Help, verliefd!
vrijdag 2 september 2011 om 16:51
WOOW ik heb sinds gisteravond niet meer gelezen en nu zijn er 300 berichten bij. ALLES gelezen, want als ik eenmaal begin op dit topic kan ik niet stoppen en inderdaad had ik gisteravond ook al last van vastlopen!
Phileine, wat super super super allemaal! Kunnen we hier niet beter een BLOG van maken voor de komende dates VIVA? Whaha! Nou, ik hoef vanavond niet op te blijven denk ik, want jullie zijn vast laat thuis!
Hoe laat zit je werkdag erop? 17:00?
VEEL plezier vanavond!!!
Bubbles!
Phileine, wat super super super allemaal! Kunnen we hier niet beter een BLOG van maken voor de komende dates VIVA? Whaha! Nou, ik hoef vanavond niet op te blijven denk ik, want jullie zijn vast laat thuis!
Hoe laat zit je werkdag erop? 17:00?
VEEL plezier vanavond!!!
Bubbles!
vrijdag 2 september 2011 om 16:52
Zo leuk dit topic, zit ook met een big smile van oor tot oor, wil jullie alvast een hele leuke avond wensen.met de voorpret nu al tot die avond
En ik zou denk ik iets zeggen van owjeee, hopelijk heb je de concentratie straks wel weer terug gevonden als je mij komt ophalen, straks sta je aan de andere kant van....(waar je woont)
En ik zou denk ik iets zeggen van owjeee, hopelijk heb je de concentratie straks wel weer terug gevonden als je mij komt ophalen, straks sta je aan de andere kant van....(waar je woont)