Waar is de grens??

01-09-2011 22:00 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goedeavond allen,

Ik heb even wat "advies" nodig....

Afgelopen weekend ben ik samen met de groep vrienden op stap gegaan.. Aan het eind van de avond, en na de nodige biertjes zag ik ineens mijn vriend een goede vriendin van me in haar nek kussen. Op dat moment heb ik er niets van gezegd, gewoon omdat ik niet te emotioneel wilde reageren, maar ik moet zeggen dat ik dit absoluut niet leuk vond!! Gister heb ik het toch maar aangekaart omdat het bleef hangen in mijn hoofd.. Hij vond dat ik te overdreven reageerde en dat het bij een goede vriendin was en verder geen gevoel achter zat.. Deze reactie heeft me gewoon aan het twijfelen gebracht.. is dat zo? Ben ik te jaloers? Moet dit gegwoon kunnen? Ik weet zeker dat hij niets voor haar voelt verder, maar toch.. ik heb gewoon liever niet dat hij andere vrouwen in de nek zoent.. Wat jullie??

Hoor het graag....
een vrouw haar nek? erogene zone???

Dat had ik niet gepikt al daar niet, dan zou ik toch daar vragen waar mijn vriend mee bezig denkt te zijn?
Eh? Dat is echt niet ok... Ik zou het zeker niet pikken. Heb je haar niet gesproken?
ik geloof dat ik hem ter plekke al uit haar nek had gesleurd.. (tenzij je een iets vrijere relatie hebt, maar dat hebben wij niet)
Nee in haar nek zou te ver gaan. Voor de grap een kus op haar hoofd of wang zou ik niet erg vinden, maar een nek heeft toch wel een sensuele associatie. Ik vind niet dat je te jaloers bent.

En soïso, je moet dat soort dingen toch kunnen bespreken als je je er niet lekker bij voelt? Zolang je niet op alle slakken zout legt moet dat zeker wel kunnen.
Mwah da's toch een zeer duidelijke grens, me dunkt. Voor mij dan toch wel.
Ben ik te jaloers?

Nee.

Moet dit gegwoon kunnen?

Nee.

Ik weet zeker dat hij niets voor haar voelt verder, maar toch..

Hoe weet je dat zo zeker? Daden zeggen meer dan woorden.
Bedankt voor jullie reacties..

Stomme vraag misschien maar... wat nu? Wat zouden jullie doen?

Ik ga nu 7 en een half jaar met hem.. moet eerlijk zeggen dat ik echt dacht dat we een goede relatie hebben en nu gebeurt er dit!!! Zou dit dan toch de eerste tekenen zijn voor een aflopende relatie??
Hem weer aanspreken dat jij het niet vind kunnen. Vraag hem hoe hij zich zou voelen als jij dat bij een vriend van hem zou doen?

Zoiets?
quote:nieke2011 schreef op 01 september 2011 @ 22:11:

Bedankt voor jullie reacties..

Stomme vraag misschien maar... wat nu? Wat zouden jullie doen?

Ik ga nu 7 en een half jaar met hem.. moet eerlijk zeggen dat ik echt dacht dat we een goede relatie hebben en nu gebeurt er dit!!! Zou dit dan toch de eerste tekenen zijn voor een aflopende relatie??Nou dat hoeft nou ook weer niet maar ik zou hier wel een heel pittig gesprek over voeren, zeker als hij niet inziet dat het niet okay is, tot hij inziet dat het niet okay is....
Het ligt er aan hoe het gebeurde: was het een soort stoei / trek-en duk partijtje waarbij de zoen in haar nek terecht kwam, of stond hij uitgebreid zachtjes in haar nek te kussen?

Dat laatste zou bij mij ver over de grens zijn, het eerste kan ik nog wel overheen komen. Denk ik.
quote:Splinter02 schreef op 01 september 2011 @ 22:14:

Het ligt er aan hoe het gebeurde: was het een soort stoei / trek-en duk partijtje waarbij de zoen in haar nek terecht kwam, of stond hij uitgebreid zachtjes in haar nek te kussen?

Dat laatste zou bij mij ver over de grens zijn, het eerste kan ik nog wel overheen komen. Denk ik.euh nee het eerste is ook raar, elkaar gedag zoenen okay, een dikke kus ter toost of bij felicitatie ook, maar bij stoeien??? nee....
Nee, het was gewoon een vluchtige (volgens hem een spontane) kus in de nek. Had ook niet echt het idee dat het haar iets deed moet ik zeggen.. Maar schrok er zo van.. het staat nog steeds op mijn netvlies....

