String verkopen...?
zaterdag 3 september 2011 om 11:57
Via een vriendin hoorde ik dat er mannen zijn die ondergoed van vrouwen kopen, nadat zij dit gedragen hebben... (!)
In eerste instantie vond ik dit erg raar, maar uit nieuwsgierigheid ben ik op onderzoek uitgeggaan.
Via google vond ik een paar sites waar dit kan en nu kan ik wel wat extra geld gebruiken (en vind het ergens ook wel spannend!), maarik heb wel grote twijfels. Heeft iemand hier ervaring mee? hebben jullie misschien tips...
In eerste instantie vond ik dit erg raar, maar uit nieuwsgierigheid ben ik op onderzoek uitgeggaan.
Via google vond ik een paar sites waar dit kan en nu kan ik wel wat extra geld gebruiken (en vind het ergens ook wel spannend!), maarik heb wel grote twijfels. Heeft iemand hier ervaring mee? hebben jullie misschien tips...
zaterdag 3 september 2011 om 15:31
Wow, ik wist niet dat ik zo veel te weeg kon brengen met mijn vraag! Dank voor de reacties! Niet dat ik er heel veel wijzer door geworden ben, maar toch!
Fijn weekend allemaal!
(voor de geinteresseerde:
[...] )
Fijn weekend allemaal!
(voor de geinteresseerde:
[...] )
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-09-2011 16:21
Reden: url's verwijderd
Reden: url's verwijderd
% gewijzigd
zaterdag 3 september 2011 om 16:26
zaterdag 3 september 2011 om 17:28
Iemand die ik gekend heb deed dit ook. Je kunt zelfs nog véél ranzigere dingen verkopen. En waarom niet? Ze had wel een goedbetaalde bijbaan naast haar studie die haar amper werk kostte. Niet iets wat je op je CV moet zetten natuurlijk, maar je bent in principe volledig anoniem, je hoeft er weinig werk voor te doen, weinig geld investeren, veel opbrengst. Wat is het probleem?
In haar geval ging het over ondergoed en sokken, en idd hoe langer je het aanhoudt hoe meer geld je ervoor kunt vragen, smerig maar waar. Er zijn ook nog mensen die nog veel smerigere dingen willen kopen (afgeknipte nagels, getverdemme wat moet je daar nou weer mee?? maar er is markt voor) maar daar begon ze niet aan. En je kunt idd wel 30 euro voor een gedragen slipje krijgen. 30 e x 7 = 210 euro per week, zeg dat je 2 tientjes kwijt bent voor de aankoop, dan heb je nog bijna 200 euro verdiend met iets waar je normaal gesproken alleen maar werk (was) aan hebt.
In haar geval ging het over ondergoed en sokken, en idd hoe langer je het aanhoudt hoe meer geld je ervoor kunt vragen, smerig maar waar. Er zijn ook nog mensen die nog veel smerigere dingen willen kopen (afgeknipte nagels, getverdemme wat moet je daar nou weer mee?? maar er is markt voor) maar daar begon ze niet aan. En je kunt idd wel 30 euro voor een gedragen slipje krijgen. 30 e x 7 = 210 euro per week, zeg dat je 2 tientjes kwijt bent voor de aankoop, dan heb je nog bijna 200 euro verdiend met iets waar je normaal gesproken alleen maar werk (was) aan hebt.
zaterdag 3 september 2011 om 19:13
Hè gatver...dat moet je gewoon niet willen. Van die vieze mannen die met jouw onderbroek aan de haal gaan. Van die mannen- die je als je je tegen zou komen op straat- geen blik waardig zou keuren. Ik vind het bijna als aanrandig voelen. Hetzelfde als dat er ingebroken wordt in je huis en de inbreker heeft dan aan je lingerie gezeten. Ah, nee, geen fijn idee. Ik zou er geloof niet anders over denken als ik er geld voor zou krijgen.
zondag 4 september 2011 om 02:15
Ben n.a.v. een verhaal over zoiets ook eens op speurtocht gegaan toentertijd. Er is idd een "markt" voor en dat gaat soms vrij ver. Heb het dan niet over de gewone huis tuin en keukenstringetjes maar over ondergoed met inhoud, gebruikte tampons, potjes pies en poep...allemaal te koop.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 4 september 2011 om 12:16
quote:isabon schreef op 03 september 2011 @ 18:21:
En dan ligt je slip ineens op een plaats delict met jouw DNA....
De moordenaar verloor haar slipje tijdens het wegrennen.
En dan ligt je slip ineens op een plaats delict met jouw DNA....
De moordenaar verloor haar slipje tijdens het wegrennen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 4 september 2011 om 13:26
quote:sprokkelientje schreef op 04 september 2011 @ 02:15:
Ben n.a.v. een verhaal over zoiets ook eens op speurtocht gegaan toentertijd. Er is idd een "markt" voor en dat gaat soms vrij ver. Heb het dan niet over de gewone huis tuin en keukenstringetjes maar over ondergoed met inhoud, gebruikte tampons, potjes pies en poep...allemaal te koop.Ik was gisteren na een half uurtje surfen ook al deze handelswaar tegengekomen. En verder ook nog te koop: o.a. gebruikte dildo`s en vibrators!
Ben n.a.v. een verhaal over zoiets ook eens op speurtocht gegaan toentertijd. Er is idd een "markt" voor en dat gaat soms vrij ver. Heb het dan niet over de gewone huis tuin en keukenstringetjes maar over ondergoed met inhoud, gebruikte tampons, potjes pies en poep...allemaal te koop.Ik was gisteren na een half uurtje surfen ook al deze handelswaar tegengekomen. En verder ook nog te koop: o.a. gebruikte dildo`s en vibrators!
zondag 4 september 2011 om 23:13
quote:celine2906 schreef op 03 september 2011 @ 17:53:
En hoe weet je dan dat je niet met een gestoorde gek te maken hebt die ineens bij je op de stoep staat. Ik bedoel, het geld moet toch overgemaakt worden dus moet je je naam en je woonplaats toch doorgeven.
Daar is wel iets op te verzinnen toch, als je echt wil? Paypal oid of een zakelijke rekening?
Wat Isabon zegt, daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou ook nog zomaar kunnen gebeuren
En hoe weet je dan dat je niet met een gestoorde gek te maken hebt die ineens bij je op de stoep staat. Ik bedoel, het geld moet toch overgemaakt worden dus moet je je naam en je woonplaats toch doorgeven.
Daar is wel iets op te verzinnen toch, als je echt wil? Paypal oid of een zakelijke rekening?
Wat Isabon zegt, daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou ook nog zomaar kunnen gebeuren
maandag 5 september 2011 om 00:20
maandag 5 september 2011 om 00:29
maandag 5 september 2011 om 03:52
quote:Marcella1991 schreef op 03 september 2011 @ 11:57:
Via een vriendin hoorde ik dat er mannen zijn die ondergoed van vrouwen kopen, nadat zij dit gedragen hebben... (!)
hahahahaha
Je kunt ook bij een sexlijn werken, verdient nog meer!
Of ze gewoon aan het echie laten ruiken, krijg je nog meer!
lol, Dit is toch gewoon iets in de categorie 'ik verkoop iets intiems van mezelf'.
Misschien moet je een andere manier bedenken om geld te krijgen. Tenzij je graag wel zoiets van jezelf verkoopt.
Naja, eigenlijk wil ik gewoon zeggen: Als je dit leuk vind moet je het gewoon doen. Maar ik zou het niet doen omdat je geld nodig hebt.
hahahahaha
Je kunt ook bij een sexlijn werken, verdient nog meer!
Of ze gewoon aan het echie laten ruiken, krijg je nog meer!
lol, Dit is toch gewoon iets in de categorie 'ik verkoop iets intiems van mezelf'.
Misschien moet je een andere manier bedenken om geld te krijgen. Tenzij je graag wel zoiets van jezelf verkoopt.
Naja, eigenlijk wil ik gewoon zeggen: Als je dit leuk vind moet je het gewoon doen. Maar ik zou het niet doen omdat je geld nodig hebt.
maandag 5 september 2011 om 05:40