Help, verliefd!
zaterdag 3 september 2011 om 01:01
Duh, natuurlijk zijn we, laat-ik-voor-mezelf-spreken, ben ik nog wakker! Ik moest en zou weten hoe en wat.
Ik vind het heel positief klinken. En ja, ik zou op mijn handen moeten gaan zitten om nu geen smsje te sturen. En dan nog zou ik het waarschijnlijk niet kunnen laten. Maar ga daar maar niet op af!
Heerlijk voor je.
Ik vind het heel positief klinken. En ja, ik zou op mijn handen moeten gaan zitten om nu geen smsje te sturen. En dan nog zou ik het waarschijnlijk niet kunnen laten. Maar ga daar maar niet op af!
Heerlijk voor je.
zaterdag 3 september 2011 om 01:06
Geen idee Iris. Wat mij betreft natuurlijk wel, maar ik laat het van hem afhangen. Ik ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat. Ik zie het wel. Ik probeer nu gewoon van alles te genieten. Ik kan trouwens morgenavond pas weer reageren. Morgen heb ik een dagje met mijn zussen gepland. Even afleiding...
zaterdag 3 september 2011 om 01:51
Wow, ik ben nieuw hier en val wel met mijn neus in de boter, eerste topic wat ik volg en heb idd met een big smile en vol enthousiasme alles zitten lezen: geweldig!!! Hier wil ik graag mijn eerste reactie bij zetten. Wel stoer van je hoor hoe je tot nu toe alles hebt aangedurft, ik hoop dat er nog vele leuke updates van je komen.
zaterdag 3 september 2011 om 01:59
quote:ginseng schreef op 03 september 2011 @ 01:51:
Wow, ik ben nieuw hier en val wel met mijn neus in de boter, eerste topic wat ik volg en heb idd met een big smile en vol enthousiasme alles zitten lezen: geweldig!!! Hier wil ik graag mijn eerste reactie bij zetten. Wel stoer van je hoor hoe je tot nu toe alles hebt aangedurft, ik hoop dat er nog vele leuke updates van je komen.
Was het drukken op 'verstuur bericht' spannend?
Ps ik had dat jaren terug net zo. Ik schreef mijn eerste post in een topic over een vrouw die een buurman had die haar in de gang plots gekust had. Ze opende een topic over wat ze moest doen etc. Bleek achteraf nep te zijn maar mén wat een starttopic. Het was retespannend.
Dit is topic is echt
Was het drukken op 'verstuur bericht' spannend?
Ps ik had dat jaren terug net zo. Ik schreef mijn eerste post in een topic over een vrouw die een buurman had die haar in de gang plots gekust had. Ze opende een topic over wat ze moest doen etc. Bleek achteraf nep te zijn maar mén wat een starttopic. Het was retespannend.
Dit is topic is echt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 september 2011 om 08:00
haha ik reageer nu voor het eerst maar vind het een reuze leuk topic! Gisteren zat ik mij te vervelen op mn werk dus heb het laatste uur alleen maar op mn ipod zitten scrollen om het te volgen haha.
volgens mij dacht mn collega; wat zit die nu met een big smile op dr gezicht.
Jammer dat er niet gezoend is maar ik zeg; herkansing!
phileineX veel plezier met je zussen vandaag!
volgens mij dacht mn collega; wat zit die nu met een big smile op dr gezicht.
Jammer dat er niet gezoend is maar ik zeg; herkansing!
phileineX veel plezier met je zussen vandaag!