Ik heb hem natuurlijk aangegeven dat ik het niet vind kunnen en de grens bij mij bereikt is. Hij vindt het zwaar overdreven en vindt het eigenlijk het gesprek niet waard. HIj zegt dat het wel degelijk uit maakt dat hij het bij een goede vriendin deed en er zeker geen gevoelens voor heeft.
quote:nieke2011 schreef op 01 september 2011 @ 22:18:

Nee, het was gewoon een vluchtige (volgens hem een spontane) kus in de nek. Had ook niet echt het idee dat het haar iets deed moet ik zeggen.. Maar schrok er zo van.. het staat nog steeds op mijn netvlies....

Ik heb hem natuurlijk aangegeven dat ik het niet vind kunnen en de grens bij mij bereikt is. Hij vindt het zwaar overdreven en vindt het eigenlijk het gesprek niet waard. HIj zegt dat het wel degelijk uit maakt dat hij het bij een goede vriendin deed en er zeker geen gevoelens voor heeft.

Hier zouden wij dus een heel stevig gesprek over hebben. Is hij nou helemaal betoetert! doen alsof het normaal is dat je vrienden in de nek zoent en er dan ook nog eens niet over willen praten???

Of doet hij dat bij hele goede manlijke vrienden ook?
Dat laatste is natuurlijk een kutsmoes.
Ik zou me toch rotschrikken als een kennis me in mijn nek ging zoenen. Dan bedoelt hij er toch echt iets mee.

Ik zou bevriezen en hem strak aankijken of huiverend wegduiken. Zoiets moet hij me als goede vriend niet flikken.
Dan vind hij het maar zwaar overdreven en een gesprek niet waard. In een relatie hoor je rekening met elkaar te houden en als jij je er niet goed bij voelt (Ik zou ook niet willen dat mijn vriend dat zou doen bij een andere vrouw) dan heeft hij dat te respecteren Als hij tenminste zijn relatie met jou goed wil houden. Voor jou is het wel een big deal.

Dus ik zou hem toch aan het verstand peuteren dat hij dit niet nogmaals moet doen als hij zijn relatie met jou belangrijk vind.
Heel raar gedrag van je vriend. Zou hem toch de komende tijd wat extra in de gaten gaan houden.

Wat vond jouw goede vriendin er eigenlijk van?
Nou de grens heeft hij dus allang overschreden.

Zoenen in je nek doe je niet bij andere vind ik .
Als de vriend van mijn vriendin me in mijn nek zou zoenen, dan had hij van mij een heuse oorvijg te pakken...

En als mijn vriend een vriendin zo zou zoenen, dan had ik hem per omgaande mee naar buiten genomen en even aan zijn voorhoofd gevoeld...

Geen koorts?

Dan mag hij met een heel goed verhaal komen waarom hij dat deed..

Met een spontane kus was hij niet weggekomen denk ik...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is hij misschien heel verlegen ofzo? Mannen die verlegen zijn gaan soms heel raar doen, om niet-verlegen over te komen, en dan krijg je dit soort miskleunen.
Verlegen?

Waarom zou je een excuus voor zijn gedrag verzinnen?
Hadden jullie veel gedronken? Geen gave actie van je vriend, maar ik zou me er niet al te druk over maken. Tegen hem zeggen dat je het niet oké vindt en daarna vergeten en doorgaan.......
Ik weet niet of ik die zoen zo erg zou vinden.

Maar het feit dat hij je niet serieus neemt als je zegt het wel erg te vinden.... dat lijkt me naar.
quote:Moonlight82 schreef op 01 september 2011 @ 23:30:

Ik weet niet of ik die zoen zo erg zou vinden.

Maar het feit dat hij je niet serieus neemt als je zegt het wel erg te vinden.... dat lijkt me naar.

Dit zou mij ook vreselijk storen. Hij zoent een ander in de nek (iets wat ik ook niet leuk zou vinden, en eigenlijk ook niet normaal) en hij vindt dat je je aanstelt... Fijne vent!

Trouwens, wat vond die 'goede vriendin' van zijn actie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven