Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Bubbles777 schreef op 02 september 2011 @ 20:12:

Vond het al zo gemeen
Jee wat een verhaal...

Bijna te mooi om waar te zijn??
Ik ben echt zo benieuwd hoe TO het heeft! Die zweeft vast ergens op een roze wolk (hoop ik tenminste voor d'r)
Verkeerde smiley zie ik, dat heb je van dat mobiel forummen.... Ik had er een met een hartje gekozen!
Zooo, nou ik ben er weer klaar voor hoor. TO kom er maar in!
Haha, ja....TO hoe was je date??? Maar ik hoop dat ze nog even wegblijft, want dat betekent dat het gezellig is.
Ooh ik ben zo benieuwd naar je date TO!!! :D Ook ik zit hier heerlijk mee te lezen en hoop dat je vanavond een super tijd hebt! De over-en-weer-mailtjes beloven iig veel goeds! ;)
Phileine laat je nog weten of die eerste zoen zo fantastisch was als je had gedacht.. morgenvroeg is het eerste wat ik doe forum checken
Hihi idem Maar stiekem hoop ik gewoon dat er vanavond al een update komt :D
Ahhhhh ik kan niet wachtennnnnn haha
..mijn ogen vallen dicht! Ik denk dat TO zich wel vermaakt, zie uit naar de update :-)
Ben er! :-)

Zal gelijk even verslag uitbrengen.
Jaaaaaaaaaaaaaaah hier hebben we de hele avond op gewacht
Heeee daar is ze!
Ah, daar ben je! :-)

Ik wilde net gaan slapen, maar wacht nog even op je verslag..
Spanning en sensatie!!
* trommelt ongeduldig met haar vingers op de tafel *
Nou het wordt wel een lang verhaal denk ik
Blijkbaar hebben we zelf niks beters te doen op vrijdagavond **Gaat zelf zoeken naar een leuke date**
quote:phileinex schreef op 03 september 2011 @ 00:30:

Ben er! :-)

Zal gelijk even verslag uitbrengen.Heeft hij weer aan gebeld?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat hij haar heeft gebeld dat hij toch nog even langs wou komen.

De spanning is niet te houden hier, verlos ons van het ongewisse! NU. (jaja, ik ben streng)
quote:Snubbel schreef op 03 september 2011 @ 00:51:

Ik denk dat hij haar heeft gebeld dat hij toch nog even langs wou komen.

De spanning is niet te houden hier, verlos ons van het ongewisse! NU. (jaja, ik ben streng)

Nou dan wacht ie maar ff. Deze date is tot stand gekomen mede dankzij de dames van Viva.

Dus een update lijkt me zeer relevant.
Ik zal bij het begin beginnen. Ik ben na mijn werk als een gek naar huis gefietst (elke minuut is er eentje extra dacht ik). Thuis snel iets gegeten, daarna snel gedoucht, haar gedaan, make up gedaan etc. etc. Alles snel en met héél veel zenuwen. Wel heel fijn dat het bijna 8 uur was toen ik klaar was, daardoor had ik niet de kans om mezelf nog gek te maken.

En dan gaat opeens de bel. Tjonge, dat is wel even spannend hoor. Daar stond hij dan. En damn, hij zag er zo ongelofelijk goed uit. Normaal gesproken zie ik hem altijd in pak (ook zeker niet verkeerd), maar nu droeg hij een meer casual kleding en dan stond hem errug goed! Toen ik opendeed stond hij daar met zijn o zo aantrekkelijke lach, daardoor moest ik een beetje lachen (deels zenuwen). Ik vroeg (hoe cliché) of hij het makkelijk had kunnen vinden. Ja, hij had het makkelijk kunnen vinden en daarna zei dat ik er leuk uitzag (AAAH).

Vervolgens ben ik in de auto gestapt en zijn we naar het centrum gereden. En eigenlijk was het gelijk gezellig. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik niet meer gespannen was. Integendeel. Hij vroeg hoelang ik al in mijn huidige huisje woon, etc. etc. Gewoon gezellig. Ik had het wel erg warm. Ik weet niet of dat door het warme weer kwam of doordat een mega aantrekkelijke man naast me zat. Ik vermoed het tweede.

