Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Meiden, ik ga nu toch maar slapen. Weet niet of dat gaat lukken, maar ik ga het maar proberen. Ik ga jullie morgen op de hoogte houden. Ik probeer wel om even stiekem onder werktijd een update te geven. Vind het zo spannend allemaal. En eigenlijk ben ik ook wel een beetje onzeker, maarja, aan de andere kant: hij kent me, hij weet wie ik ben, en hij wil met mij iets drinken. Die gedachte probeer ik maar gewoon vast te houden. In ieder geval bedankt voor al jullie support en alle lieve woorden!!
You are welcome en slaap lekker!
Veel succes morgen, maar dat komt wel goed!
Slaap lekker en veel plezier morgen! Wees jezelf, da's het belangrijkst.
Am Yisrael Chai!
Ahhhh wat een SUPER leuk topic, word er helemaal vrolijk van, jammer dat ik m nu pas lees.... Oehhh kom de spanning gewoon voelen!!! Aan zijn reacties te zien vind ie je leuk! Ahhhh spannend, ik lees morgen zeker weer mee, heel veel succes en droom maar fijn
Phileine, ik heb het allemaal gemist helaas want was weg vanavond, maar nu allemaal weer bijgelezen en wat ben ik blij voor je en trots op je! Vind je echt een stoere meid die het heft in eigen handen heeft genomen en nu een DATE heeft, jaaaaaaaaa!!!! Helemaal super super super super super!!!! Wat ben ik blij voor je! Word net als Indyy helemaal happy van dit topic!

Hou ons op de hoogte, echt doen hoor!!
Wat leuk voor je!!!Heel veel plezier xx
Wow, wat een verrassende wending neemt dit topic! Dat had ik toch nie gedacht, maar soms is het ronduit leuk om ongelijk te krijgen. Superspannend! Ben heel benieuwd hoe het vandaag op het werk zal zijn, en vanavond natuurlijk! Houd ons op de hoogte; ik blijf graag meegenieten.
Hoe is het op kantoor nu???
Wat een onwijs leuk topic dit! Heb het echt met een big smile gelezen, heerlijk!! Hou ons op de hoogte TO, we zitten allemaal in spanning te wachten op een update
TO, joehoe
Haha die arme Phileine is hard aan het werk, opent zo haar topic en vindt een pagina-lange smeekbede van ons hoe het vandaag op het werk is!

Ik lieg niet als ik zeg dat ik plaatsvervangende zenuwen heb, haha!

Dus vertel op?!?!
UP *uit nwsgierigheid*
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
-
Ik zou afwachten!

Jij hebt het heel goed gedaan tot nu toe, de laatste mail was van jou dus hij is aan zet. En hij komt vanmiddag echt wel met zn voorstel hoor :-) (en anders eind vd lief vragen of jullie afspraak nog door gaat)
Allereerst: GEEN mailtje sturen nu!! Hij wil je zien, dan komt hij wel met een opening! Niet er achter aan gaan lopen. Hij mag best weten dat je hem leuk vindt maar niet overdrijven door de spanning.

Verder, super leuk je update! Ik zou me ook helemaal mooimaken haha!

En dat je een beetje rood werd is alleen maar heel schattig vind ik!
Leuk en de tekenen zijn voorspoeding, dus nu niet gaan twijfelen en te happig worden!
Yes een update!

Nee, niet mailen hoor, laat het maar even zo.De afspraak staat toch? Heb je je outfit al klaar?
owww.....wat ontzettend leuk zeg! Hele ochtend al stiekum aan het kijken geweest of er updates waren!

Zou ook rood worden hoor! Heel normaal!

Ik laat de rest van de dag mijn internet maar aanstaan op deze pagina! Heerlijk dit!!!
Ow ja..en wat de rest zegt: niet mailen...
Ik heb dit topic met een grote glimlach gelezen.

Veel plezier vanavond!
Yess een update!!! En een leuke ook, wat spannend zeg! Ben heel benieuwd vooral hoe het vanavond gaat!
Spannend
Geweldig topic. Je enthousiasme en verliefdheid spat van het scherm. Werk ze nog even die laatste uurtjes vanmiddag (niet te hard hoor; je moet ook lekker kunnen dagdromen over de date vanavond ) En dan vanavond.....!
quote:ikjexx schreef op 02 september 2011 @ 14:12:

Geweldig topic. Je enthousiasme en verliefdheid spat van het scherm. Werk ze nog even die laatste uurtjes vanmiddag (niet te hard hoor; je moet ook lekker kunnen dagdromen over de date vanavond ) En dan vanavond.....! Vergeten te zeggen nog: heeeeel veeeeel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven