Help, verliefd!
vrijdag 2 september 2011 om 15:01
quote:fashionvictim schreef op 02 september 2011 @ 14:56:
[...]
Anders haal je alleen het "godvergeten" eruit.
"Stop dan eens met leuk zijn... althans, tot vanavond 8 uur dan..."
Doen, stel je voor hoe leuk jij het zou vinden als hij dat tegen jou zou zeggen, nou, zo voelt hij dat ook als jij hem dat stuurt.Eens ik zou zoiets fantastisch vinden, dus hij ook denk ik.
[...]
Anders haal je alleen het "godvergeten" eruit.
"Stop dan eens met leuk zijn... althans, tot vanavond 8 uur dan..."
Doen, stel je voor hoe leuk jij het zou vinden als hij dat tegen jou zou zeggen, nou, zo voelt hij dat ook als jij hem dat stuurt.Eens ik zou zoiets fantastisch vinden, dus hij ook denk ik.
vrijdag 2 september 2011 om 15:02
Oh my god! Zojuist komt hij gewoon naar me toe en vraagt hij naar een of andere map. Dit is echt killing. Ik ben op van de zenuwen en hij komt heel relaxt over. Ook op de manier hóe hij het vraagt. Heel zakelijk maar ik zie gewoon dat hij ook een lach probeert te onderdrukken. Volgens mij vind hij dit wel leuk... Ik voel me ook echt een slechte actrice ofzo. 'Tuurlijk, ik zal hem even pakken.'
vrijdag 2 september 2011 om 15:11
vrijdag 2 september 2011 om 15:27
Haha Phoolan, hier staat Sky Radio op (zachtjes op de achtergrond). Vind opeens alle liedjes extra leuk en mooi. Stom he, vind sowieso alles mooi op dit moment. Zat net nog een schilderij te bekijken wat hier op kantoor hangt. Ik dacht: Tjonge, wat een mooi schilderij (is me nog nooit eerder opgevallen).
Volgens mij begin ik nu echt onzinnig te praten.
Volgens mij begin ik nu echt onzinnig te praten.