Al die duimende dames hier moet toch wel helpen!
Vergeet niet dat hij een ruime keuze heeft uit 12 andere collega's.
Maar Phileinex doet nu een poging en de andere 11 niet
refreshrefreshrefresh!
Ze is...

SUPERWOMAN!!!
Reactie terug!!! Aah durf niet te kijken!
Wat duurt wachten lang...
oooh leuk!!!!ben benieuwd
Nou, kom op dan!!
Dit schrijft hij!!!!!!!!!!!!!

Goedenavond Work-aholic,

Dankjewel voor de bijlage. (dan nog een klein stukje wat over het bestand ging, niet interessant voor jullie ;) )

Ik heb best zin in mijn nieuwe baan, maar ga ook zeker mijn oude werkplek missen. Je nieuwe collega is vast veel leuker dan mij! ;) Of ik ook weer zo'n leuke collega krijg is natuurlijk maar de vraag...

Fijne avond nog! Nog plannen met dit mooie weer?

Groetjes (naam)
Jullie vinden dit vast veelbelovend klinken, maar ik ken hem en ik weet dat hij gewoon zo is. Dit zou hij ook naar een willekeurige andere collega sturen (denk ik). *Zit hier desondanks toch met een big big big smile*
Whahaaaa!!! Mijn man zegt nu ik dit voorlees: I smell posibilities... haha... En wat ga jij nu sturen dan!? Niet al te snel reageren hé!
hij vind jou dus een leuke collega..klinkt goed!Wat ga je terug sturen nu dan?
Geen idee!!! Heb nu al 10 keer iets getypt, steeds weer alles gebackspaced hahaha.
best eng he,zeker omdat je hem nog onder ogen moet komen...maar ik zie het positief in..
Denk niet dat de nieuwe collega leuker is dan jou. Met dit mooie weer wil ik wel een drankje doen, maar weet niemand om mee te gaan. JIj zin om mee te gaan?
Hij typt het ook weer op zo'n manier dat het vrij lastig is om er op te reageren... Of zie ik dat verkeerd?
Welnee hij wilt gewoon dat jij reageert op dat stukje dat je een leukere collega krijgt dan hem..is uitdagen vind ik wat hij doet.
Heb nog steeds niet gereageert... Haha Amanie, die eerste zin durf ik wel terug te sturen. Eigenlijk vind ik dat hij die tweede zin dan zou moeten terug sturen.

Kan ik dus terugsturen:

Denk niet dat mijn nieuwe collega leuker is dan jou.

Dus alleen die zin?
Hij stelt jouw een vraag en verwacht dus een antwoord. Als hij de vraag niet had gesteld, dan had jij ook niet hoeven reageren. nu wel. Dus dat betekent dat hij (mail)contact wil.

Ik zou hem ook weer een vraag stellen, dan blijf je aan 't mailen.

Succes!
Tja, ik ken je collega niet maar ook mannen (en ik ben van dat soort) kunnen het ook lastig vinden om net die drempel over te gaan. Dus ik (en o zo makkelijk praten) zou dan die tweede zin toevoegen. Wil wel wat drinken maar niemand kan..........
ja kijken wat zijn antwoord is.Ik zou zetten ik denk helaas niet enz..
Oke, ik heb dit terug gestuurd:

(eerst een stukje over werk)

Denk trouwens niet dat mijn nieuwe collega leuker is dan jou. Geen plannen voor vanavond. Jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven