wat te doen met scharrel?
maandag 5 september 2011 om 11:16
Hallo allemaal,
Ik heb 3 maanden geleden een jongen leren kennen waarmee ik nu vaak afspreek. We hebben het samen heel gezellig maar ik ben niet verliefd. Dit heb ik ook tegen hem gezegd en ook dat ik geen relatie wil. Gelijk in het begin al. Hij zegt hier net zo in te staan.
In het verleden heb ik hetzelfde meegemaakt en toen bleek die jongen achteraf wel verliefd te zijn en dat werd nog een ellende.
Nu ben ik heel bang dat het weer gebeurt maar hij zegt dat hij eerlijk niet verliefd is. Hoe lang ga je met zoiets door?
Ik ben altijd heel snel benauwd als het te dichtbij komt maar vindt het aan de andere kant ook weer erg leuk. Heel erg wisselvallig met gevoel, irritant!
Maar wat zouden jullie doen?
Ik heb 3 maanden geleden een jongen leren kennen waarmee ik nu vaak afspreek. We hebben het samen heel gezellig maar ik ben niet verliefd. Dit heb ik ook tegen hem gezegd en ook dat ik geen relatie wil. Gelijk in het begin al. Hij zegt hier net zo in te staan.
In het verleden heb ik hetzelfde meegemaakt en toen bleek die jongen achteraf wel verliefd te zijn en dat werd nog een ellende.
Nu ben ik heel bang dat het weer gebeurt maar hij zegt dat hij eerlijk niet verliefd is. Hoe lang ga je met zoiets door?
Ik ben altijd heel snel benauwd als het te dichtbij komt maar vindt het aan de andere kant ook weer erg leuk. Heel erg wisselvallig met gevoel, irritant!
Maar wat zouden jullie doen?
maandag 5 september 2011 om 11:20
Ik denk dat je niet te vaak moet afspreken. Niet te snel achter elkaar dus. Want dan heb je meer kans op verliefdheid.
Een scharrel van mij was er beetje huiverige voor dat ik verliefd zou worden dus die vroeg af en toe: Je wordt toch niet verliefd he?
Ik zou trouwens ook niet allerlei 'gezellige' dingen gaan doen zoals samen eten, film kijken etc want dan wordt het al snel te stelletjes-achtig.
Een scharrel van mij was er beetje huiverige voor dat ik verliefd zou worden dus die vroeg af en toe: Je wordt toch niet verliefd he?
Ik zou trouwens ook niet allerlei 'gezellige' dingen gaan doen zoals samen eten, film kijken etc want dan wordt het al snel te stelletjes-achtig.
maandag 5 september 2011 om 11:26
maandag 5 september 2011 om 11:28
maandag 5 september 2011 om 11:30
Dat hoeft helemaal geen teken te zijn dat hij verder wil, het kan ook gewoon zijn dat hij zich hier goed bij voelt en niet snapt waarom je moet stoppen als je er allebei okay mee bent.
Die vraag waar Moonlight het over heeft: "Je wordt toch niet verliefd he?" zou bij mij al mijn nekharen overeind doen zetten, allemachtig wat irritant.
Die vraag waar Moonlight het over heeft: "Je wordt toch niet verliefd he?" zou bij mij al mijn nekharen overeind doen zetten, allemachtig wat irritant.
maandag 5 september 2011 om 11:35
quote:ster89 schreef op 05 september 2011 @ 11:31:
Haha ja die heb ik vaker gehoord. Ik dacht toen echt 'sjongejongejonge ik ZEG toch dat ik dat niet ben.....'
Ja halle-fucking-luja... als je me niet gelooft, trekt mijn zin in je echt heel gauw weg hoor...!
@Pomelooo - Hoe komt het dat het voor jou meer als een relatie aanvoelt? En voelt het op zich wel goed, naast je angst dat hij toch verliefd wordt...?
Haha ja die heb ik vaker gehoord. Ik dacht toen echt 'sjongejongejonge ik ZEG toch dat ik dat niet ben.....'
Ja halle-fucking-luja... als je me niet gelooft, trekt mijn zin in je echt heel gauw weg hoor...!
@Pomelooo - Hoe komt het dat het voor jou meer als een relatie aanvoelt? En voelt het op zich wel goed, naast je angst dat hij toch verliefd wordt...?
maandag 5 september 2011 om 11:40
Ik vind het zelf heel moeilijk uit te leggen...aan de ene kan verlang ik erg naar liefde maar als ik het dan heb ben ik er gauw klaar mee omdat het me benauwd. Dan slaat de twijfel toe en wil ik weglopen. Omdat ik niet verliefd ben en dan vind ik het niet eerlijk tegenover die jongen. Maar het is heel raar want dit heb ik altijd..daarom maak ik me er ook zo druk om. Ik ben dan zo aan het piekeren of ik het wel wil maar kan nooit echt zeggen dat ik wil stoppen...voor mij moet het helemaal goed voelen..ik heb hier een probleem mee denk ik maar weet ook niet wat precies.
maandag 5 september 2011 om 11:42
maandag 5 september 2011 om 11:47
Mag ik vragen of je zelf niet stiekem een relatie zou willen maar het tegenhoudt omdat het te dichtbij komt? En ja iemand kan altijd verliefd op je worden, maar dat betekent niet dat je bij voorbaat al de boot moet afhouden. Soms moet je gewoon in het diepe springen en risico's nemen, en gewoon 'go with the flow' doen
Zolang jullie eerlijk tegen elkaar zijn is er niets aan de hand. En je bent neem ik aan duidelijk geweest tegen hem, dus als hij verliefd wordt en jij niet, dan ligt de bal altijd nog bij hem, want jij bent dan eerlijk geweest.
(Ik vraag me alleen wel af of je wel eerlijk bent tegen jezélf)
Zolang jullie eerlijk tegen elkaar zijn is er niets aan de hand. En je bent neem ik aan duidelijk geweest tegen hem, dus als hij verliefd wordt en jij niet, dan ligt de bal altijd nog bij hem, want jij bent dan eerlijk geweest.
(Ik vraag me alleen wel af of je wel eerlijk bent tegen jezélf)
maandag 5 september 2011 om 11:52
quote:pomelooo schreef op 05 september 2011 @ 11:48:
Mag ik vragen waarom jullie je afvragen of ik soms gevoelens heb?
En ik voel me er nu niet goed bij maar denk ook dat ik het wel mis als ik 'm niet zie..
En om eerlijk te zijn kijken we wel filmpjes..
Omdat je de opmerking maakte dat het dan te dichtbij komt. En vaak is dat een soort van bindingsangst. Wat gebeurt er als je het eventueel wél dichtbij laat komen?
Maar het kan zijn dat je deze opmerking niet zo bedoelt als dat ik het interpreteer.
Mag ik vragen waarom jullie je afvragen of ik soms gevoelens heb?
En ik voel me er nu niet goed bij maar denk ook dat ik het wel mis als ik 'm niet zie..
En om eerlijk te zijn kijken we wel filmpjes..
Omdat je de opmerking maakte dat het dan te dichtbij komt. En vaak is dat een soort van bindingsangst. Wat gebeurt er als je het eventueel wél dichtbij laat komen?
Maar het kan zijn dat je deze opmerking niet zo bedoelt als dat ik het interpreteer.