Eerst zijn we op een gezellig terras gaan zitten. Lekker in het avondzonnetje. En het was gelijk hartstikke leuk. Maar toch, -en dat zal deels door mijn verliefdheid en de spanning komen- voelde ik me best gespannen. Toch hebben we gewoon leuk gekletst. Hij is heel makkelijk in de omgang, dus dat scheelt zeker. Hij kan ook heel aandachtig luisteren. Dan kijkt hij me echt zo aan… (zwijmel). Soms dacht ik natuurlijk wel: O god, doe ik wel leuk? Zeg ik wel leuke dingen? Is dit nu niet stom wat ik nu zeg? Maar dat lijkt me vrij normaal. Ik ben ten slotte ook maar een mens haha. We hebben het over van alles gehad, werk en uiteraard over zijn nieuwe werkplek, hobby’s, uitgaan, eten, en nog veel meer. Ik weet het niet eens meer precies allemaal. Ik zei op een gegeven moment ook; goh, dat ik hier nu met jou zit. Toen moest hij lachen.

Haha. Ik denk dat we tot ongeveer 10 uur op het terras hebben gezeten. Daarna heeft hij me meegenomen (klinkt zo leuk) naar een soort tapas bar. Echt heel erg leuk. Zomerse sfeer, lekkere muziek. We zijn aan de bar gaan zitten, het was er vrij druk. Ondertussen had ik ook al twee wijntjes op, dus ik voelde me gelukkig iets losser. (trouwens, ik heb het bij die twee wijntjes gelaten, wilde uiteraard niet aangeschoten zijn).

Ik heb mijn barkruk heel subtiel iets naar hem toe geschoven, omdat er een nogal luidruchtige groep mensen aan mijn kant stond die best veel ruimte in beslag nam. De sfeer werd daardoor ook eigenlijk wel wat intiemer en misschien zelfs een beetje broeierig. Ik weet niet, het zal ook wel te maken hebben met de sfeer die in die bar hing. Eigenlijk was ik toen wel best ontspannen. Doordat ik naar hem toe geschoven was zat hij best dicht bij me. Ik leunde ook een beetje tegen de bar en hij leunde met zijn arm achter mij op de bar waardoor ik een heel klein beetje tegen zijn onderarm leunde. Pffff, daar kreeg ik het wel een beetje warm van hoor. Ondertussen dus gewoon verder gekletst. Ik moet trouwens heel vaak om hem lachen en hij eigenlijk ook wel om mij. En heel soms raakte hij heel subtiel heel even mijn knie aan. Voel alweer een tinteling als ik eraan terugdenk.

Op een gegeven moment zei hij dat ik re heel mooi uitzag. En dan gevolgd door zo’n zo’n blik waarin hij me heel even van top tot teen ‘checkte.’ Jeetje, volgens mij werd ik toen dus echt knalrood. Haha. Ik wst toen even niet wat ik moest zeggen (erg he) en toen zei hij; sorry dat ik je wéér uit je concentratie breng. Toen moest ik echt lachen haha. (zal vast zo’n tienerachtig verliefd lachje zijn geweest, ach wat kan mij het ook schelen haha).

Hij kan het wel hoor, flirten, jeetje. Maar ik heb ook wel het gevoel dat hij alles een beetje van mij laat afhangen. Volgens mij vindt hij deze hele situatie ook wel leuk, ook dat ik soms zo zenuwachtig van hem wordt. Dan verschijnt er een soort ondeugend lachje op zjin gezicht. Ondanks de spanning hebben we uiteindelijk niet gezoend. Achteraf baal ik nu ook wel een klein beetje. Ik had het misschien gewoon moeten doen, maar ik durfde niet echt, wist ook niet echt wat het meest geschikte moment was... Maar misschien is het wel beter zo. Of betekent niet zoenen dat hij toch niet zo geïnteresseerd is? (raakt opeens een klein beetje in paniek).

Hij is zo leuk, echt, aaaaargh. En ik bne zo verliefd. Zucht. Uiteindelijk heeft hij me naar huis gebracht. Dat was ook weer zo leuk… Hij vroeg zich af of ik altijd zo direct was mbt tot mailtjes (ik dacht nog even; pardon? Ben ik degene die direct is?) Hij heeft me trouwens wel drie afscheidszoenen gegeven. En hij zei dat hij het heel gezellig vond. Ik heb btw ook nu zijn mobiele telefoonnummer.

Denk dat ik nu echt geen oog meer dicht doe. Hoop dat nog iemand van jullie wakker is. Moet even mijn enthousiasme met iemand kunnen ‘delen.’
jaaaaa nu lezen!
anoniem_94953 wijzigde dit bericht op 03-09-2011 00:57
Reden: te ongeduldig
% gewijzigd
Wauw, al die reacties weer!! Jullie zijn toch niet speciaal voor mij wakker gebleven?????!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven