Zelfdovende sigaret
zondag 4 september 2011 om 11:47
Ik had er al over gehoord in het nieuws maar volgens mij heb ik de eerste pakjes al te pakken met de zelfdovende sigaretten.
Heel irritant dat je sigaret steeds uit gaat maar ik vraag me 1 ding af:
Ligt het aan mij of smaken de sigaretten nu echt muf?
Vind ze lang zo lekker niet meer
Misschien toch maar tijd om te stoppen dan...
(ik wil al een tijdje stoppen ivm gezondheid en de kosten maar misschien is dit de druppel)
Hebben jullie al zelfdovende sigaretten gerookt en zo ja, vind je de smaak ook veranderd?
Heel irritant dat je sigaret steeds uit gaat maar ik vraag me 1 ding af:
Ligt het aan mij of smaken de sigaretten nu echt muf?
Vind ze lang zo lekker niet meer
Misschien toch maar tijd om te stoppen dan...
(ik wil al een tijdje stoppen ivm gezondheid en de kosten maar misschien is dit de druppel)
Hebben jullie al zelfdovende sigaretten gerookt en zo ja, vind je de smaak ook veranderd?
zondag 4 september 2011 om 12:10
zondag 4 september 2011 om 12:31
quote:Gravinnetje schreef op 04 september 2011 @ 12:25:
[...]
Die rook ik ook maar dan de gouden variant en niet menthol. Lekker he?
Vooral goedkoop haha
Ik vind ze goed te doen hoor, vroeger vond ik ze wel echt 'minder' smaken (10 jaar geleden ofzo) maar nu helemaal niet meer. Maar ik rook sowieso nooit meer 'echte' merken. Misschien dat mijn smaakpapillen gewend zijn aan paupere sigaretten Heb jij ook code 756 op het lipje staan?!
[...]
Die rook ik ook maar dan de gouden variant en niet menthol. Lekker he?
Vooral goedkoop haha
Ik vind ze goed te doen hoor, vroeger vond ik ze wel echt 'minder' smaken (10 jaar geleden ofzo) maar nu helemaal niet meer. Maar ik rook sowieso nooit meer 'echte' merken. Misschien dat mijn smaakpapillen gewend zijn aan paupere sigaretten Heb jij ook code 756 op het lipje staan?!