Help, verliefd!
zondag 4 september 2011 om 16:22
Als man zijnde kijk ik ieg of het huis bij het meisje past. En om maar te generaliseren, we kunnen maar een ding tegelijkertijd. In deze situatie zal dit in de ban van phileinex te zijn. De rest is bijzaak en eigenlijk niet interessant. Muziek zegt wat over het meisje, en als je het niet leuk vind dan is dat slechts een gegeven. En als hij het niet lekker vind dan kom ik ook wel met ster89 de boel opeten, Maar iets zegt me dat dit niet gaat gebeuren.
ps zoen ze
ps zoen ze
zondag 4 september 2011 om 16:23
quote:phoolan schreef op 04 september 2011 @ 16:21:
God wat spannend allemaal! Klinkt inderdaad goed voorbereid.
Ik meld me ook aan voor de tiramisu en duistercontinent klinkt ook heel intrigerend, wat is dat?! Iets met alcohol? Haha Phoolan, duistercontinent is een forumster, ik reageerde op haar suggestie van de koffie met een likeurtje.
God wat spannend allemaal! Klinkt inderdaad goed voorbereid.
Ik meld me ook aan voor de tiramisu en duistercontinent klinkt ook heel intrigerend, wat is dat?! Iets met alcohol? Haha Phoolan, duistercontinent is een forumster, ik reageerde op haar suggestie van de koffie met een likeurtje.
zondag 4 september 2011 om 16:24
Wat leuk allemaal!!
Persoonlijk zou ik voor cd's gaan. Maar dat is gewoon omdat ik meer meuk dan leuks hoor op de radio. En mijn cd kast is vrij smal dus als we er samen voor staan om iets uit te zoeken...
Pfff, ik draaf door, ik word zelf helemaal verliefd van je topic. Ik heb alleen geen flauw idee op wie!
Persoonlijk zou ik voor cd's gaan. Maar dat is gewoon omdat ik meer meuk dan leuks hoor op de radio. En mijn cd kast is vrij smal dus als we er samen voor staan om iets uit te zoeken...
Pfff, ik draaf door, ik word zelf helemaal verliefd van je topic. Ik heb alleen geen flauw idee op wie!
zondag 4 september 2011 om 16:32
quote:Snubbel schreef op 04 september 2011 @ 16:24:
Wat leuk allemaal!!
Pfff, ik draaf door, ik word zelf helemaal verliefd van je topic. Ik heb alleen geen flauw idee op wie!Hahaha!
Wat leuk allemaal!!
Pfff, ik draaf door, ik word zelf helemaal verliefd van je topic. Ik heb alleen geen flauw idee op wie!Hahaha!
zondag 4 september 2011 om 16:36
quote:ster89 schreef op 04 september 2011 @ 16:11:
Ccake: ik ben misschien wel een ontzettende muts maar als ik zelf de muziek uit zoek tijdens een date ben ik me continu aan het afvragen of hij het wel leuk vindt. En dus niet denkt 'Jee wat een afschuwelijke smaak heeft die meid'
Iets met zenuwen en kriebels ofzo..
Oh nee, daar heb ik geen last van, ik vind mijn muziek nou eenmaal veel te goed en daar moet de ander het maar mee doen
Wat betreft de sms, wat TheEmpress zegt, inderdaad met een dikke knipoog erbij!
Ccake: ik ben misschien wel een ontzettende muts maar als ik zelf de muziek uit zoek tijdens een date ben ik me continu aan het afvragen of hij het wel leuk vindt. En dus niet denkt 'Jee wat een afschuwelijke smaak heeft die meid'
Iets met zenuwen en kriebels ofzo..
Oh nee, daar heb ik geen last van, ik vind mijn muziek nou eenmaal veel te goed en daar moet de ander het maar mee doen
Wat betreft de sms, wat TheEmpress zegt, inderdaad met een dikke knipoog erbij!
zondag 4 september 2011 om 16:39
En wat ben ik blij voor je Phileine!! Het is "uiteindelijk" zo goed voor je zelfvertrouwen dat het allemaal zo loopt... Voelt soms door de zenuwen even niet zo, maar je was zo onzeker en er bijna zeker van dat jij niet speciaal genoeg was, met al die andere leuke vrouwen op kantoor. Maar dat ben je dus wel!!!
Veel plezier vanavond en ik kijk uit naar 't verslag... Wanneer ga je hem vertellen van je topic? haha...
Veel plezier vanavond en ik kijk uit naar 't verslag... Wanneer ga je hem vertellen van je topic? haha...